Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Tollgrensa er på 200 norske, så rundt 32$. De regner ikke med frakten, så den er heldigvis utenom :)

Da havnet jeg under :hoppe: - fortalte det til kjære igår, hun synsd et virket kjempebra :) fikk beskjed idag om at orderen var sendt :hoppe:*gleder meg*

Hvordan er det med deg i dag søte du?? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Da havnet jeg under :hoppe: - fortalte det til kjære igår, hun synsd et virket kjempebra :) fikk beskjed idag om at orderen var sendt :hoppe:*gleder meg*

Hvordan er det med deg i dag søte du?? :kose:

Så bra :tommelopp: Det kan være lurt å smøre seg med tålmodighet, det tar gjerne litt tid før pakken kommer fram...

I går var jeg på internkurs hele dagen, så ingen tilstedeværelse på internett for meg. Men det var bra med kurs da, så da må jo bare KG vike... :ler: I dag er det heldigvis fredag, jeg tror det var det første jeg tenkte da jeg våknet. Sov urolig i natt, lurer på om det er de første bivirkningene av Politi som begynner å melde seg. I så fall er det vel bare å forberede seg på at det blir verre... :rolleyes::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Venter tålmodig jeg :Nikke:

håper du får en flott fredag og god helg :klemmer: har dere noen spesielle helgeplaner? :hug:

Takk det samme til deg! :klemmer:

Helga er heldigvis ikke overbooka denne gangen. Etter jobb i dag skal jeg faktisk ut og spise med en KG-kjenning, det gleder jeg meg til! :hoppe: I morgen er det bare trening som står på programmet foreløpig, og på søndag kan det hende vi skal på fotballkamp. Ellers blir det forhåpentligvis mest bare å kose seg! :jepp:

Har du sett at VG har en bildeserie fra Memphis? :)

Jeg hadde ikke sett det, men nå har jeg det! :jepp: Takk for tips! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Stille i boka, altfor travelt sånn ellers... :rolleyes: Og det meste av det er ikke ting jeg kan styre selv, så vanskelig å gi blaffen og heller velge :veslejenta: I dag skal kjære jobbe sent (event på jobben) og jeg skal ingenting. Det vil si, jeg skulle kanskje treffe mamma, men hun skal også jobbe, og jeg må litt skyldig innrømme at jeg ble veldig lettet da jeg fant ut at jeg får denne ettermiddagen helt ledig! Det er liksom noe med at når man er såpass sliten at tårene sitter løst sånn samme hva som skjer, så er det på tide med litt me-time! Det er faktisk ikke tull at det tar på å ikke ha særlig sommerferie, heldigvis nærmer det seg ferie med stormskritt. Medregnet i dag er det 13 arbeidsdager igjen! :hoppe:

Punktvis oppsummering av ting som skjer/sliter meg ut:

• jobb
  • treningsprogram - så mye/strukturert styrke har jeg ikke trent noensinne tror jeg :trene:
  • matregime - det gir jo resultater, men jeg synes innimellom jeg ofrer litt i meste laget :snurt:
  • to bursdager kommende helg - det er jo så hyggelig, men hvorfor må alt skje samtidig?
  • hundre tusen jobbmøter/sosiale sammenkomster nå og fram til avreise - vi snakker tre forskjellige på en drøy uke, og da har jeg sagt nei til en allerede!! :daane:
  • dårlig samvittighet for alle jeg ikke rekker å treffe/helst skulle ha viet litt tid til før vi drar :tristbla:

Jaja, litt syting her fra min side i dag, men det har vært noen tunge dager. Prøver å fokusere på en dag av gangen, og klarer det innimellom, men når jeg kom på jobb i dag og hadde fått enda en innkalling til avdelingsmøte neste uke så ble det litt svart igjen... Telle timer nå til det er ettermiddag og jeg kan dra hjem og være for meg selv, og heller fokusere på at om 19 dager er jeg på tur! :cowboy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjæreste du :hug:

oi, ja det var et smekkfullt program :daane: skjønner godt at du blir sliten av deg og når tårene sitter såå løst da er det helt klart på tide med me-time! Flink jente som satt av tid til deg, og nøt det faktumet at du ikke hadde noen planer!! :klemmer:

Håper alt du skal denne helgen går så smertefritt som det kan, prøv å fokuser på at det er snart ferietid og dere skal på tur :hoppendeglad::hoppendeglad:

pass på deg selv og ikke slit deg enda mer ut!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det var ikke lite program nei :daane:

Hørtes veldig greit ut å få seg en kveld alene!

