Gjest .-L-. Skrevet 13. mars 2012 #61 Skrevet 13. mars 2012 (endret) For N'te gang, det er ikke en eks. , er enig med deg eg! Folk er egoistiske og setter sine egne følelser foran "gruppen" i dette tilfelle venninnen. For meg virker det som om veninen fremdeles er keen på fyren men vil ikkje inrømme det. Så er hun dønn sjalu på ts fordi hun får han og ikkje henne.. Endret 13. mars 2012 av .-L-.
Gjest "gjest" Skrevet 13. mars 2012 #62 Skrevet 13. mars 2012 , er enig med deg eg! Folk er egoistiske og setter sine egne følelser foran "gruppen" i dette tilfelle venninnen. For meg virker det som om veninen fremdeles er keen på fyren men vil ikkje inrømme det. Så er hun dønn sjalu på ts fordi hun får han og ikkje henne.. Vel, men hun hadde sin sjanse og det gikk til helvete, nå er det TS tur. Og hvis man er en god player i spillet så ønsker man sin venninne lykke til og går videre til neste laks.
Gjest .-L-. Skrevet 13. mars 2012 #63 Skrevet 13. mars 2012 Vel, men hun hadde sin sjanse og det gikk til helvete, nå er det TS tur. Og hvis man er en god player i spillet så ønsker man sin venninne lykke til og går videre til neste laks. Litt uenig, men forstår ka du mener. Hadde hun vært en god player hadde hun jo fått mannen xD. Er enig at hun er en dårlig lagspiller...
Gjest "gjest" Skrevet 13. mars 2012 #64 Skrevet 13. mars 2012 Litt uenig, men forstår ka du mener. Hadde hun vært en god player hadde hun jo fått mannen xD. Er enig at hun er en dårlig lagspiller... Og det gjorde hun jo også, for en stund. Men det gikk i dass og hun har jo hatt forhold i ettertid.
Gjest .-L-. Skrevet 13. mars 2012 #65 Skrevet 13. mars 2012 Og det gjorde hun jo også, for en stund. Men det gikk i dass og hun har jo hatt forhold i ettertid. Liker utrykkene xD, rett i dass . Nei, vil ha teamplayere på laget mitt eg! Det er tøft å bite i det sure eple å innse at damen/mannen er tapt, men ka rett har eg til å unngå dem å være lykkelige sammen? Det er jo faktisk det eg vil for vennene mine.. 1
Steinar40 Skrevet 13. mars 2012 #67 Skrevet 13. mars 2012 Jeg hadde ikke brydd meg. Man kan ikke eie andre folk heller. Når det ER slutt så er det jo slutt, og da har andre rett på godsakene Godsakene!? Når jeg leser dette så skjønner man hvor ulike kvinner og menn er!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #68 Skrevet 16. mars 2012 Liker utrykkene xD, rett i dass . Nei, vil ha teamplayere på laget mitt eg! Det er tøft å bite i det sure eple å innse at damen/mannen er tapt, men ka rett har eg til å unngå dem å være lykkelige sammen? Det er jo faktisk det eg vil for vennene mine.. TS her! Er vel det jeg håper på også, at venninnen min, og de andre venninnene i gjengen, skal se at jeg er lykkelig og forelsket, og at jeg fortjener det. For slik føler jeg det med et vennepar av meg, der jeg datet fyren først, og så kom venninna mi og "plukka opp restene". De eeer så bra sammen, de er forlovet, og jeg ønsker dem alt godt. Lærte mye av den situasjonen der, for før tenkte jeg også at venner skal ikke rote seg borti venners gutter. Gjelder bare å ikke være egoistisk i sånne situasjoner, og se det store bildet, på en måte. Jeg er fortsatt utrolig nervøs da!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #69 Skrevet 16. mars 2012 Hold deg unna venninners ekser dersom du vil beholde venninnene dine. Det er det eneste jeg kan si. 1
Gjest Bandit Skrevet 16. mars 2012 #70 Skrevet 16. mars 2012 Selv om de ikke var sammen rent offisielt, så har de jo hatt noe på gang. Det kan jo veldig godt tenkes at venninna ser på ham som "den som glapp", og at det derfor er sårt for henne. Det er selvsagt opp til deg hva du gjør videre, men her ser jeg for meg at du må velge mellom vennskap og en evt kjæreste. 1
Gjest .-L-. Skrevet 17. mars 2012 #71 Skrevet 17. mars 2012 TS her! Er vel det jeg håper på også, at venninnen min, og de andre venninnene i gjengen, skal se at jeg er lykkelig og forelsket, og at jeg fortjener det. For slik føler jeg det med et vennepar av meg, der jeg datet fyren først, og så kom venninna mi og "plukka opp restene". De eeer så bra sammen, de er forlovet, og jeg ønsker dem alt godt. Lærte mye av den situasjonen der, for før tenkte jeg også at venner skal ikke rote seg borti venners gutter. Gjelder bare å ikke være egoistisk i sånne situasjoner, og se det store bildet, på en måte. Jeg er fortsatt utrolig nervøs da! Forstår det , håper det går bra! Vurderingen blir jo på en måte om du vil ha en egoistisk veninne og.. Vanskelig dette :=)
Cuddlegirl Skrevet 17. mars 2012 #72 Skrevet 17. mars 2012 Jeg hadde ikke brydd meg. Man kan ikke eie andre folk heller. Når det ER slutt så er det jo slutt, og da har andre rett på godsakene Enig i denne jeg.
Gjest BettyBoop Skrevet 19. mars 2012 #73 Skrevet 19. mars 2012 Jeg hadde ikke brydd meg. Man kan ikke eie andre folk heller. Når det ER slutt så er det jo slutt, og da har andre rett på godsakene Og da er det greit å såre vennene sine?
Gjest BettyBoop Skrevet 19. mars 2012 #74 Skrevet 19. mars 2012 TS her! Er vel det jeg håper på også, at venninnen min, og de andre venninnene i gjengen, skal se at jeg er lykkelig og forelsket, og at jeg fortjener det. For slik føler jeg det med et vennepar av meg, der jeg datet fyren først, og så kom venninna mi og "plukka opp restene". De eeer så bra sammen, de er forlovet, og jeg ønsker dem alt godt. Lærte mye av den situasjonen der, for før tenkte jeg også at venner skal ikke rote seg borti venners gutter. Gjelder bare å ikke være egoistisk i sånne situasjoner, og se det store bildet, på en måte. Jeg er fortsatt utrolig nervøs da! Så det store bildet er at kun du skal være lykkelig?
Gjest Maruwan Skrevet 19. mars 2012 #75 Skrevet 19. mars 2012 Så det store bildet er at kun du skal være lykkelig? En kan desverre ikke alltid ta hensyn til andre menneskers hysteri. 1
mgirlie Skrevet 20. mars 2012 #76 Skrevet 20. mars 2012 tja.. hadde det vært meg, og ei venninne hadde sagt off limits om en fyr, så hadde jeg nok holdt meg unna, man skal ikke såre venna sine, men ta vare på de man har.. men om hu ikke hadde sagt noe, så er saken noe helt annet..
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #77 Skrevet 20. mars 2012 Ikke lov å komme fire år etterpå og kreve en fyr.
Gjest .-L-. Skrevet 20. mars 2012 #78 Skrevet 20. mars 2012 Ikke lov å komme fire år etterpå og kreve en fyr. Joda , for eg vil jo at du skal være singel også slik at du har tid til meg!
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #79 Skrevet 20. mars 2012 Joda , for eg vil jo at du skal være singel også slik at du har tid til meg! Ja, man kan begynne å lure.
Gjest BettyBoop Skrevet 21. mars 2012 #80 Skrevet 21. mars 2012 En kan desverre ikke alltid ta hensyn til andre menneskers hysteri. Hysteri? Når det er snakk om ens beste venninne? Om venninna sier klart ifra at hun blir dypt såra om du går og blir sammen med hennes eks eller tidligere fuckbuddy eller whatever, så tar man hensyn til det. Det fins ikke bare en rette for hver person. Du kan fint bli sammen med en annen enn akkurat han venninna di hadde holdt på med. Man kan ikke kreve at en venninne skal være glad på ens vegne dersom man gjør noe sånt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå