Gå til innhold

ble pult av 5 gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Absolutt, men nå var det utelukkende sex det var snakk om her ;o)

Nei. Jeg snakket om potensielle forhold. Ikke kun sex.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

...og en mann ville sannsynligvis sagt at 1 er bedre enn 50 for jenter.

Selvfølgelig ville han det, hvis han er usikker på seg selv og egne evner. Jenta har ingen å sammenligne med, så hun kan jo tro at det er slik sex skal være, om det er aldri så dårlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt, men nå var det utelukkende sex det var snakk om her ;o)

Og sex uten kjærlighet blir tomt og meningsløst.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Og sex uten kjærlighet blir tomt og meningsløst.

Det kommer jo an på personen det gjelder.

Skrevet

Dette er jo kvinners skyld. Kvinner liker jo menn som har vært med mange jenter. "Pre selection". Kvinner vil ha det andre kvinner vil ha. Det er instinktivt, da det indikerer at mannen kan gi kvinnen et sterkt avkom som igjen kan få et sterkt avkom.

Mitt instinkt er at mine avkom skal føre videre det jeg kjemper for i samfunnet, og da leter jeg heller etter sunne og reflekterte partnere som verdsetter det samme som jeg.

En mann som har ligget med mange er like imot mine preferanser som enhver kvinne på gaten ville vært.

• Liker 2
  • 2 år senere...
Skrevet

For en hysterisk gammel tråd. :fnise:

Anonymous poster hash: becb7...ef3
Skrevet

Ja... sånn går nu dagan...

Skrevet

Hvorfor skal folk alltid komme med billigkortet? Kan ikke folk få lov til å ligge med hvem de vil uten å være såkalt billig? Hva spiller det for rolle liksom? Hvem folk ligger med å ikke har da ingen annen enn den personen som har noe med. Drømmer om å bli tatt av flere gutter samtidig selv jeg, og liker å vise meg frem. Men jeg er ikke billig av den grunn. Hvem jeg ligger med blir omhyggelig utvalgt og gjennomtenkt. Må vel være lov til å leve ut fantasier?

Men tror vi over 30 år ser litt anderledes på ting. Yngre er veldig ute etter å dømme andre, frigjørelsen kommer etterhvert. :danse: Etter at jeg ble voksen og hadde vært det en stund forduftet mine fordommer. Heldigvis!

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skal folk alltid komme med billigkortet? Kan ikke folk få lov til å ligge med hvem de vil uten å være såkalt billig? Hva spiller det for rolle liksom? Hvem folk ligger med å ikke har da ingen annen enn den personen som har noe med. Drømmer om å bli tatt av flere gutter samtidig selv jeg, og liker å vise meg frem. Men jeg er ikke billig av den grunn. Hvem jeg ligger med blir omhyggelig utvalgt og gjennomtenkt. Må vel være lov til å leve ut fantasier?

Men tror vi over 30 år ser litt anderledes på ting. Yngre er veldig ute etter å dømme andre, frigjørelsen kommer etterhvert. :danse: Etter at jeg ble voksen og hadde vært det en stund forduftet mine fordommer. Heldigvis

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Selv har jeg både kvittet meg med fordommer og blitt tryggere på min egen seksaulitet etterhvert som jeg har blitt eldre.

Det har vært en lang reise for meg, med en mor som var både kristen og meget feministisk.

En særdeles dårlig kombinasjon for en ung usikker gutt på vei inn i voksenverdenen...

• Liker 1
Skrevet

Men tror vi over 30 år ser litt anderledes på ting. Yngre er veldig ute etter å dømme andre, frigjørelsen kommer etterhvert. :danse: Etter at jeg ble voksen og hadde vært det en stund forduftet mine fordommer. Heldigvis!

Vil ikke si jeg har noen spesielle fordommer dere personlig, bare misliker utviklingen i samfunnet hvor alt dreier seg om sex sex sex. Hvis du vet om noen bedre måte å hindre denne utviklingen enn å gi jenter dårlig skyldfølelse så har jeg åpne ører :)

Anonymous poster hash: ee0b8...82d

Gjest tomasjj
Skrevet

Må gjerne pule rundt for meg.

Folk må få styre på som de vil.

Men jeg vil ikke ha en dame som har pult halve byen til kjæreste.

Ja det er fortid, men det hjelper ikke for meg.

Skrevet

Mange gutter så sinnsykt løse og lett å få til sengs!

Anonymous poster hash: eed1e...feb
Skrevet

Vil ikke si jeg har noen spesielle fordommer dere personlig, bare misliker utviklingen i samfunnet hvor alt dreier seg om sex sex sex. Hvis du vet om noen bedre måte å hindre denne utviklingen enn å gi jenter dårlig skyldfølelse så har jeg åpne ører :)

Hva med å gi gutta dårlig skyldfølelse?? hvorfor er det alltid vi jentene som skal få svi?

Gjest brutal_mann
Skrevet

det er alltid feil løsning å spille på skyldfølelse. Her vil jeg si å fokusere på nære mellommenneskelige relasjoner vil være en forfriskende løsning.

Gjest incognita
Skrevet

det er alltid feil løsning å spille på skyldfølelse. Her vil jeg si å fokusere på nære mellommenneskelige relasjoner vil være en forfriskende løsning.

:fnise:

Skrevet

Kult!

For noen horegutter :laugh:

Skrevet

Hva med å gi gutta dårlig skyldfølelse?? hvorfor er det alltid vi jentene som skal få svi?

Dere står fritt i å velge hvem dere vil være kjæreste med dere også. Dersom dere ikke vil være sammen med noen som ikke har ligget med halve byen så trenger dere ikke det.

Anonymous poster hash: 32037...d55

Skrevet

Mmmm... det er deilig å være senter for oppmerksomhet fra så mange gutter. :fnise:

Anonymous poster hash: 5b68d...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...