:klemmer:

Nei, det tar litt av om dagen. Men belønningen venter jo som et bittelite lys i tunnellen, så jeg skal holde ut! :jepp:

Takk for :klemmer: , de kommer godt med!

Hei kjæreste du :hug:

oi, ja det var et smekkfullt program :daane: skjønner godt at du blir sliten av deg og når tårene sitter såå løst da er det helt klart på tide med me-time! Flink jente som satt av tid til deg, og nøt det faktumet at du ikke hadde noen planer!! :klemmer:

Håper alt du skal denne helgen går så smertefritt som det kan, prøv å fokuser på at det er snart ferietid og dere skal på tur :hoppendeglad::hoppendeglad:

pass på deg selv og ikke slit deg enda mer ut!! :hug:

Vel... :sjenert: Det er visst forskjell på teori og praksis. Nå var det jo stregt tatt klar for både hvile og me-time og ting gikk (som vanlig) ikke helt etter planen.. :ler: Klesvask og henting av pakker på post-i-butikk og ikke bare én, men to, turer i butikken (noe er jo alltid glemt hvis det ikke er skrevet på en liste, jeg er håpløs sånn) og oppvask og rydding av kjøkken kom litt i veien... :rolleyes: Men litt fikk jeg jo, jeg rakk en halvtime på sofaen etter middag før kjære kom hjem tidligere enn antatt. Det ble en veldig hyggelig kveld likevel altså, med baking av proteinhavrekjeksbomber (de så ut som bomber, skikkelig festlig! :ler: ) og en episode Game of Thrones. Så jeg klager egentlig ikke!

Nå er det øyeblikkelig tid for litt trening før det er fredag kveld og bare kos på programmet! Jeg gleder meg!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det to uker til vi reiser!! :hoppendeglad: Veldig stas og helt uvirkelig på en gang, så da er alt som det skal være! :jepp:

Fortsatt lite oppdateringer fra meg, har funnet ut at hvis jeg bare skal være gretten så kan jeg la være :ler: Det er ikke fullt så ille altså, men fortsatt mye sliten og variabel i humøret. Det hjelper ikke at kjære er enda verre enn meg, så jeg prøver så godt jeg kan å holde motet oppe for oss begge, med varierende hell :rolleyes: Jaja, snart er det ferie, det tror jeg vi har godt av! Og på torsdag skal jeg ut og spise med ei venninne, veldig fornøyd med valg av møtested og gleder meg stort! Jeg advarte henne om at jeg sikkert bare kom til å være gretten og vanskelig også, men hun trodde ikke på meg. Hun kjenner meg tydeligvis godt nok til å vite at det er begrenset hvor lenge jeg klarer å være negativ av gangen :ler:

Hadde skikkelig cravings i går, lyst på alt mulig, og prøvde iherdig å finne på gode grunner til å ikke dra på trening, men heller ta med masse godt fra Deli de Luca og campe på sofaen etter jobb (selv om jeg vet at jeg bare hadde følt meg verre etterpå, den dårlige samvittigheten kan jo ingenting konkurrere med... :sjenert: ) Heldigvis for min del har jeg kommet inn i en rutine nå, så jeg vet at hvis jeg bare gjør og ikke tenker, så ordner det seg som regel til slutt. Så også denne gangen, det føltes tross alt mye bedre å være ferdig med et par timers trening og unne seg en bitteliten bit av denne mens jeg ventet på kjære så vi fikk forhåndsstemt. Så i går ble det igjen bevist det Aristoteles sa: We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit. Måtte jeg huske det lenge..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp:

Takk snuppa! :klemmer:

Tror aldri jeg har sett deg i dårlig humør, så enig med din venninne ;)

:hoppe: for 2 uker til ferie!

