Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg er på vei.

sullå

Anbefalte innlegg

Må gjøres før vi reiser-listen:

Levere eksamen 1. X

Levere eksamen 2. X

Vaske sommerklær som har vært bortgjemt altforlenge og lukter deretter. X

Pakkepakkepakke X

Finne fram viktige greier som pass og referansenummer i god tid. X

Hva i alle dager skal jeg ha på meg på turen ned?? Kaldt ute, sikkert ikke særlig varmt på fly og flyplasser, men jeg vil vel ikke dra på vinterklærne...? X

Lære leieboer å ta målavstemmingen av strømmen... X

Må huske å åpne bankkort for handling utenfor Europa!

Var det jeg kom på nå gitt, oppdatering kommer ;)

X = ferdig!

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Clafoutis

Høres ut som om dere at ferieplaner helt i tråd med sånn vi pleier å ha det når vi er på ferie! Jeg synes det er veldig godt å ta det litt med ro og bae nyte livet i varmen, og ligger gjerne hele dagen på stranda med en god bok. Men samtidig synes jeg det er veldig ålreit å få sett og gjort litt når vi er ute og reiser også, så vi pleier alltid å ha noen dager med litt utflukter også! Skulle virkelig ønske det var vi som skulle reise bort fra kulda nå, du er så heldig altså :)

Så deilig å ha levert 1. eksamen, føles det som at det har gått greit også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli så utrolig godt å reise vekk litt! Føler meg veldig heldig også ;)

Helt greit å levere eksamen. Har nok gått bra tror jeg, håper på det beste. Men får være litt forsiktig også, i tilfelle det mot formodning ikke har gått like fint som jeg tror :) Orker ikke blir skuffet, selv om jeg vet veldig godt at jeg kommer til å bli det hvis jeg får dårligere enn C ;) Håper på B, men godtar en C!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk og akk... I dag kommer jeg meg ingen vei i skrivingen. Huffameg. Syt og klag... :fnise: Jeg vil så gjerne bare få det unnagjort!!! Men jeg sitter bare framfor pcen og stirrer på den dumme teksten, som ikke blir noe lenger. Kanskje det er et tegn på at jeg skal ta helg. Litt vel tidlig, men hva nytter det vel å sitte med dokumentet framfor seg uten at flere setninger blir til.

Motivasjoooon, hvor er duuuu???

I kveld tar jeg med meg Kjære på kino, han har nemlig sagt seg villig til å se Twilight med meg. Uten tvang! Men han lover ikke at han kommer tilbake fra toalettet hvis han må ta seg en tur i løpet av filmen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Huff, det er så frustrerende når man ikke greier å komme igang med oppgaveskriving!! Fikk du gjort noe mer etterhvert, eller? Enig i at det nesten er like greit å ta helg hvis inspirasjonen fullstendig uteblir, ja.

Snille kjæresten din som blir med på Twilight for din skyld da :) Håper helgen din blir fin selv om du har siste eksamen hengende over deg da! Må i hvert fall være deilig å vite at det bare er én igjen, og at Brasil-turen rykker stadig nærmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke gjort noe særlig mer i går nei, men nå går det litt bedre! Synd jeg snart må på jobb, bare. Jaja, det skal nok bli noe ut av oppgaven etterhvert, det gjør det jo alltid :fnise:

Filmen var kjempebra i går!! Til og med Kjære sa at den var grei ;) Gleder meg allerede til å se den igjen. Neida, jeg skal ikke se den igjen på kino altså. Men jeg står fremst i køen når filmen kommer ut på dvd!! :laugh:

Nå er det en uke igjen til vi reiser, kanskje vi kan begynne å pakke snart? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clafoutis

Hehe ja, da synes jeg absolutt det er på sin plass å begynne å pakke! Så har du en unnskyldning for å ta en pause fra oppgaveskrivingen også ;)

Så bra at Twilight-filmen var bra! Jeg har faktisk ikke sett noen av filmene, men har lest bøkene, så da hadde det jo i grunnen vært gøy å se det på film også, hvordan de har løst det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står så mye på programmet de neste dagene, at jeg er usikker på når jeg skal få tid til pakkingen :fnise: Men jeg kan vel kanskje pakke heller enn å gå inn på kg ;) Prioriteringer, altså. Hehe.

Den siste filmen var absolutt best, synes jeg. Men bøkene er selvfølgelig bedre enn filmene, sånn er det jo alltid. Jeg tror nok likevel at filmene faller i smak - hvis du likte bøkene! :) Bortsett fra film nr 4 (de laget jo to filmer av siste boken, utrolig unødvendlig).

Nei, eksamensskriving next? Jippiii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Haha ja, KG er ofte foruroligende fristende å prioritere fremfor andre og mer presserende oppgaver, altså :sjenert: Likte Twilight-bøkene ja, så kanskje jeg skal prøve å få sett filmene i julen! Da får jeg i hvert fall litt mer fritid siden mannen har juleferie og dermed er mer hjemme :)

Fortsatt lykke til med eksamensskriving, du ser snart målstreken nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg avreise, gitt! Siste kvelden nå :) Håper det ikke blir for mye forsinkelser pga all snøen :( Har veldig liten tid mellom flyene på vei bort, er bedre når vi skal hjem igjen. Jaja, skal ikke ta sorgene på forskudd. Vi får gjøre det eneste vi kan - møte opp tidlig på flyplassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Åh så herlig, sullå!!! Du må ha riktig god tur, kose dere masse, masse :) Krysser fingrene for at dere slipper forsinkelser, det er så kjedelig, og spesielt når det er på utreisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe forsinkelser ble det, men vi kom oss heldigvis fram! Nyter solen ved bassenget nå, og har absolutt ingen grunn til å klage. Håper dere har det fint hjemme! Skal prøve å unngå for mange solfylte innlegg ;) Eller går det greit? Hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Så bra at dere kom dere frem på tross av forsinkelser ;) høres helt fantastisk deilig ut å nyte solen ved bassenget!! Oppdater så mye du orker, det er bare deilig å høre om ferie og kunne drømme seg bort litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer fet en liten oppdatering fra varmere strøk :) sitter ved bassenget og nyter de siste timene med sol. Ganske fredelig her foreløpig, men etter hvert som vi nærmer oss romjulen kommer det nok litt flere folk til hotellet. Arrangementet på nyttår er visst fullbooket.

Tenk at julehelgen nærmer seg! Det er faktisk helt utrolig å tenke på. Det faktum at jeg nettopp hadde bursdag hjelper ikke på, selv om jeg vet at min bursdag er et tydelig tegn på at julen nærmer seg. Det er til og med pyntet til jul her, med alt fra julenissen til Jesuskrybben. Er vel varmen som gjør at jeg ikke kan tro at julen snart er her :fnise: Med 30 grader om dagen og 26 om kvelden kan jeg vel ikke si at jeg lengter hjem. Høres varmt ut, tenker du? Den herlige vinden er veldig til hjelp! Sjelden helt blå himmel også, dermed kommer skyene godt til nytte.

Har fått karakter på den første eksamen, og det ble en C! Er egentlig fornøyd, men jeg følte at den gikk bedre enn den andre eksamenen. Og dersom jeg har rett, får jeg dårligere enn C på den :( Får håpe jeg klarte enn C på den også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Åh så deilig det høres ut, sullå!! Og kjenner igjen det med at man sliter litt med julestemningen når man befinner seg i et helt annet klima enn det norske, jeg greide overhode ikke ta inn over meg at det var jul da vi var i Thailand i fjor (selv om det var mye julepynt overalt der også, overraskende siden thailendere jo er buddhister).

Bra du er fornøyd med den eksamnen du har fått karakter på da, og det er jo ikke sikkert det betyr at den andre har gått dårligere heller! Jeg syntes ofte det var veldig vanskelig å forutse hvordan eksamnene mine hadde gått, kunne ofte få bra karakter på en jeg trodde hadde gått dårlig eller omvendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Høres virkelig deilig ut! Og det er godt å lese at det ikke er for varmt selv om gradestokken viser mye (hater klamt og varmt vær). :fnise:

:klemmer: Det har sikkert gått mye bedre enn du tror. :jepp: Og gratulerer med en C! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har Kjære vært syk, og det kjennes som jeg holder på å følge hans fotspor. Håper virkelig ikke det, har jo ikke tid til sånn! Tar det helt med ro i dag i alle fall, og satser på at jeg slipper unna :)

Ellers viser kalenderen meg at det er bittelille julaften i dag, jøss. Fortsatt like uvirkelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clafoutis

Oi, får virkelig håpe du slipper og bli syk og at kjæresten din blir raskt frisk igjen!! Veldig kjedelig å bli syk når man er på tur, er det matforgiftning eller noe, eller "bare" forkjølelse e.l.?

Og hva skal dere på julaften? Markere det på noen spesiell måte, eller bare kose dere og slappe av som resten av ferien?

Ønsker deg riktig god jul sullå, kos deg masse i varmen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk feber, forkjølelse, hodeverk og mageproblemer. Jeg fikk heldigvis bare forkjølelse og hodeverk! En antydning til feber en kveld jeg holdt på å fryse ihjel, men det gikk fort over! Kjære er mer eller mindre frisk nå, og jeg kjenner fortsatt at halsen og hodet verker. Er uansett snart helt "friskmeldt" jeg også! Huff, ingen matfoegiftnibg nei, det står vi over!!

Blir middag på en av de få restaurantene som har åpent, buffet i kveld! Det blir nok koselig :) Ingen større feiring utover det, hyggelig kveld uten stress :D

Ha en god jul du også, og andre som måtte titte innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...