Gå til innhold

ble pult av 5 gutter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg puler norske jenter til den store gullmedaljen, men som kjæresteemner når dere sjelden helt opp. Til dette formålet søker jeg gjerne jenter fra øst-Europa.

jaha? Du er i et forhold og puler fortsatt rundt til den store gullmedaljen? Dine øst-europeiske kjærester har altså den tvilsomme æren av å få være hushjelp fra en selvopptatt og kynisk fellespikk?

Stikk å gjem deg i steinalderen der du kom fra heller :roll:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaha? Du er i et forhold og puler fortsatt rundt til den store gullmedaljen? Dine øst-europeiske kjærester har altså den tvilsomme æren av å få være hushjelp fra en selvopptatt og kynisk fellespikk?

Nå snakker jeg rent generelt. Jeg har ikke sagt at jeg puler andre mens jeg er i et forhold.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg puler norske jenter til den store gullmedaljen, men som kjæresteemner når dere sjelden helt opp. Til dette formålet søker jeg gjerne jenter fra øst-Europa.

Det er ikke slik du har lagt det frem her.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik du har lagt det frem her.

:roll:

AnonymBruker
Skrevet

Nå snakker jeg rent generelt. Jeg har ikke sagt at jeg puler andre mens jeg er i et forhold.

nei nei, men det du har sagt om at du foretrekker øst-europeiske jenter som kjærester men ikke takler å være i forhold med selvstendige norske jenter som faktisk vet å verne om seg selv og sin identitet fremfor å bedrive total selvutslettelse til fordel for deg sier mer enn nok om deg uansett.

Så husj avgårde med deg! Back to the old ages!

• Liker 4
Skrevet

...kroppen min er noe de fremhver som årsak til at de gjerne sprer beina...

Ser den

• Liker 1
Skrevet

Ser den

Ja, for det kan jo umulig være innsiden som får damer (rettelse forvirrede jenter) til å ligge med deg...

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Vel - jeg får i hvert fall pule veldig mange damer, og kroppen min er noe de fremhver som årsak til at de gjerne sprer beina og vil ha en ONS.

Å ha en bolekropp som man selv synes er en guds gave til kvinnene, er ikke synonymt med å være en god elsker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

nei nei, men det du har sagt om at du foretrekker øst-europeiske jenter som kjærester men ikke takler å være i forhold med selvstendige norske jenter som faktisk vet å verne om seg selv og sin identitet fremfor å bedrive total selvutslettelse til fordel for deg sier mer enn nok om deg uansett.

Anabole steroider var ikke å oppdrive i hverken stein, eller middelalderen. Vil du at Mr Konservativ skal skrompe inn til en rosin?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De må gjerne jobbe, bare de har mat klar når jeg kommer hjem.

De fleste jenter under 20 er dårlige kokker, men nå fikk jeg servert mat av en søt blondine på 23. Det er ikke så veldig ungt, da. :)

Sååå.. du er konservativ i kvinnesyn, tjener 1 mill i året, har en søt (og da også føyelig og villig?) 23åring i hus, men hun trenger ikke dekke bordet for deg, hun server deg mens du sitter på Kvinneguiden og leser på sexforumet.

Hun må være så stolt over å ha en så trygg og god mannemann som deg.

• Liker 12
Skrevet

Trist å se hvordan denne tråden har utartet.

Utgangpunktet var en jente som hadde hatt en deilig opplevelse med fem gutter og som spør om andre har gjort det samme.

Responsene har stort sett vært ukvemsord og tull.

Hvis seks mennesker har hatt det godt sammen, er vel det bare fint?

Det synes jeg at det bør gis positive tilbakemeldinger på. Jeg ville mer enn gjerne vært kjæreste med en jente med så stor seksuell appetitt og entusiasme.

cry me a river...

• Liker 4
Skrevet

Anabole steroider var ikke å oppdrive i hverken stein, eller middelalderen. Vil du at Mr Konservativ skal skrompe inn til en rosin?

Ja.

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Flere som har hatt sex med flere gutter? på lørdag hadde jeg deiliiiiig sex med 5 kååååååte gutter. hadde en kuk i hvert hull og 2 en i hver hånd. Deiliiiig var det.....

Andre som har har gjort det eller fantaserer om det?

Nei, det har jeg aldri gjort og kunne ikke tenkt meg til det heller, da det høres mest slitsomt ut. Men all ære til deg for å være en kløpper på å multitaske! :)

• Liker 1
Skrevet

Gangbang som dette er mer utbredt enn mange tror. Har man lyst, har man lov, det er mitt motto når det gjelder gangbang, og det er en sann glede å få være med på noe slikt som dette.

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Å ha en bolekropp som man selv synes er en guds gave til kvinnene, er ikke synonymt med å være en god elsker.

Enig.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for krenkende spekulasjoner.

Spørsmål om modereringen tas på PM eller i egen tråd på Ris & Ros.

Lille-pus, mod.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Øst-europeiske jenter har plenty med temperament, krav til mannen og selvstebdighet.

Dama mi forlot en tysker fordi han ikke ville at hun skulle jobbe, bare være hjemme. Det var uaktuelt for henne.

Poenget er at dere blir ikke undertrykket av å vaske gulvet og lage mat, like lite som vi blir undertrykket av å forsørge dere. Min øst-europeiske dame reagerte for øvrig på hvor mange feite damer vi har i Norge. Et tankekors der, altså. :)

• Liker 1
Skrevet

Helt rett - jeg er rå i senga uavhengig av musklene mine.

Skrevet

Øst-europeiske jenter har plenty med temperament, krav til mannen og selvstebdighet.

Dama mi forlot en tysker fordi han ikke ville at hun skulle jobbe, bare være hjemme. Det var uaktuelt for henne.

Poenget er at dere blir ikke undertrykket av å vaske gulvet og lage mat, like lite som vi blir undertrykket av å forsørge dere. Min øst-europeiske dame reagerte for øvrig på hvor mange feite damer vi har i Norge. Et tankekors der, altså. :)

Jeg synes absolutt av kvinner skal få lov til å gjøre det de vil; enten det er å vaske klær eller å jobbe, det er ikke det jeg reagerer på, det er selve synet ditt på kvinner og deg selv! Du framstiller kvinner som et objekt, en gave som du har fortjent på en måte, samtidig som du skryter av alle pengene dine og musklene dine, noe som jeg finner ganske kvalmende....

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...