AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #1 Skrevet 11. mars 2012 http://www.kk.no/891555/slik-fasong-har-kvinner-naa "Men den «nye» epleformen handler om at fettet legger seg rundt magen. At så mange kvinner havner i epleform-kategorien, skyldes livsttils- og kostholdsendringer i forhold til for 50 år siden. Det finnes ingen sikker forskning på området ennå, men noen hevder at et kosthold fullt av tilsetningsstoffer, konserveringsmidler, tomme karbohydrater og transfett kan gjøre at vi kvinner lettere legger på oss rundt magen" 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #3 Skrevet 11. mars 2012 Lei meg jeg óg. Timeglassfigur er så utrolig flott, men det blir lengre og lengre mellom dem..
Månestråle** Skrevet 11. mars 2012 #5 Skrevet 11. mars 2012 Kan skallethet og ølvom hos menn forklares på samme måte? 30
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #8 Skrevet 11. mars 2012 Garantert at alle de 8 % sitter på KG, bare vent å se, for her har "alle" timeglassfigur 26
Wombat Skrevet 11. mars 2012 #9 Skrevet 11. mars 2012 Kun 8% av trådstartere her inne er kjent særskriving... På tide å trene dem opp? 8
mammamora90 Skrevet 11. mars 2012 #10 Skrevet 11. mars 2012 Garantert at alle de 8 % sitter på KG, bare vent å se, for her har "alle" timeglassfigur Ikke jeg, jeg er et ¨beinrangel¨.. 4
Gjest Herr Drue Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 Kun 8% av trådstartere her inne er kjent særskriving... På tide å trene dem opp? Nå ble det god stemning her. Tusen takk. 2
Wombat Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 Nå ble det god stemning her. Tusen takk. Greit, greit... Jeg er en av 8% som har midje, men ifølge trinnyogsuzannah så er jeg mer en... hva var det nå igjen; vase? Større skuldre enn hofter men med midje? 1
Gjest Herr Drue Skrevet 11. mars 2012 #14 Skrevet 11. mars 2012 Greit, greit... Jeg er en av 8% som har midje, men ifølge trinnyogsuzannah så er jeg mer en... hva var det nå igjen; vase? Større skuldre enn hofter men med midje? Haha. Det programmet har jeg også (ufrivillig) sett på. Hva er de forskjellige formene igjen?
Mynona Skrevet 11. mars 2012 #15 Skrevet 11. mars 2012 Vet da søren hva slags fasong jeg har jeg. Synes aldri jeg passer inn i noen av de kategoriene. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #16 Skrevet 11. mars 2012 Kan skallethet og ølvom hos menn forklares på samme måte? Bitter over at magen henger og puppene slenger? Ta heller å trene litt du 1
Gjest Tirkes Skrevet 11. mars 2012 #17 Skrevet 11. mars 2012 Garantert at alle de 8 % sitter på KG, bare vent å se, for her har "alle" timeglassfigur Jeg er en pære. Jeg har sagt høyt at jeg er en pære og jeg har til og med postet halvnakent bilde av midje, hofte og lår i kroppstråden som også viser pæreheten. Dersom du hinter til at folk pynter litt på sannheten bak en skjerm, så er det faktum like gammelt som internet. Hvor er duskedame-smileyen? Jeg må stille meg opp bak Wombat. 4
Wombat Skrevet 11. mars 2012 #18 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Haha. Det programmet har jeg også (ufrivillig) sett på. Hva er de forskjellige formene igjen? Skal vi se, det var søyler, kjegler og timeglass i tillegg til en haug med andre former... ble litt småforvirret egentlig http://www.fem.no/programmer/trinny-susannah-oppdrag-norge/finn-din-kroppsform edit: etter en mer nøye lesning så er jeg ingen av delene, eller en lav og tynn cello kanskje.... Endret 11. mars 2012 av Wombat
Gjest Solsmil Skrevet 11. mars 2012 #19 Skrevet 11. mars 2012 Juhuuu jeg er en av de 8% Jeg også Garantert at alle de 8 % sitter på KG, bare vent å se, for her har "alle" timeglassfigur Det er vel heller slik at det er flere av dem som "innrømmer" her inne at de har timeglassform, enn de som sier at de har pære eller eple...
Gjest Herr Drue Skrevet 11. mars 2012 #20 Skrevet 11. mars 2012 Skal vi se, det var søyler, kjegler og timeglass i tillegg til en haug med andre former... ble litt småforvirret egentlig http://www.fem.no/programmer/trinny-susannah-oppdrag-norge/finn-din-kroppsform edit: etter en mer nøye lesning så er jeg ingen av delene, eller en lav og tynn cello kanskje.... Cello er jo fint det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå