Gå til innhold

Hva tenker dere når dere ser feite jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Levitate

....... er det meningen man skal tenke noe spesielt da? Tenker ikke over det om jeg ser en feit person, jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke over gamle eller feite, men veltrente i treninssenter, da surrer kålen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ikke over det, passer på min egne feite ræv, at jeg er der for å trene og komme i bedre form og få bedre helse. :sjenert:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg tenker ingenting når jeg ser tykke, tynne eller andre kroppsfasonger på treningssenteret. Jeg er der for å fokusere på treningen min.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leopard

Tenker ikke noe over det, uansett kroppsfasong og alder. Jeg går på treningssenter for å trene, ikke for analysere alle rundt meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Tenker det må være deres første gang her, om de er feite.

Eller bare at de er flinke, og prøver å leve et sunt liv! Og at det er bra at de ikke mister motivasjonen selv om de har litt ekstra. Men tenker egentlig som regel ikke noenting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig veldig lite over de andre som er på treningssenteret med mindre de gjør mye ut av seg. Som disse mennene som stønner som yre kuer når de løfter vekter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det ikke er noe vits at de er der. Nesten alle tjukkaser på treningssenter trener ikke, de sitter bare på ergometersykkel med null motstand. Det finnes dog hederlige unntak, og da tenker jeg at det er bra at de tar tak i og ansvar for sin dårlige helse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Tenker det må være deres første gang her, om de er feite.

Så tror ikke at feite mennesker trener, de også? Man kan ha trent på senter i flere år og fortsatt være feit bare så det er sagt.

Jeg tenker absolutt ingenting annet enn; så flott at personen trener! :) Og jeg tenker akkurat det samme om kjempe-tynne og normale mennesker som trener også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Awzm me

Så tror ikke at feite mennesker trener, de også? Man kan ha trent på senter i flere år og fortsatt være feit bare så det er sagt.

Jeg tenker absolutt ingenting annet enn; så flott at personen trener! :) Og jeg tenker akkurat det samme om kjempe-tynne og normale mennesker som trener også.

Du må lese resten av kommentaren også kanskje? ^^ Den første delen var bare ironi, skjønner du. Folk skal alltid fokusere på det negative....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Du må lese resten av kommentaren også kanskje? ^^ Den første delen var bare ironi, skjønner du. Folk skal alltid fokusere på det negative....

Jeg leste hele innlegget ditt, og var litt usikker på om det første du skrev var ironi eller ei. Men siden jeg tenkte at det sikkert er flere som mener det oppriktig det som du mente som ironi, og dermed ble det til at jeg svarte likevel. Ikke ta det personlig mot deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så en veldig overvektig på treningssenteret her om dagen, og skal jeg være helt ærlig, tenkte jeg:

- Gud, jeg er glad jeg ikke er så feit.

Neste tanke:

- Godt gjort av henne å trene. Bra hun prøver å gjøre noe med det. Det så veldig slitsomt ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig veldig lite om andre når jeg er på trening; er mere opptatt av hva jeg driver med selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser feite damer: "FYSJ, spy ekkelt"

Men om feite damer trener: "På tide å bli kvitt flesket ja"...

Men synes det er flott feite jenter trener da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bra?? blir mer betenkt når jeg ser vanlige 13-åringer på treningssenter

Er ikke det 16års aldersgrense på sentere? Eller gjelder det bare de største kjedene kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...