Cata Skrevet 19. oktober 2013 #101 Skrevet 19. oktober 2013 så bra! Kva har du gjort for å kome ut av det? Trent, trent og atter trent, så å si. Dvs. jeg nektet å høre på redselen og tvang meg til å reise likevel.
sommerbris2012 Skrevet 4. november 2013 #102 Skrevet 4. november 2013 Hvordan gikk det med deg, med tentamner? jeg har så angst nå, er 100% sikker på at jeg blir syk og kaste opp. Så tør ikke gå å legge meg, redd for å våkne opp å være midt oppi det hele.. Så sitter og ser på tv. Det er det eneste som hjelper bittelitt.. Å sitte å se på tv, med vinduet oppe for frisk luft. Jeg aner ikke hvorfor jeg har fått for meg at det å kaste opp er det verst tenkelige.. For jeg vet liksom ikke helt hva jeg er redd for.. Har bare forestilt meg at det rett og slett ikke går, og at det nesten er dødelig. Skal til psykolog nå på onsdag, så håper virkelig jeg kommer meg på rett vei etterhvert:) Åh, jeg føler såå med deg! Jeg har tentamen på skolen i morgen, og er helt nervevrak tilfelle det skjer noe.. Jeg ønsker deg masse lykke til!! Mitt "beste" råd er tyggis. Putt 2 extra mentol tyggiser i munnen. De hjelper kanskje ikke sånn ekstremt, men de gjør det hvertfall ikke verre :-) Klem!Anonymous poster hash: b7b5e...4fb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #103 Skrevet 8. februar 2014 Ligger nå og kjenner på kvalmen som har tatt meg siden tidligere ikveld. Var nesten så jeg kastet opp for noen timer siden, men jeg klarer ikke å få megselv til å gjøre det. Tørr ikke sove heller, kanskje jeg våkner kjempedårlig. Hater dette!Anonymous poster hash: c4842...386 1
sommerbris2012 Skrevet 9. februar 2014 #104 Skrevet 9. februar 2014 Uff, jeg føler så med deg! Kjenner meg så igjen i den angsten! Hvordan gikk det med deg? Jeg har så mye angst om dagen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg! Er virkelig noe dritt det der! Ligger nå og kjenner på kvalmen som har tatt meg siden tidligere ikveld. Var nesten så jeg kastet opp for noen timer siden, men jeg klarer ikke å få megselv til å gjøre det. Tørr ikke sove heller, kanskje jeg våkner kjempedårlig. Hater dette!Anonymous poster hash: c4842...386
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #105 Skrevet 9. februar 2014 Uff, jeg føler så med deg! Kjenner meg så igjen i den angsten! Hvordan gikk det med deg? Jeg har så mye angst om dagen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg! Er virkelig noe dritt det der! Ja, det er dritt! Er veldig mye angst hos meg også nå, spesielt etter at jeg sa ja til antidepressiva med kvalme som bivirkning. Jeg holdt på å kaste opp flere ganger inatt, men jeg holder meg, ligger bare helt stille og nekter! Fikk sove etterhvert da, gjennomvåt da jeg våknet:/ Nå tørr jeg ikke spise.Anonymous poster hash: c4842...386
sommerbris2012 Skrevet 9. februar 2014 #106 Skrevet 9. februar 2014 Skjønner.. Uff :/ er nok de du reagerer på da kanskje? Skjønner deg veldig godt. Tør såvidt å spise om dagen jeg også. Jeg tenker sånn at hvis jeg først blir syk, og må kaste opp, så er det bedre å ha lite i magen for da slipper jeg å kaste opp mye og mange ganger. Ja, det er dritt! Er veldig mye angst hos meg også nå, spesielt etter at jeg sa ja til antidepressiva med kvalme som bivirkning. Jeg holdt på å kaste opp flere ganger inatt, men jeg holder meg, ligger bare helt stille og nekter! Fikk sove etterhvert da, gjennomvåt da jeg våknet:/ Nå tørr jeg ikke spise.Anonymous poster hash: c4842...386
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå