Gå til innhold

1+1=3 ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei.

Har ikke hatt tid til å skrive i dag, men håper virkelig at spiren har klort seg fast, og det bare er falsk alarm!!

Tvi tvi!

De damene så tar tlf har sikkert hørt det tusen ganger, og da blir de umenneskelig, der er dessverre bare sånn at alle ikke er like forståelsesfulle! Møkkadame..oi!!

Håper du er hjemme og blir godt tatt vare på av snille mammaen din da :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gjekk det idag?

Har tenkt masse på deg *klem*

Skrevet

Skal tilbake på mandag og ta ny blodprøve for å se om hcg-nivået synker eller stiger.

I mellomtiden er det bare å vente... Og håpe!

Er helt ferdig jeg, denne dagen har sugd alt av energi ut av meg! :tristbla:

Skrevet

Skal tilbake på mandag og ta ny blodprøve for å se om hcg-nivået synker eller stiger.

I mellomtiden er det bare å vente... Og håpe!

Er helt ferdig jeg, denne dagen har sugd alt av energi ut av meg! :tristbla:

Ush, sånne dager er kjedelige :( Krysser alt jeg har for deg :klemmer:

Skrevet

Åh, kunne de ikke se noe idag :/ det ordner seg trur jeg :D

Skrevet

Åh, kunne de ikke se noe idag :/ det ordner seg trur jeg :D

De gjorde ikke annet enn å måle hcg og å kjenne på magen, mente det ikke var noen vist i å sende meg på ul før vi ser hva blodprøven på mandag viser.

Tror det blir en lang helg!

Tusen takk for all kryssing og gode ord alle sammen, dere er uvurderlige :klemmer:

Skrevet

Huff så fælt å måtte vente til nå! :( Får håpe på det besste!

Skrevet

Sender deg en :blomst: , Mala. Håper du har nok å gjøre i helgen, slik at tiden går fort for dere. :tristbla:

Krysser alt som er, av fingre og tær! :klem:

Skrevet

Tusen takk Nuttapia :klemmer:

Tiden går veldig sakte, har jo fått beskjed om å holde meg i ro og slappe av, dermed bli tiden lang :sjenert:

Ellers har blødning avtatt litt, tørr ikke håpe på at det er bra, har liksom innstilt meg på at jeg holder på å spontanaborterer, slik at nedturen kanskje ikke blir så stor på mandag..

Er nesten konstant på do for å sjekke, bli litt beroliget når jeg ikke blør så mye, det er ikke i nærheten av de mengder jeg blør når jeg har mensen, det er liksom smertene og det psykiske som er verst nå!

Vil bare komme til mandag nå, slik at vi slipper å gå å gruble og tenke så mye!

Håper dere andre har en fin helg! :Nikke:

Skrevet

Det er godt du ikke blør så mye nå lenger da!

Jeg forsetter å krysse fingrene på at alt går bra! :yvonne:

Skrevet

Var innom jobben din å titta etter deg idag ;) Fin butikk du har der Mala :)

Krysser selvsagt alt jeg har for deg, og bare si ifra om du vil møtes på kafè eller noen annen plass ;)

Skrevet

Krysser selvsagt alt jeg har for deg, og bare si ifra om du vil møtes på kafè eller noen annen plass ;)

Du så ikke noe klær som var hengt på feil plass? :fnise:

Skrevet

Du så ikke noe klær som var hengt på feil plass? :fnise:

Neeei ;)

Skrevet

håper alt ordner seg! er ikke kjekt når slikt skjer nei. sender deg en stor klem! :klemmer:

Skrevet

Takk for kryssing og gode ord alle :klemmer:

Butikken er fin den, stortrives der! :)

Fikk fri både i går og i dag pga omstendighetene, fikk jo beskjed om å gå og stå minst mulig og da har jeg rimelig lite å gjøre på jobb!

Bra du krysser for meg! Vi må treffes igjen, trivelig det :Nikke:

Skrevet

Vet ikke om kroppen min tuller med meg eller om jeg innbiller meg jeg nå, i dag føler jeg meg så gravid, puppene var plutselig ømme igjen, var skikkelig kvalm før frokost og våknet av halsbrann i natt... :sjenert:

Har nesten ikke blødd noen ting i natt og i dag, men tørr ikke glede meg eller tenke så mye over det, da det plutselig kan begynne å blø mye igjen.

Håper dagen i dag går fort!

Skrevet

Krysser alt jeg har for at spiren din klorer seg fast med alt den kan, Mala!

Men som sagt, det har jeg jo bestemt at den skal, så det gjør den selvfølgelig :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...