Gå til innhold

Min 30 days shred og sunnere kosthold


Gjest HollyDolly

Anbefalte innlegg

Gjest HollyDolly

Jeg blei så motivert av den tråden her :

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=617375

Så nå skal jeg prove og jeg tenkte jeg kunne holde dagbok som jeg kan skrive i noen ganger i uken for å holde meg motivert. :jepp:

Jeg er i størrelse 42-44 og kunne tenkt meg å gå ned i størrelse 38-40 sann som jeg var i før jeg blei gravid for 5 år siden.

jeg skal prove å ikkje fokusere så mye på Kilo men skal selfolgelig følge med da .. selv om jeg hater vekta da :kjefte: haha :fnise:

Jeg skal prove å holde meg til ingers fibermat kosthold. var på kurs før 2 år siden gikk ned 8 Kilo på en måned men det sklei ut og kiloenne er tilbake og litt meir en det :sjenert:

Så nå er det trening og sunn kost.

Håper den dagboken hjelper meg å holde meg motivert .

Takk før å lese :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: i klubben :)

Håper det er ok at jeg følger med på hvordan du gjør det framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

:velkommen: i klubben :)

Håper det er ok at jeg følger med på hvordan du gjør det framover :)

Tusen takk . selfolgelig går det bra.. barre kjekkt det :gjeiper:

skal starte i morga, Ingers rugbrød baker seg i brødmaskine nå da blir det klart i morga, gled gruer meg :gjeiper:

Har du en dagbok jeg kan følge med på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk . selfolgelig går det bra.. barre kjekkt det :gjeiper:

skal starte i morga, Ingers rugbrød baker seg i brødmaskine nå da blir det klart i morga, gled gruer meg :gjeiper:

Har du en dagbok jeg kan følge med på?

Skal du bare bedre helsen eller er planen din å gå ned i vekt? :)

Ja jeg har også dagbok :)http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=548709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. jeg er før tung men skal prove å ikkje fokusere så mye på vekta. har heller mål å ga ned til størrelse 38-40 i klær er nå i 42-44.. :sjenert:

ok :) Det går nok skal nok gå fint skal du se ;) det er jo en start å ville forandre kostholdet :) lykke til, gleder meg til å følge med å se hvordan du oppnår målene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HollyDolly

ok :) Det går nok skal nok gå fint skal du se ;) det er jo en start å ville forandre kostholdet :) lykke til, gleder meg til å følge med å se hvordan du oppnår målene dine :)

Tusen takk, tenker første 2 ukene blir vanskilege men går bra etter det :gjeiper: stakkars stakkars mannen min :gjeiper: haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er samme str, med omtrent samme mål. Henger meg på her for inspirasjon jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Vi er samme str, med omtrent samme mål. Henger meg på her for inspirasjon jeg :)

Så kjekkt da !! har du oxo en dagbok så jeg kan følge med deg ? :gjeiper:

Nå har jeg lagt in på minnibrikken første treningsvideoen.. skal trimme nå, wish me good luck :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Ok da skal jeg skrive om dag 1:

Var veldig flink med kosthold i går , jukset ingenting drakk ingen cola eller jus bare vann .. flinke jeg :gjeiper:

Trente før første gang 30 day shred og ojoj det var vanskelig !! trodde jeg ville dø MEN holdt ut og var veldig stolt av meg sjølv etterpå :jepp:

Skriver sikkert igen i kveld eller i morga. Håper at dagen i dag blir like bra som i går :gjeiper:

Ha en fin dag alle sammen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekkt da !! har du oxo en dagbok så jeg kan følge med deg ? :gjeiper:

Nå har jeg lagt in på minnibrikken første treningsvideoen.. skal trimme nå, wish me good luck :fnise:

Det er en link i singnaturen min ;)

Flink du er med trening og kosthold fra dag en da :) Nå har jeg holdt på en liten stund, men får ikke til kostholdet helt. Spiser sundt og alt det der, men alt for lite og alt for sjelden..

Kjøp deg et målbånd, det er god motivasjon og se fremgangen sin. Jeg skal måle hver fredag. Blir faktisk første måledag siden startmålene nå på fredag. Jeg har spist sunt og trent en liten stund, men jeg var så redd de målene at jeg bare utsatte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger deg jeg! Greit å følge andre som trener når man trener selv. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Det er en link i singnaturen min ;)

Flink du er med trening og kosthold fra dag en da :) Nå har jeg holdt på en liten stund, men får ikke til kostholdet helt. Spiser sundt og alt det der, men alt for lite og alt for sjelden..

Kjøp deg et målbånd, det er god motivasjon og se fremgangen sin. Jeg skal måle hver fredag. Blir faktisk første måledag siden startmålene nå på fredag. Jeg har spist sunt og trent en liten stund, men jeg var så redd de målene at jeg bare utsatte :ler:

Ja tenkte jeg skulle ta før og etter bilder, har ikkje gjørt det ennå. men skal gjøre det i morga.

Ikkje sikkert at jeg legger dem ut på nett men skal ha dem så jeg sjølv kan see forskjellen.

sa skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjørt før. skal ikkje sjå på vekta før programmet er ferdig . DET blir vanskelig.

Men er så ofte når jeg prover å slanke meg at jeg gir så lett op førdy vekkta går før seint ned :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HollyDolly

Følger deg jeg! Greit å følge andre som trener når man trener selv. :vinke:

Så kjekkt da !! skal følge med deg med. må lese 2 dagboker i morga har hatt lite tid i dag :gjeiper:

synes det er veldig motiverende å lese andre dagboker og skrive dagbok man veit folk les da vil man gjøre det bra :gjeiper:

I dag har jeg vært veldig flink, spist akkurat som jeg skulle og ikkje juksa noe.

Trente oxo 30 day shred. det var like vanskelig i dag som i går, måtte ta noen få pustepauser :sjenert: oooog jeg har gangsperrer ou ou :unsure: men da veit jeg oxo at treningen funker.

Takker før alle svar . veldig kjekkt å ha noen som "passer på" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver "spist akkurat som jeg skulle" hva er det du spiser da? :) Tar noen dager å komme seg inn i treningen, snart klarer du hele økta uten pustepauser :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske lurt å liste opp hva du spiser, ja. Er mange som tror de spiser som de skal, men så spiser de enten for lite, for mye, eller fortsatt veldig usunt uten å være klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HollyDolly

Det er ganske lurt å liste opp hva du spiser, ja. Er mange som tror de spiser som de skal, men så spiser de enten for lite, for mye, eller fortsatt veldig usunt uten å være klar over det.

Spiser sann som jeg lærte på Ingers fibermat kurs.

2 Ingers rugbrød til frokost med lite lett pålegg

Frukt eller grønnsak i mellommåltid.

Lunsj 2 ingers rugbrød til lunsj, eller salat og 1 skive ingers rugbrød (gjør det i dag) (salat: Kål, agurk, paprika, Litt kyllingkjøtt frå middagen. i går)

Mellommåltid: Jogurt med litt havregrin eller frukt eller grønsak

Spiser vannlig middag.. prover å ha det sunt hver dag da.

Kvelds : frukt , grønnsaker eller 1 skive ingers rugbrød.

Men har ikkje spiste kvelds dinna uken førdy jeg har lagt med så tidlig :sjenert:

Man kan spise allt med middagen, ris, poteter , bønner men må veie 100- 150 gr. har det nedskrivet i en bok.

ikkje så store porsjoner.

Skal ikkje ha noen spesiel gotteridag, heller ta litt hvis jeg har list på. men prove å ikke gjøre det og holde det til helgene.

Tok før bilder i dag .. gleder meg til å sja bilde etter jeg er ferdig med 30 day shred.

Var på dag nr 3 i dag. var vanskelig førdy jeg har så mye gangsperrer .. Men klarte meg gjennom det med noen få pustepauser. gleder meg til kondisen blir betre.

Dokke som har gjørt 30 day shred. er program 2 mye vannskilgere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Lykke til, dette går sikkert fint :) har også trent litt til 30 days shred, men klarer liksom ikkeå få noe rutine med det for jeg trener en del utenom også, så detblir bare litt innimellom. Men det er jo fin trening uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HollyDolly

Du er jo skikkelig flink med måltidene jo :klappe:

Takk jeg prover :gjeiper:

men gir meg sjolv lov å jukse litt fredagskveldene og lørdagene. fordy jeg ikkje vil på en exteme slankekur.

Har slutta med brus. var helt avhengig nå er en uke sia jeg drakk cola. er veldig stolt av meg sjølv !!

Eneste gangene jeg skal drikke brus er som blandevann på fest :eeeh: DA er det lov !!

Drakk ikkje engnang cola i helga. vann med allt !! utenom lørdagen da blei det litt voksenbrus :danse:

Trening har jeg vært flink til. har gjørt programmet 5 ganger nå. gjør ikkje det lørdag. det er fridagen min :biggrin:

I går var det extra vanskelig, har blitt så forkjøla og litt fyllesyk i tilegg. måtte ta en del pustepauser :grine: så blei ikkje allt før fornaugd med meg da :angry:

I går blei det før lite mat spiste 2 skiver ingers rugbrød til frokost, 3 timer etterpå 1 eple og så blei det middag.

Sov lenge ut på dagen og sovna tidlig.

blir skjerpings i dag :Hehe:

Spiste litt mør på skiva mi nå.. har litt darlig samvittighet. men tok bare LITT.

Ønsker alle en fin fin mandag :vekt: thihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...