:ler: Det er ikke så ofte det synes, så jeg kan forsåvidt forstå deg ;) Men det hender jeg er en sånn ruvende uværssky altså... :sjenert: Det er imidlertid sjelden jeg er sint, blir oftest mutt og innesluttet og trist isteden. Stort sett merker jeg det best selv, men min kjære kan nok skrive under på at jeg kan være i dårlig humør innimellom :fnise:

-----------------------------------------------------------------------------

Isj, i dag våknet jeg med sår hals... :sukk: Det var jo ikke akkurat helt etter planen, men det måtte jo komme, "alle" på jobb er/har vært forkjøla, og bussturene til og fra jobb er også fylt av forkjøla folk, så noe må man jo plukke opp... :rolleyes: Den planlagte treningsøkta i dag går derfor etter all sannsynlighet ut, og sofaen blir min venn i dag. Så får vi satse på at hvile og c-vitaminer gjør susen! :jepp:

Prosjektkickoff med jobben i går ettermiddag, med presentasjon av deltakere, mingling og tapas. Vanligvis er jeg ikke så stor fan av tapas, men akkurat denne leverandøren hadde fått det til altså! Masse godt, og mye å velge i også for oss som ikke tradisjonelt er tapas-glade. Så jeg koste meg! Den eneste nedturen var etter maten da det ble servert kake, jeg har jo vært ganske streng med meg selv i det siste, så gledet meg til en liten utskeielse, og gleden var stor da den ene kaka var gulrotkake, jeg digger det! Stykkene var imidlertid enorme, så jeg delte et. Og så var den ikke noe god...!! :sjokk::tristbla: Så jeg spiste bare litt av den før jeg snek resten ned i søppelkassa. Tror dere ikke den teite kroppen svarte med et søtsug fra en annen dimensjon?? :rolleyes: Så resten av kvelden måtte jeg slite med den og prøve å ignorere det at den tross alt trodde den skulle få noe godt, så hvor ble det av...??? Utrolig hvor teit hjernen kan være altså. Jeg jobbet hardt, og klarte å la være, så får vi se hvor lenge det varer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det dumme søtsuget altså :fnise:

Du får se på det som en fordel at du får forkjølelsen nå, i stedenfor om 10 dager ;)

Absolutt TuttaV, bedre å ta det nå! Kroppen er fortsatt litt i brytning, så håper det tipper riktig vei! :jepp:

Har hvilt på sofaen, tatt det helt med ro og begynt å printe reisedokumenter og konsert- og fotballbilletter, nå er det jammen ikke lenge igjen!!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være meeeeeed! :bond:

Har fått noen sånne de siste dagene ja.... :ler:

------------------------------------------------------------------------

Jeg klarte ikke å sovne i går kveld/natt, kombinasjon av reisefeber og Jo Nesbøs Politi ga litt for mye tanker i hodet!! :rolleyes: Så kroppen klarte fint å sabotere det at den faktisk fikk ekstra hvile for å kurere halsvondt i går... :sjenert: Samtidig, så er det ikke verre i dag, så håper fortsatt å slippe med skrekken....!

Dagens reiseforberedelse: røde boots på beina :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Æsj, skikkelig blåtirsdag på alle mulige måter... La meg oppsummere:

• reell mulighet for at FrP faktisk skal være med i regjering (jeg sa en gang for noen år siden at den dagen det skjedde, så skal jeg emigrere fra landet, men spørs vel om det blir noe av... Får bare krysse fingre og håpe at de klarer seg like dårlig i posisjon som SV faktisk har gjort, og at de fyker ut igjen ved neste korsvei, om ikke før...)
  • Så støl at jeg har vært våken mesteparten av natta, våkner av den minste bevegelse
  • Hodepinen jeg la meg med er ikke akkurat bedre etter den natta jeg har hatt
  • Ukas lengste dag, med jobb, fagmøte og sosialt samvær og middag med faggruppa jeg tilhører (egentlig en fin ting, men med de øvrige betingelsene, så er det litt annerledes... :sjenert: )

Måtte denne dagen gå fort!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det er forhåpentligvis noe ganske annet å være i regjering enn i opposisjon, og det er heldigvis endel fornuft i resten av gjengen, sånn at skaden kan bli minst mulig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det er forhåpentligvis noe ganske annet å være i regjering enn i opposisjon, og det er heldigvis endel fornuft i resten av gjengen, sånn at skaden kan bli minst mulig... :sjenert:

Ja, det er lov å håpe Mazzi!! :jepp:

---------------------------------------------------------------------------------

Jeg glemte i all min klaging å feire det som virkelig er verdt å feire!!

:strix: Om en uke er jeg på tur!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...