Gå til innhold

ble pult av 5 gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å pule handler om nytelse, ikke om erobring, konkuranse eller makt.

Du er naiv. Å pule handler om reproduskjon og alt det medfølger. Å tro at mennesket kan heve seg over mennesklige impulser og følelser er jo helt absurd. Hvorfor ønsker du å benekte din natur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er naiv. Å pule handler om reproduskjon og alt det medfølger. Å tro at mennesket kan heve seg over mennesklige impulser og følelser er jo helt absurd. Hvorfor ønsker du å benekte din natur?

SÅ hvorfor er det da et marked for prevensjon hvis alt handler om reproduksjon og absolutt ikke om nytelse? Da ville det ikke vært noe poeng i å ha sex når en bruker p-piller f.eks. men jammen meg så har folk sex både med hormontilskudd i kroppen og med kondom på. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ hvorfor er det da et marked for prevensjon hvis alt handler om reproduksjon og absolutt ikke om nytelse? Da ville det ikke vært noe poeng i å ha sex når en bruker p-piller f.eks. men jammen meg så har folk sex både med hormontilskudd i kroppen og med kondom på. ;)

Fordi nytelse er en del av reproduksjon. Hvis ikke hadde menneskearten kanskje vært utdødd.

Jeg skrev ikke at nytelse ikke var en del av sex, men sex handler først og fremst om reproduksjon. Det inkluderer makt, sjalusi, erobring etc. Det handler om ens egne geners framtid. Dette er selve hovedpoenget med alle dyr. Inkludert mennesket. Videreføre ens egne gener. Det er hardprogrammert inn i oss all. Å tro dette kan ignoreres er håpløst naivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Flere som har hatt sex med flere gutter? på lørdag hadde jeg deiliiiiig sex med 5 kååååååte gutter. hadde en kuk i hvert hull og 2 en i hver hånd. Deiliiiig var det.....

Andre som har har gjort det eller fantaserer om det?

Sikkert...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tro dette kan ignoreres er håpløst naivt.

Det at sex trengs for å reprodusere og at det fra naturens side er poenget er ingenting nytt. Og heller ikke noe noen her har sagt at ikke er et faktum. Men når en IKKE har til hensikt å reprodusere, så er det jo nettop nytelse det handler om. Og det å påstå at det er feil blir i hvert fall feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at sex trengs for å reprodusere og at det fra naturens side er poenget er ingenting nytt. Og heller ikke noe noen her har sagt at ikke er et faktum. Men når en IKKE har til hensikt å reprodusere, så er det jo nettop nytelse det handler om. Og det å påstå at det er feil blir i hvert fall feil.

Man har sex pga nytelse (som regel), men menneskets instinkt kan ikke "velges bort". Når man har sex med noen, vil også følelse av makt, erobring, sjalusi, dominans etc følge med. Det er bare slik mennesket er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som har blitt pult av 5 gutter her egentlig??

Er ts kvinne eller mann?

Henger ikke med i svingene på denne tråden her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har blitt pult av 5 gutter her egentlig??

Er ts kvinne eller mann?

Henger ikke med i svingene på denne tråden her.....

Det stod en kuk i hvert hull og en i hver hånd, så om det var en mann så må man anta neseborene eller ørene er litt uvanlig dimensjonert.. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som ligger rundt får rykte på seg med en gang, de blir

sett på som billige og ingen mann vurderer dem til noe annet

enn billig, slik er det bare.

Korrekt. Forøvrig er det absurd at ikke menn får det samme 'imaget' om de gjer det samme. Enten alle eller ingen i denne saken.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt. Forøvrig er det absurd at ikke menn får det samme 'imaget' om de gjer det samme. Enten alle eller ingen i denne saken.

Dette er jo kvinners skyld. Kvinner liker jo menn som har vært med mange jenter. "Pre selection". Kvinner vil ha det andre kvinner vil ha. Det er instinktivt, da det indikerer at mannen kan gi kvinnen et sterkt avkom som igjen kan få et sterkt avkom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo kvinners skyld. Kvinner liker jo menn som har vært med mange jenter. "Pre selection". Kvinner vil ha det andre kvinner vil ha. Det er instinktivt, da det indikerer at mannen kan gi kvinnen et sterkt avkom som igjen kan få et sterkt avkom.

I følge deg burde jeg vært en mann for jeg vil ikke ha en fellespikk eller mannehore eller hva du foretrekker å kalle det. Og jeg tviler sterkt på at kvinner generelt vil foretrekke en mann som har vært rundt hele nabolaget og halve nabokommunen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge deg burde jeg vært en mann for jeg vil ikke ha en fellespikk eller mannehore eller hva du foretrekker å kalle det. Og jeg tviler sterkt på at kvinner generelt vil foretrekke en mann som har vært rundt hele nabolaget og halve nabokommunen...

Du kan fortelle deg selv dette om og om igjen, men det er hardprogrammert inn i kvinner. Kvinner søker menn som andre kvinner vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan fortelle deg selv dette om og om igjen, men det er hardprogrammert inn i kvinner. Kvinner søker menn som andre kvinner vil ha.

Så du mener at en mann som har hatt 200 kvinner vil være mer attraktiv enn en mann som har hatt 30-50 kvinner eller kanskje mindre? Altså en som feier over alt og alle?

Greit nok, alder har en viss betydning når det kommer til hvor høyt et tall egentlig er, men ærlig talt. Mannehorer er ikke attraktivt når det kommer til seriøse forhold og familieplanlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at en mann som har hatt 200 kvinner vil være mer attraktiv enn en mann som har hatt 30-50 kvinner eller kanskje mindre? Altså en som feier over alt og alle?

Greit nok, alder har en viss betydning når det kommer til hvor høyt et tall egentlig er, men ærlig talt. Mannehorer er ikke attraktivt når det kommer til seriøse forhold og familieplanlegging.

Nei, men 30-50 er bedre enn 1...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men 30-50 er bedre enn 1...

Sant nok, noe erfaring må en jo ha, men det er ikke absolutt nødvendig at det er opp mot 30 heller. Det er ikke kvantitet det kommer an på, det er kvaliteten på det han har lært av kanskje 10 partnere fremfor å ha lært lite av 50 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sant nok, noe erfaring må en jo ha, men det er ikke absolutt nødvendig at det er opp mot 30 heller. Det er ikke kvantitet det kommer an på, det er kvaliteten på det han har lært av kanskje 10 partnere fremfor å ha lært lite av 50 :)

...og en mann ville sannsynligvis sagt at 1 er bedre enn 50 for jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og en mann ville sannsynligvis sagt at 1 er bedre enn 50 for jenter.

Tviler jeg sterkt på. En mann som vil ha god sex vil ha mer enn ei som er totalt blottet for erfaring og som kanskje bare ligger der som en potetsekk på grunn av manglende kjennskap til egen seksualitet. Og den første man er sammen med eller har sex med er vel sjelden den personen en eksperimenterer med eller blir kjent med egen seksualitet sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jeg sterkt på. En mann som vil ha god sex vil ha mer enn

...en som bare er ute etter sex. Han vil ha en som elsker han, og som han elsker tilbake igjen.

Da mener jeg elsker, ikke "vi passer jo så godt i lag så la oss flytte sammen og se åssen det blir".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en som bare er ute etter sex. Han vil ha en som elsker han, og som han elsker tilbake igjen.

Da mener jeg elsker, ikke "vi passer jo så godt i lag så la oss flytte sammen og se åssen det blir".

Absolutt, men nå var det utelukkende sex det var snakk om her ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...