Gå til innhold

Min 30 days shred og sunnere kosthold


Gjest HollyDolly

Anbefalte innlegg

Gjest HollyDolly

Torsdag:

Frokost: 2 ingers rugbrød skiver med bittelitt smørr

Mellommåltid: 1 gulrot

Lunsj: 2 ingers rugbrød skiver meg litt lett prim og halv gulrot

Mellommåltid: Jogurt og halv gulrot

Middag : Heimelagde burgere med MASSE grønnsaker :gjeiper:

Er enda like gottesyk, ikkje hjelper det at mannen har sjokolade i kjøleskåpen. MEN skal holde meg til i morga. har en ferk ananas i kjøleskåpen jeg kan spise i kveld.

Ohh hva jeg gleder meg til tur i morga. skal spise smågodt på den lange bilturen, har gledd meg til det heil uke hahaha :fnise:

Har trent min dag nr 8 av 30 day shred.

Snart ferdig med level 1 Jibbey !! :danse:

Kondisen begynner å bli betre da blir treningen litt kjekkere :briller:

gleder meg til level 2 . skal sja om jeg far tid til å trene før oss reiser i morga.

GOOOOD HELG folkens :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HollyDolly

Da er juksehelgen min ferdig og virkeligheten tar over.

Har juksa masse og slappa masse av. Men det er vel lov på tur da :gjeiper:

I dag kjem jeg sterk tilbake.

Frokosten begynnte i hvertfall bra, ingers rugbrød og egg :gjeiper:

det blei ikkje trimm på meg fredagen, så jeg skal gjøre dag nr 9 på 30 day shred nå før jeg reiser på jobb. tenke jeg skulle legge til litt mage, rumpe og lår ovelser. har sann treningsaparat som trener det. tenkte jeg kunne gjøre 5-10 min på den etter hver treningsøkt.

Gjør det 5 minuter hver dag før 2 år siden og jeg fekk sikkelig 6 pack og deilig rompe :fnise: så ditta blir bra !!! :jepp:

Så blir det vel sein middag sia jeg jobber til 8 . mannen skal ha noe klart :rodmer:

Men nå skal jeg ta meg litt tid til å våkne. tenker at dagen kan bli litt vanskelig når kroppen har fått i seg så mye sukker i helga :kjefte: men men. klarer meg til neste helg. :fnise:

Ha en flott uke alle sammen :yvonne:

Endret av HollyDolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HollyDolly

Dette klarer du! :)

Ja da !! trente min dag nr 9 på 30 day shred. blir bare letter og lettere. brukte treningsaparatiet midt etterpå. kjem sikkert til a kjenne det i kroppen i morga.

Gleder meg til Onsdag å trene level 2 :jepp:

Det er en jeg kjenner som trur kanskje at jeg ikkje klarer å fullføre programmet. MEN jeg skal vise at jeg klarer det !! :lur:

Men hvordan man strekker/tauer (?) Magemusklene etter magemuskletrimm? er det noen som veit det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke tøye magemusklene. :) De tøyer seg selv om regel. Men om du vil, så tar du hendene i kryss over hodet og strekker deg så langt opp du bare klarer. Da skal du kjenne et strekk nede ved navlen og korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Du trenger ikke tøye magemusklene. :) De tøyer seg selv om regel. Men om du vil, så tar du hendene i kryss over hodet og strekker deg så langt opp du bare klarer. Da skal du kjenne et strekk nede ved navlen og korsryggen.

Ok tusen takk før tips :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

dagen i går var veldig bra i kosthold :jepp:

har et spørsmål.

først når jeg begynnte å trene kjente jeg det i hele kroppen etterpå veldig vondt i musklene.. nå trener jeg hardere en jeg gjør da MEN kjenner nestem ingenting i musklene/kroppen dagen etterpå :snurt: er det vanlig ? eller begynner ditta å bli før lite trimm til meg? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Det er helt vanlig å bli mindre støl ettersom musklene blir vant med bevegelsene du utsetter de for, og det er bare bra. Effektivitet av trening måles heller ikke i stølhet ;) Men du må selvfølgelig gjøre tyngre og tyngre trening for at resultatene skal fortsette å bli bedre i samme tempo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Wolfmoon sa så blir man mindre og mindre støl, men hvis du selv føler det er for lite og lett trening så er det bare å kjøre på og trene mer om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HollyDolly

Det er helt vanlig å bli mindre støl ettersom musklene blir vant med bevegelsene du utsetter de for, og det er bare bra. Effektivitet av trening måles heller ikke i stølhet ;) Men du må selvfølgelig gjøre tyngre og tyngre trening for at resultatene skal fortsette å bli bedre i samme tempo :)

Som Wolfmoon sa så blir man mindre og mindre støl, men hvis du selv føler det er for lite og lett trening så er det bare å kjøre på og trene mer om du vil :)

Takk jenter for svar.

Nei føler egentlig ikkje det er før lite , men trodde kanskje det var før lite sia jeg ikkje blei støl :fnise: så masse peiling har jeg på trimm :fnise:

I går var jeg veldig flink i maten. juksa ingenting og var veldig flink :gjeiper:

Så trente jeg min dag nr 10 !!!!!!!!!!! på 30 day shred :legrine: JEY har klart level 1 . trodde nestem at jeg ikkje skulle klare det and i dit it !!!! og har begynnt med litt andre øvelser med treningsaparat jeg har. tar den helt i slutten.

Så på vekta i dag :eeeh: kiloenne som hadde gått ned har kommet tilbake :sjokkert: Men var vel ikkje akkurat flink på turhelga mi eller :fy_fy: men liker å trø at det er litt muskler oxo :)

I dag tar jeg kanske treningspause. jeg får sjå. hvis ikkje skriver jeg hvordan day 1 level 2 var... gledgruer meg :erter:

Endret av HollyDolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt muskler også :) Jeg liker å tro jeg er flink med både trening og kosthold, men vekta går opp og ned.. Dermed stoler jeg blindt på målbåndet, og har ikke tenkt å veie meg igjen før jeg er nogenlunde fornøyd med kroppen min :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Det er nok litt muskler også :) Jeg liker å tro jeg er flink med både trening og kosthold, men vekta går opp og ned.. Dermed stoler jeg blindt på målbåndet, og har ikke tenkt å veie meg igjen før jeg er nogenlunde fornøyd med kroppen min :jepp:

Det er veldig lurt... jeg prover å gjøre det samme men klarer ikkje å holde meg unna vekten :sjenert:

Jeg har vært flink. skulle ta meg treningspause i dag men trente likevel. dag nr 11 på 30 day shred.

Day 1 level 2 . første gang level 2 .. og oj herreguuuud så mye kjekkere den er en level 1 !! kosa meg hele tiden men svetta dobbelst så mye.

Brukte treningsaparatet midt etterpå. så nå føler jeg meg deilig.

tenkte jeg kunne trimme i morga og ta treningsfri på fredag i steden. da må jeg ta helgevasken. har prioritert trim framfor husarbeid og huset ser ikkje ut :fnise:

Jeg gjøre det veldig bra med kosthold med i dag. null juksing og bare sunnhet og vann.

Er ganske stolt av meg sjølv at jeg klarer meg så bra med kostholdet.

Har nå ikkje drukket brus på 3 veker. og det er helt utrolig før meg .

Nå er det bare brus til blandevann på fest.

siste helg på turhelga. drakk jeg vann og litt is Te i steden før brus og DET er jeg stolt over :jepp:

Skriter mye av meg sjølv her, men er veldig stolt at jeg har gjørt det så bra. Blir sexy in no time :lur:

OOOG gode nyheter. Masse peng tilbake fra skatten, da får jeg kjøpe meg nye og forhåpentligvis myndre klær når pengene kjem på konto :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HollyDolly

Dag nr 12 i 30 day shred gjøøøøørt og jeg er sliiiiiiiiiiiiiiiiten !!

Har vært kjempe flink, ingers rugbrød til frokost, salat til lunsj, ingers rugbrød til mellom måltid. men er pizza i ovnen nå. hadde kjøpt fiskekaker, men den veken har vært så travel at jeg ikkje orka å lage til :sjenert:

3 treningsdager igen og så er jeg halvei Jeeey :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempe flink!!! Skal følge med her:)

Men 1 ting jeg lurer på: Hvor får man tak i de jillian videoene? kjøper man det, og i såfall, hvor? Eller laste det ned på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Du er jo kjempe flink!!! Skal følge med her:)

Men 1 ting jeg lurer på: Hvor får man tak i de jillian videoene? kjøper man det, og i såfall, hvor? Eller laste det ned på nettet?

såå kjekkt du vil følge med på dagboka mi :klemmer:

Jeg bare lasta den ned. du finner den hvis du bare søker "30 day shred" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...