Flanør Skrevet 9. mars 2012 #81 Del Skrevet 9. mars 2012 Finn din del og legg det ut her. Hvor kvinner snakker likedan som deg om sine menn! Å jeez. Les på forumet da kvinne. Han er blitt for feit, han rydder ikke, han gir meg ikke nok komplimenter, han gir meg ikke nok gaver, han gir meg ikke dyre nok gaver, han ga meg gratisbillett til syden men burde visst at jeg liker storbyferie og ikke harry sydenferier, tyrkere er bedre i senga og mer macho enn norske menn, norske menn respekterer oss for mye, blir dårlig sex av det, norske menn er kjedelige, de bare jobber og er ikke romantiske, han ga meg ikke gave på Valentinesday, han bare spiller pc-spill og gidder ikke snakke med meg, han dusjer for sjeldent, han liker ikke forspill, men går rett på sak, han vil ha sex hele tiden, han vil aldri ha sex, and the list goes on...... Som sagt: Les på forum da! Det klages EKSTREMT mye på menn her, og norske menn er visst de fæleste av de alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 9. mars 2012 #82 Del Skrevet 9. mars 2012 Hm. Om du er dårlig på å få frem budskapene dine gjennom kommunikasjon? svaret er Ja. Er dette noe man skal gjette gjennom innleggene dine, eller er det noe du mener at du skal kunne si når du blir tråkket på tærne? Vennligst skriv forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #83 Del Skrevet 9. mars 2012 Å jeez. Les på forumet da kvinne. Han er blitt for feit, han rydder ikke, han gir meg ikke nok komplimenter, han gir meg ikke nok gaver, han gir meg ikke dyre nok gaver, han ga meg gratisbillett til syden men burde visst at jeg liker storbyferie og ikke harry sydenferier, tyrkere er bedre i senga og mer macho enn norske menn, norske menn respekterer oss for mye, blir dårlig sex av det, norske menn er kjedelige, de bare jobber og er ikke romantiske, han ga meg ikke gave på Valentinesday, han bare spiller pc-spill og gidder ikke snakke med meg, han dusjer for sjeldent, han liker ikke forspill, men går rett på sak, han vil ha sex hele tiden, han vil aldri ha sex, and the list goes on...... Som sagt: Les på forum da! Det klages EKSTREMT mye på menn her, og norske menn er visst de fæleste av de alle Syyyting frem til du kan vise dette til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #84 Del Skrevet 9. mars 2012 Vennligst skriv forståelig. Beklager om norsken er litt ustabil innimellom. Jeg snakker dog bedre norsk enn skriftlig! Har forøvrig fått gode og fornøyde tilbakemeldinger tidligere. Tror du lett forstår hvis du faktisk orker å forstå hva jeg skriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 9. mars 2012 #85 Del Skrevet 9. mars 2012 Syyyting frem til du kan vise dette til meg. Nei, det kalles fornektelse. Hvis du tror det å disse det motsatte kjønn er en spesifikt mannlig idrettsgren er du så fucka i huet at du er hinsides håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #86 Del Skrevet 9. mars 2012 Nei, det kalles fornektelse. Hvis du tror det å disse det motsatte kjønn er en spesifikt mannlig idrettsgren er du så fucka i huet at du er hinsides håp. Du burde da kunne la være å angripe meg personlig, bare pga at du har mangel på å bevise det du sitter her og syter om? Neivell da, Flanør. Der hadde du sjansen til å vise noe av det som kvinner skriver om menn her som plager deg. Ikke gi meg personangrep pga mangel på ord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #87 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg er visst så fucka i huet at jeg er hinsides håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 9. mars 2012 #88 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg lurer på om det er en vanlig oppfatning at spanske jenter er blandt de peneste i verden? Eller om det vanlige synet er at spanske jenter er slanke, spreke, ganske sexy og halvbrune, men at norske jenter kan være like pene. Synes jeg ser mange norske jenter som er utrolig vakre. Synes ikke det er mangel der i gården! Men på grunn av at jeg er veldig nordisk i utseendet selv, synes jeg at spanske jenter har noe ved seg som er uvandt og hot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 9. mars 2012 #89 Del Skrevet 9. mars 2012 Du burde da kunne la være å angripe meg personlig, bare pga at du har mangel på å bevise det du sitter her og syter om? Neivell da, Flanør. Der hadde du sjansen til å vise noe av det som kvinner skriver om menn her som plager deg. Ikke gi meg personangrep pga mangel på ord. Vanskelig å angripe en AB personlig, siden du jo er.....wait for it.....wait for it......Anonym! Det var det ja! Mangel på bevis? Hør, jeg gidder ikke vise deg noe du selv kan se bare ved å kikke på samlivs-forumet. Bare å scrolle opp og ned så finner du innlegg fra kvinner som klager på mennene sine for et eller annet. Når du så finner disse trådene, hva gjør du så? Jo, da vil dra antigeneraliseringskortet og si at dette gjelder DISSE kvinnene, ikke norske kvinner generelt. Har jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 9. mars 2012 #90 Del Skrevet 9. mars 2012 Du burde da kunne la være å angripe meg personlig, bare pga at du har mangel på å bevise det du sitter her og syter om? Neivell da, Flanør. Der hadde du sjansen til å vise noe av det som kvinner skriver om menn her som plager deg. Ikke gi meg personangrep pga mangel på ord. La meg spørre deg da: tror du virkelig at det å snakke nedsettende om det motsatte kjønn BARE ER NOE MENN GJØR? Tror du virkelig det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #91 Del Skrevet 9. mars 2012 Vanskelig å angripe en AB personlig, siden du jo er.....wait for it.....wait for it......Anonym! Det var det ja! Mangel på bevis? Hør, jeg gidder ikke vise deg noe du selv kan se bare ved å kikke på samlivs-forumet. Bare å scrolle opp og ned så finner du innlegg fra kvinner som klager på mennene sine for et eller annet. Når du så finner disse trådene, hva gjør du så? Jo, da vil dra antigeneraliseringskortet og si at dette gjelder DISSE kvinnene, ikke norske kvinner generelt. Har jeg rett? Så at noen sier at mannen har blitt feit, så tar du det personlig? Så probemet ligger DER altså. Hmm. Da synes jeg at du burde tenke hvor det problemet ligger. Kan du få folk til å ikke synes at mannen sin har blitt feit, eller kan du la være å ta det så personlig selv? Og jo..beklager! Jeg synes du kan si hva som er like ille av kommentarer fra kvinner her som forsvarer det oppglupet som kommer fra visse menn her inne. Hvis ikke kan du la være å klage over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #92 Del Skrevet 9. mars 2012 Vanskelig å angripe en AB personlig, siden du jo er.....wait for it.....wait for it......Anonym! Det var det ja! Mangel på bevis? Hør, jeg gidder ikke vise deg noe du selv kan se bare ved å kikke på samlivs-forumet. Bare å scrolle opp og ned så finner du innlegg fra kvinner som klager på mennene sine for et eller annet. Når du så finner disse trådene, hva gjør du så? Jo, da vil dra antigeneraliseringskortet og si at dette gjelder DISSE kvinnene, ikke norske kvinner generelt. Har jeg rett? Så at noen sier at mannen har blitt feit, så tar du det personlig? Så probemet ligger DER altså. Hmm. Da synes jeg at du burde tenke hvor det problemet ligger. Kan du få folk til å ikke synes at mannen sin har blitt feit, eller kan du la være å ta det så personlig selv? Og jo..beklager! Jeg synes du kan si hva som er like ille av kommentarer fra kvinner her som forsvarer det oppglupet som kommer fra visse menn her inne. Hvis ikke kan du la være å klage over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #93 Del Skrevet 9. mars 2012 At frekvensen for pene chicks er lav i norge er det jo bare og se i tråden der brukerne har lagt ut bildet. Bare et ørlite antall pene (men det er jo bare min smak da). mer å kikke på i landene i sør ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #94 Del Skrevet 9. mars 2012 La meg spørre deg da: tror du virkelig at det å snakke nedsettende om det motsatte kjønn BARE ER NOE MENN GJØR? Tror du virkelig det?? Nei jeg sitter her åpen for å få sett noe av det. Men alt jeg ser er at du forsvarer innlegg på innlegg som er nedverdig, grove og fæle som er rettet mot kvinner. Forvsarer det med Nada! Jeg så senest i går at noen skrev at vi var Horer. Jesucristo de mierda!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 9. mars 2012 #95 Del Skrevet 9. mars 2012 At frekvensen for pene chicks er lav i norge er det jo bare og se i tråden der brukerne har lagt ut bildet. Bare et ørlite antall pene (men det er jo bare min smak da). mer å kikke på i landene i sør ja!! haha, som om bildetrådene her er et representativt utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 9. mars 2012 #96 Del Skrevet 9. mars 2012 At frekvensen for pene chicks er lav i norge er det jo bare og se i tråden der brukerne har lagt ut bildet. Bare et ørlite antall pene (men det er jo bare min smak da). mer å kikke på i landene i sør ja!! Lol, det er i Norge "frekvensen" er høyeset av alle de vestlige landene. Bare se på USA, Tyskland, Storbritania... Mye verre. Og selv om man har vært på stranden i Spania er det ikke et repressentativt utvalg man ser der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 9. mars 2012 #97 Del Skrevet 9. mars 2012 Så at noen sier at mannen har blitt feit, så tar du det personlig? Så probemet ligger DER altså. Hmm. Da synes jeg at du burde tenke hvor det problemet ligger. Kan du få folk til å ikke synes at mannen sin har blitt feit, eller kan du la være å ta det så personlig selv? Og jo..beklager! Jeg synes du kan si hva som er like ille av kommentarer fra kvinner her som forsvarer det oppglupet som kommer fra visse menn her inne. Hvis ikke kan du la være å klage over det! La meg se om jeg forstår deg riktig. 1. Du ser at flere menn på forum (som meg) klager på norske kvinner. Det provoserer deg, og får deg til å konkludere at norske menn behandler norske kvinner dårligere enn italienske menn behandler italienske kvinner. 2. Jeg parerer med å si at norske kvinner også klager på norske menn, og henviser til forum. 3. Du plasserer bevisbyrden squarely hos meg, og sier at hvis jeg ikke kan spa frem postene så lyver jeg, eller jeg bare kan holde kjeft. 4. Jeg henviser på nytt til forum, hvorpå du prøver en ny strategi og sier i klartekst følgende: "nei, norske kvinner klager ikke på norske menn, det er bare noen norske kvinner som klager på at mannen er blitt feit, jeg tar det personlig (noe du mener jeg ikke burde) og mener derfor jeg tar feil i å si at norske kvinner klager på norske menn. Jeg finner det helt utrolig at du tilsynelatende tror at det å klage på det motsatte kjønn bare er noe menn driver med. Hva er det neste? At menn bare er søppel skapt av djevelen, mens kvinner er angeliske og perfekte vesener uten en eneste feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 9. mars 2012 #98 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja alle spanske er de beste. For det finnes jo ingen penere.. :sarcasm: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #99 Del Skrevet 9. mars 2012 haha, som om bildetrådene her er et representativt utvalg. syns nå det så ganske likt ut som det jeg ser på gata jeg da.. trååååååkig untatt noen få lysglimt :gjeiper: men ikke bli fornærma o.O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #100 Del Skrevet 9. mars 2012 Jesucristo de mierda!!! Ser dette for meg Ute i virkeligheten er ikke menn så loko som noen er her inne. Her inne er det så mye å ta tak i at det eneste som holder meg oppegående i hodet er at menn jeg møter ellers ikke er i nærheten av hva som man kan få inntrykk av her inne. Hender jeg ser litt snurten av dette ute i hverdagen, men helt sant så har jeg bare hittils sett holdninger som er sterkt kvinnehat av en fyr som har gått på dop i mange år og er litt skadet sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå