Gå til innhold

Hva tenker dere når dere ser feite jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Stort sett så er jeg så opptatt av å ikke se dum ut selv, at jeg legger ikke merke til hvordan andre ser ut :fnise:

Men hadde jeg lagt merke til det, hadde jeg antagelig tenkt at det er bra for henne at hun trener. Det hadde jeg tenkt om jeg så en overvektig mann også.

Mannen min vet jeg tenker at han er glad for at det er noen som er større enn han som er der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenter? Da tenker jeg flott! Der er dama/mannen/jenta/gutten som tar ansvar for egen helse :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

"Glad jeg ikke er så feit!!!" og så er jeg lykkelig over at jeg ikke er feit. Gjør ikke alle det? Som at hvis man ser noen i rullestol. "Glad jeg ikke sitter i rullestol", eller "Glad jeg ikke er blind!". OSV.

Det stedet jeg tror feite opplever minst fordømmelse er på treningsstudioer.

Edit: så først nå at tråden handlet om feite på treningssenter. Jeg dømmer dem ikke på treningssenter, jeg tenker at de er sterke og at de må ha litt av en motivasjon som er der og at de driter i hva andre tenker.

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

"Så flinke dere er!", tenker jeg, uansett alder og fasong.

Min mor på snart 63 år er på treningssenter flere ganger i uka (og vi snakker hard trening).

Det er jeg litt ekstra imponert over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, ja, som jeg IRRITERER meg over de folka der :fnise: Forrige gang satt det to kjerringer oppå hvert sitt apparat og oppførte seg som om det var en syklubb. De hadde vært der lenge, men var verken svette eller andpustne, og var der kun for å snakke skit om en eller annen dame som hadde fått enda en unge (omg, liksom). Også de som går flere minutter sammenhengende på møllene for så å stikke igjen? Nei, vet du hva, da kan de heller spasere seg en tur ute.

Jo men det er jo de og alle støttemedlemmene som som gjør at treningssenterne kan opprettholde den standarden de har ;)

Så vi skal være glade folk melder seg inn, enda de bare lusker rundt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det ikke er noe vits at de er der. Nesten alle tjukkaser på treningssenter trener ikke, de sitter bare på ergometersykkel med null motstand. Det finnes dog hederlige unntak, og da tenker jeg at det er bra at de tar tak i og ansvar for sin dårlige helse.

...det er bedre enn å sitte i sofaen med en pose potetgull på magen... :sjenert:

jeg legger ikke merke før noen er veldig breie, jenter langt over 130 og gutter over 180kg.

jeg tenker mest på meg selv og at jeg ser dum ut, at jeg svetter for mye, eller er flau når noen spør meg om noe og jeg ikke klarer å svare i hele setninger forde jeg er annpusten etter sykling. har sluttet å trene med venner på studio, de skal alltid snakke, men jeg vil trene så hardt at jeg ikke klarer å holde en samtale. på studio vil jeg utnytte hva jeg betaler for, skal jeg kose"trene" kan vi gjøre det på trimsykkelen fremfor tv'n hjemme.

jeg har vært alt fra 45-115kg på treningsstudio selv. jeg fikk mest smil når jeg var størst. tror de fleste var glad for at jeg trente i det hele tatt, selv om det sikkert var noen som tenkte "yeah right". nå er jeg fremdeles kraftig overvektig 100kg fordelt på helt gjennomsnittlig jentehøyde og folk pleier ikke se mer på meg enn på andre, bortsett fra når tar benkpress. tror det er at jeg bruker mer vekter enn andre jenter og at noen glemmer at de fleste overvektige skjuler endel muskler under alt fetter, som faktisk må drasse rundt på all vekten. men ikke vet jeg hva som er vanlig....

å så så folk litt rart på meg når jeg holdt på å sykle, men ikke var ferdig, snubla og brakk armen, men gikk for å sykle ferdig mens gubben skulle hente bilen så vi fikk dra til legen.... :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fashion88

Jeg tenkte ikke noe spesielt helt frem til noen år siden, da jeg (med mine 50 kilo og middels høyde) befant meg på et treningssenter i Storbritannia og plutselig observerte at ei overvektig, ung jente så på meg da hun tok øvelsene hun holdt på med. Det høres kanskje dumt ut, men hele kroppspråket til denne jenta signaliserte skam.

Jeg tenkte bare at jeg ikke forstod det. Jeg har så respekt for at vi er ulike alle sammen. Selv har jeg alltid vært naturlig tynn (som begge mine foreldre) og var ikke verdens mest sultne person da jeg var yngre, og jeg skjønner så godt at det er ting ved genene eller omgivelsene til visse andre som medfører motsatt resultater.

Jeg blir så glad hver gang jeg ser noen utrente mennesker erobre treningssenteret. Det er akkurat slik det skal være; et sted for ALLE, ikke bare veltrente eller tilfeldigvis naturlig tynne mennesker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har sett slike jeg og.

Men som feit på treningssenter så ser intensiteten og sprekheten min ut som jeg bare suller rundt. Men antar at den rennende svetten og det rødsprengte trynet avslører at det er hardt for meg likevel :gjeiper:

Disse som jeg ser er hverken svette eller røde i ansiktet :) Jeg lurer rett og slett på om de er der bare for å kunne si at de trener, selv om de egentlig ikke trener...

Selv er jeg normalvektig, sprut rød i trynet og svetter gjennom hele økta. Ikke lekkert, men trener jeg så trener jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...