Gå til innhold

Min 30 days shred og sunnere kosthold


Gjest HollyDolly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter at jeg kutta colaen og begynte å drikke cola zero for og så bare drikke farris og vann takler jeg ikke lenger brus med sukker, der blir rett og slett for søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Etter at jeg kutta colaen og begynte å drikke cola zero for og så bare drikke farris og vann takler jeg ikke lenger brus med sukker, der blir rett og slett for søtt :)

Ja det er vel best å kutte det helt ut, man forstor ikkje hvor usunt det er før man slutter med det. sann som pepsi max. nar jeg slutta med det var jeg svimmel med hodepine i 2 uker.

Nå når jeg slutta med cola går det faktiskt bra. en uke siden siste cola glasset midt. det overrasket meg og min mann :fnise: kjenner at jeg har veldig list på sukker nå da :sukk: sjokomelk.

men skal ikkje drikke det da. selv om jeg har så friktelig lyst .. føler jeg må ha sukker :sjenert:

forkjolelsen er ikkje noe betre, har slitet med vondt i haudet og darlig form i dag. men trente likevel.. synes 30 day shred er veldig vanskelig. må end ta litt pustepauser. spesielt i hoppinga har så darlig kondis :sjenert:

Har vært flink i mat i dag, spiste litt mye middag da. var så sulten. men ellers har det gått veldig bra i dag .

Dokke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Syns du er flink som holder ut shreden selvom du syns det er vanskelig, jeg. :)

Tusen takk trengte å høre det i dag :klemmer:

litt irretert på meg sjølv at jeg føler jeg må stoppe og puste in i mellom, men det er ikkje lenge men likevel... :tristbla: prover å la være men er supersliten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du supersliten er det bra trening :jepp: Og det er nok ikke mange gangene til du ikke tar en eneste pustepause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du er kjempe flink :klappe: Skulle ønske jeg klarte å kutte ut pepsi maxen helt også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Syns du er kjempe flink :klappe: Skulle ønske jeg klarte å kutte ut pepsi maxen helt også :sjenert:

Tusen takk jenter :klemmer:

Uskikker23 Barre bestemm deg før å gjøre det. Du klarer det !!

Jeg meiner det seriost hvis jeg klarte det klarer du det. trur ikkje det går an å bli meir hekta sann som jeg var :fnise:

drakk litt cola når jeg hadde veldig lyst på pepsi max . det hjelpte . men nå er det slutt på colaen oxo her :gjeiper:

Jeg er sååååå stolt av meg nå !! i dag har jeg hatt heimedag. spiste ingers rugbrød til frokost og bittelitt mør . veldig lite da .

Mellommåltid spiste jeg nutrilett sjokolade og til lunsj spiste jeg 2 kokt egg og litt skinke.

Vanligvis når jeg har hatt fridager da har det vært frosenpizza og brus og sjokolade oxo.. :sjenert: MEN ikkje i dag !!

Kjennte det er vanskelig men jeg klarer ditta !! :happy:

MEN det jeg er mest stolt over at jeg gjør min dag nr 7 i 30 day shred. og nestem uten pustepauser og pusha og klarte det mye betre en alle andre gangene, svetta som et svin d haha :gjeiper: er sååå glad :gjeiper:

I helga skal oss på hoteltur til trøndheim da .. da får jeg ikkje tid til a trene men skal trene fredagsmorgenen.

skal gi meg lov å spise litt usunt på turen. vi reiser nestem aldri på tur men skal komme sterk tilbake i sunne matvaner.

I dag gjør jeg noe jeg egentlig skulle ikkje gjøre. jeg så på vekta :unsure: Den har bare gått ned halvt kilo da :cry3: men skal prove å ikkje tenke på det. fordy jeg kjenner at jeg begynner å få muskler og de veier jo meir en fett.

skal lage god middag i kveld og gjøre husarbeid. dokke må ha en fin fin tirsdag alle samen :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/2 kilo er jo bra da :jepp: Men du burde måle i tillegg, du går nok ned fler cm enn kilo :)

Kos deg på hoteltur, man kan ikke bare tenke kosthold eller, da blir man gal. Det er lov å kose seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tips det Inwe kom med. :) Mål deg i tillegg. Man ser seg gjerne blind på seg selv, mens med målebånd kan man lese av forskjellene hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

1/2 kilo er jo bra da :jepp: Men du burde måle i tillegg, du går nok ned fler cm enn kilo :)

Kos deg på hoteltur, man kan ikke bare tenke kosthold eller, da blir man gal. Det er lov å kose seg :)

Takk før tips jenter.

tok mål ikkje så lenge sia og husker dem sann ca :sjenert:

MEN jeg har tatt bilder. foran bak og sidene og fjeset foran og sidene.

skal ta nye bilder om en måned. gleder meg å sja om det er noen forskjell :fnise: men de bildene tok jeg bare til meg sjolv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kanon flink :klappe:

Og o.5 kilo er jo bra på en uke ;) man skal jo ikke gå ned mer enn det for å gå ned sunt og bra :):klappe:

Jeg og trodde jeg hadde gjort det veldig dårlig fram til jeg begynte å måle meg i stedet for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Synes ikke det er rart at du sliter med kondisjonen jeg, har testet 30 day shred med pulsklokke og pulstoppene mine er like høye som ved løping. Så 30 days shred er ikke lett altså :)

Hei forresten :vinke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HollyDolly

Synes ikke det er rart at du sliter med kondisjonen jeg, har testet 30 day shred med pulsklokke og pulstoppene mine er like høye som ved løping. Så 30 days shred er ikke lett altså :)

Hei forresten :vinke:

Oj er det sant? Da er det vel nok trening i det på en dag.

synes det er kjempe vanskelig men føler av og til at jeg burde trene litt mere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hvis jeg har overskudd kjører jeg gjerne yoga meltdown etterpå jeg, ikke så mye cardio, men litt ekstra styrke og stretching. føles veldig godt :)

Ellers synes jeg du er godt i gang jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Hvis jeg har overskudd kjører jeg gjerne yoga meltdown etterpå jeg, ikke så mye cardio, men litt ekstra styrke og stretching. føles veldig godt :)

Ellers synes jeg du er godt i gang jeg :)

Du er så flink å trene du !!

Håper at den videoen er in kickstart på et meir aktiv livstil hos meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HollyDolly

Dagen i dag.

Mat:

frokost .. 2 skiver ingers rugbrod med leverpostai. og 4 tynne skiver mør.

Lunsj: Jogurt og halv skive ingers rugbrød med lett prim og blomkålbiter :gjeiper:

måltid etter det. 2 skiver ingers rugbrød med lett prim og en appelsin

Og middag ..pizza

Kunne vært litt meir grønnsaker i dag ser jeg da :sjenert:

Ser ut som det blei mye brød.

MEN en skive skal veie 60 gr og jeg kan spise 4 skiver om dagen og en om kvelden. de skivene jeg spiste i dag veigde til sammens som 4 skiver.

Blei litt usunn middag i dag da.. men men.

middag spis jeg vanlig, men prover å ha sjelden usunn middag selv om det blir av og til.

Det blei hviledag i trimmen i dag.

Skal gjøre dag 8 i morga , dag 9 på fredag og dag 10 på mandag.

sia jeg ikkje har tid til å trene i helga fordy vi blir på tur.

Derfor tenkte jeg at jeg kunne ha en kviledag så jeg treng ikkje å starte strax på del 2 på treningsvideoen på mandag etter tur helg med juksing :popcorn: tenker ellers så kan det være vanskelig.

I kveld er jeg alvorlig godtesyk ... :kjefte: men skl holde meg uten gotteri og usunt snacks til fredag. onsk meg likke til.. kjem til a bli vanskelig i dag.

Er ikkje allt før fornaugd med matdagen min i dag. den er grei nok men kunne vært betre.

Skal gjøre det enda betre i morga.

I morga er torsdag og så blir det turhelg. gleder meg :rodmer:

Endret av HollyDolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lager hjemmelaget pizza så kan faktisk det være en svært sunn middag om du bare bruker de riktige ingrediensene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å spise usunt en gang i blandt. Du er flink som holder deg unna godteriet når du er godtesjuk. Du har ikke noe annet søtt du kan spise istedet? Feks noe frukt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Hvis du lager hjemmelaget pizza så kan faktisk det være en svært sunn middag om du bare bruker de riktige ingrediensene. :)

Jeg spiste big one :sjenert: ikkje heil en da :gjeiper:

Inwe : Jo har kjøpt ferks Ananas. skjerte det i biter i spiste. plus 4 tinne skyver mør.

Gleder meg til den blir ferdig klarer ikkje å holde meg unne :fnise:

Men godesyken er enda like gale :kjefte:

stakkars jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...