Gjest HollyDolly Skrevet 26. mars 2012 #61 Del Skrevet 26. mars 2012 HELGA .. Var ikkje noe bra hadde litt gotteridag på fredags kvelden og lørdagen sann som planlagt MEN sklei ut helt til søndagen Uff... hadde mens og var gotteri syk og sur... Men men... sånn er det av og til, har jo vært kjempe flink ellers... I dag har jeg vært flink. trent min dag nr 13 på 30 day shred. snart halveis JEEEY !!! juksa ikkje noe i dag, uten at jeg måtte spise en brødbolle med pålegg i dag tidlig.. var på påskefrokost i barnehagen til gutten min og det var det som blei servert. men tok med sunn pålegg da Dokke må ha framdeles fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 27. mars 2012 #62 Del Skrevet 27. mars 2012 Blei ikkje 30 day shred i dag, men blei en lang gåtur i fineværet. Frokost: 2 knekkebrød med mør Lunsj: Nutrilett bar mellom måltid: wasa knekkebrød i pakke og halvt eple Middag: pasta og hvitløksbrød Blir noe sunnere i morgen Har ikkje vært så flink til å spise kveldsmat i det siste. er det veldig viktig? Gjør det bare av og til liksom. Vekta har ikkje gått noe meir ned MEN jeg provte å ta bilde nå 20 dager etter jeg begynnte a trene. og jeg ser stor forskjell på magen og rygg (sideflesk) viste ikkje jeg kunne sjå så stor forskjell på så kort tid. selv om jeg har ikkje vært like flink i helgene. så det var jo kjekkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 28. mars 2012 #63 Del Skrevet 28. mars 2012 dag 14 i 30 day shred. I can do it !!!! og er imponert hvor flinke dere er til å komentere på dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. mars 2012 #64 Del Skrevet 28. mars 2012 Sideflesket er faktisk noe av det første som blir borte når man trener. Derfor får mange en ganske fin midje med en gang. Bra du ser forskjell da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 30. mars 2012 #65 Del Skrevet 30. mars 2012 YEAAAH er halveis nå ! har gjørt 30 day shred 15 ganger ! Har vært kjempe flink, spiste en bitteliten pinneis i går ellers har jeg ikkje jukset noe men i dag er fredag da er det lov å jukse!! Og jeg har bestemt meg at fredagene er veiing dagene. og gjett om jeg blei gla !! Har gått ned 3 kilo ! OG ser forskjell. begynner å merke litt forkjell på mine klær.. overdelene. morsomt , siste fredag hadde jeg gått op disse 1,7 kilo jeg hadde gått ned og plutsleig nå er jeg 3 kilo lettere. Trur kanskje det var vann? Men dokke må ha god helg dokke og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. mars 2012 #66 Del Skrevet 30. mars 2012 Så bra God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 31. mars 2012 #67 Del Skrevet 31. mars 2012 Så god framgang!! Du er jo kjempe flink. Skal begynne med shreden selv til uke, gleder meg. Har ikke veid meg på lenge men på fredag skal jeg ta både mål, bilde og veie meg. Og det skal jeg fortsette å gjøre hver fredag så kan vi se på hverandre på fredager og motivere hverandre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 2. april 2012 #68 Del Skrevet 2. april 2012 Så god framgang!! Du er jo kjempe flink. Skal begynne med shreden selv til uke, gleder meg. Har ikke veid meg på lenge men på fredag skal jeg ta både mål, bilde og veie meg. Og det skal jeg fortsette å gjøre hver fredag så kan vi se på hverandre på fredager og motivere hverandre:) så kjekkt at du med skal begynne med shredden !! Skal følge med deg og sjå hvordan det går Jeg synes det med fredagenne er veldig god idea. men nå nar det er påskeferie juksa jeg en del. men når ferien er ferdig er det tilbake til sunnhet. trener litt mindre, trente sist på fredag og så igen i dag. dag 16. TUNGT! selv om jeg gir meg lov a jukse i maten i påskeferien , skal jeg forstette å trene, kanskje ikkje hver dag, vi har mye aktiviteter og besøk. Sa det blir ikkje veiing på meg nå på fredag men blir veiing igen NESTE fredag .. gleder meg å høre mer frå deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 2. april 2012 #69 Del Skrevet 2. april 2012 så kjekkt at du med skal begynne med shredden !! Skal følge med deg og sjå hvordan det går Jeg synes det med fredagenne er veldig god idea. men nå nar det er påskeferie juksa jeg en del. men når ferien er ferdig er det tilbake til sunnhet. trener litt mindre, trente sist på fredag og så igen i dag. dag 16. TUNGT! selv om jeg gir meg lov a jukse i maten i påskeferien , skal jeg forstette å trene, kanskje ikkje hver dag, vi har mye aktiviteter og besøk. Sa det blir ikkje veiing på meg nå på fredag men blir veiing igen NESTE fredag .. gleder meg å høre mer frå deg jeg synes du skal ta deg påskeferie med god samvittighet jeg Gleder meg til å se litt framgang på meg selv også. Hittil har jeg hatt dagboka for å kunne motivere meg selv men fra nå skal jeg bruke den til å se hvor mye jeg går ned i vekt! eller hvor smalere jeg blir i cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. april 2012 #70 Del Skrevet 5. april 2012 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 6. april 2012 #71 Del Skrevet 6. april 2012 jeg synes du skal ta deg påskeferie med god samvittighet jeg Gleder meg til å se litt framgang på meg selv også. Hittil har jeg hatt dagboka for å kunne motivere meg selv men fra nå skal jeg bruke den til å se hvor mye jeg går ned i vekt! eller hvor smalere jeg blir i cm. Tusen takk, har litt darlig samvittighet. men med en gang påskeferien er ferdig og jeg oxo ferdig å spise usunt, er jo bare påske en gang i året. tenke påskeferie og juleferie er lov a ta slankepause Veldig kjekkt å bruke dagboka til deg.. det er det jeg gjør. tenker at jeg må skrive når jeg jukser, og jeg vil ikkje ha allt før mye juksing i dagboka mi som alle les og da jukser jeg veldig sjeldeove og godt å ha oversikt over cm ja.. :gjeiper: Gjør treningsøkt nr 17 , bare 3 ganger til og så er det over på level 3.. jeg gledgruer meg,. :gjeiper: Og god påske til deg og Inwe :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. april 2012 #72 Del Skrevet 11. april 2012 Er lov med litt (men ikke mye) juksing på helligdager da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 11. april 2012 #73 Del Skrevet 11. april 2012 Er lov med litt (men ikke mye) juksing på helligdager da. Med meg sklei det litt vel før mye i påske Men i dag er jukset ferdig I dag har jeg spist: 2 skiver til frokost med mør Mellommåltid: en mandarin Lunsj: 2 skiver med kyllingpostai Mellommåltid: Wok. Grønnsaker, nudler og kjøtt Kvelds blir vel noe sunt oxo. Tenke jeg skulle bake ingers brød i kveld. hadde vel bare vanlig brød i dag etter påske Skal gjøre min treningsøkt nr 18 om ca halvtime. når mannen skal ut en tur... liker ikkje a trimme foran han hahahaha.. ser ikkje veldig lekker ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 11. april 2012 #74 Del Skrevet 11. april 2012 da er treningsøkt 18 ferdig, og jeg SLEIT !! etter lat påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. april 2012 #75 Del Skrevet 11. april 2012 Men, at du sleit betyr at du får mye ut av treningen! Se det positive i det, trening som er lett er ikke effektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 13. april 2012 #76 Del Skrevet 13. april 2012 ja det er sant, det er vanskelig a begynne igen.. mannen kjøpte is i isbilen i går og fyy hvor fristende det var :gjeiper: Men klarte å styre unna . spiste nutrilett og druer i steden Gårdagen gikk veldig bra: Frokost: 2 skiver med mør ( må slutte med mør, men er vanskelig og jeg spiser ikkje mye av det da) Mellom: ingenting Lunsj: 1 og halv skal frokostblanding . kornfleks Mellom: 1 eple Middag: Kyllinggrite med paprika ananas og ris Kvelds: nutrilett bar og druer Føler jeg gjør det veldig bra med maten i går. Blei vel ikkje trimm heller i går, dagen gikk i et. men skal trimme min dag nr 19 !!!!!!!!!!!!!! i dag snart level 3 Jeg så på vekta nå.. uffff... har gått op 2 kilo i påska !!! Så nå blir det skjerpings ! Har vanligvis juksedag på fredag og lørdag. Jeg tar det bare lørdag .. siden påsken var så lang. Dokke må ha god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 13. april 2012 #77 Del Skrevet 13. april 2012 Dagen din igår for mat var jo utrolig bra, ja. Og det lønner seg å bare ha en dag med spisedag, just so you know! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 13. april 2012 #78 Del Skrevet 13. april 2012 Dagen din igår for mat var jo utrolig bra, ja. Og det lønner seg å bare ha en dag med spisedag, just so you know! Ja jeg veit, men jeg har bestemmt meg å være veldig streng alle dager men gi meg lov a jukse litt fredagskveldene og lørdagen. Gidd ikkje så allt for strengt , har gjørt det før og gitt op Har funka bra. gikk jo ned 3 kilo :gjeiper: Det er veldig stor forandring sia livstilen jeg hadde før og har slutta helt med brus MEN opp igen i påske.. men det var meir en 2 gottedager Dagen i dag var veldig bra: Frokost: 3 knekkebrød med smørrost Mellom måltid: Halv jogurt med havregryn Lunsj: Kyllinglår , paprika og blomkål Mellom: halvt eple, noen druer Middag: Hjemmelaget pizza til kvelds blir det sikkert nutrilett bar og/eller frukt/grønnt. Trimm blir litt senere etter ungen legger seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 17. april 2012 #79 Del Skrevet 17. april 2012 Har ikkje vært super flink nei, lite trimm Har vært i ganske darlig form sia lordag, veldig vondt i magen og kvalm in i mellom. forkjola er jeg oxo Men reiser til jobb fordy jeg er pa ny jobb, da har jeg ikkje sa mye energi igen og spiser det jeg klarer. Haper pa a bli frisk snart igen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. april 2012 #80 Del Skrevet 23. april 2012 Går det bedre nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå