Gå til innhold

Hva tenker dere når dere ser feite jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg tenker ikke så mye. Blir imponert når jeg ser damer på 40+ løfte frivekter, og når de overvektige pusher på med langkjøring. Synes også det er litt spennende å "følge med" på fremgangen. Trener som regel samtidig med de samme folka, så da legger jeg merke til dem i pausene mine. Men det gjelder vel egentlig tynne og normalvektige også for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er overvektig selv. Begynte å trene for 10 uker siden. Var fryktelig redd første gangen jeg skulle inn på treningssenteret, fordi jeg hater kroppen min, og regner med at andre vil være negative til meg og flesket mitt. Nå føles det bedre. Jeg gjør min trening, og gir blaffen i andre. Når jeg ser andre overvektige, så blir jeg glad.

Jeg trener flere ganger i uka, og stortrives. Håper at vekten vil gå nedover, og har merket forskjell på enkelte klær.

Det er fremdeles skummelt å være der, mest fordi jeg selv føler meg ekkel, svær og stygg. Men det går sikkert over etter hvert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Folk er for innbilske i disse tider - inkludert meg, hehe - så jeg tenker svært lite om hvilke folk som er der og trener, da jeg er for opptatt av treningen. Med mindre det er en pen fyr som løper ved siden av meg... :sjenert:

Synes forsåvidt det bare er flott med folk som vil legge om livsstilen sin for å få en friskere kropp, enten det er snakk om trening eller kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg ser sikkert teit ut", tenker jeg, for det tenker jeg bestandig.

Det er bare feite eller gamle på mitt senter, de skiller seg ikke akkurat ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke noe mer over overvektige som trener enn alle andre.

Det jeg legger merke til og tenker over er:

- De som åpenbart presser seg (gjør meg motivert)

- Personer med tydelige funksjonshemninger, f.eks. i rullestol eller blinde (gjør meg motivert)

- De som trener i dongeribukse og andre ikke-treningsklær

- De som trener i altfor kort treningsshorts (type hotpants eller shorts så kort at de sitter rett på skinka)

- Kvinner med store bryster som trener uten trenings-bh

- Menn som stønner høyt når de løfter vekter (har enda til gode å se kvinner gjøre det samme)

Noen ganger er disse personene overvektige/feite, andre ganger ikke, og det er uansett ikke størrelsen som gjør at jeg legger merke til dem. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere når dere ser feite jenter

"Hun kunne jeg aldri hatt sex med". Eventuelt: "Hvor mye skulle jeg hatt for å ha sex med henne?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13

Jeg tenker ikke noe spesielt når jeg ser gamle, unge, feite, tynne, svarte, hvite eller gud vet hva. Jeg har nok med min egen trening til å bry meg om hvordan andre ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker at de er tøffe :)

jeg selv var veldig overvektig, turte aldri å dra på et treningssenter, følte jeg skilte meg alt for mye ut, og ville bli beglodd. Først nå når jeg er normalvektig tør jeg å bevege meg ned på gymmen :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke noe spesielt om personene enten de er tykke eller gamle, men jeg liker å trene et sted hvor alle kan trives sammen :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller gamle for den saks skyld

Jeg tenker ikke mer om folk er gamle, feite, tynne, unge, pene, stygge, høye eller lave på treningsenteret enn jeg gjør ellers. Det er jo de samme folka som er i butikken og ute i gata og ellers. Alle mennesker har godt av å trene, og alle mennesker ser da forskjellig ut. Treningssentere er ikke bare for folk som ser ut på en spesiell måte vel?

Det er vel bra?? blir mer betenkt når jeg ser vanlige 13-åringer på treningssenter

Men uvanlige 13-åringer er greit? :ler:

Det er ikke alle ungdommer som spiller fotball/hådball/svømmer etc. Det er mye man kan gjøre på treningsenter som passer for barn og unge også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker over om de trener eller bare suller rundt. Har som oftest sett fete og ekstremt tynne og blonde jenter bare sulle rundt og stå litt på trappemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen verdens ting, skal slanke meg 15 kg selv so eg har nok med å tenke på meg og min trening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker over om de trener eller bare suller rundt. Har som oftest sett fete og ekstremt tynne og blonde jenter bare sulle rundt og stå litt på trappemaskinen.

Trodde folk gikk på treningsstudioet for å trene, men jeg har også lagt merke til at det er en del som bare suller rundt, og har med seg ett blad mens dem trakker rolig på en eller annen maskin, de er ikke mye svett når dem går etterpå for å si det slik :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker over om de trener eller bare suller rundt. Har som oftest sett fete og ekstremt tynne og blonde jenter bare sulle rundt og stå litt på trappemaskinen.

Joda, har sett slike jeg og.

Men som feit på treningssenter så ser intensiteten og sprekheten min ut som jeg bare suller rundt. Men antar at den rennende svetten og det rødsprengte trynet avslører at det er hardt for meg likevel :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har sett slike jeg og.

Men som feit på treningssenter så ser intensiteten og sprekheten min ut som jeg bare suller rundt. Men antar at den rennende svetten og det rødsprengte trynet avslører at det er hardt for meg likevel :gjeiper:

Man ser jo selvsagt forskjell på dem som er svett og rød i ansiktet enn på de som ikke har noen så helst antydning til at de har gjort noe der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Trodde folk gikk på treningsstudioet for å trene, men jeg har også lagt merke til at det er en del som bare suller rundt, og har med seg ett blad mens dem trakker rolig på en eller annen maskin, de er ikke mye svett når dem går etterpå for å si det slik :fnise:

Herregud, ja, som jeg IRRITERER meg over de folka der :fnise: Forrige gang satt det to kjerringer oppå hvert sitt apparat og oppførte seg som om det var en syklubb. De hadde vært der lenge, men var verken svette eller andpustne, og var der kun for å snakke skit om en eller annen dame som hadde fått enda en unge (omg, liksom). Også de som går flere minutter sammenhengende på møllene for så å stikke igjen? Nei, vet du hva, da kan de heller spasere seg en tur ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir en god beng i hvordan folk på sentret ser ut, er for opptatt med å himle med øya over alt det idiotiske folk GJØR der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir en god beng i hvordan folk på sentret ser ut, er for opptatt med å himle med øya over alt det idiotiske folk GJØR der.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...