Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

I dag skal jeg for første gang prøve en spinningtime (eller Xycling som det heter hos sekta)! Det vil si, jeg har prøvd en gang på videregående, som plutselig er mange år siden, og da var det ingen som fortalte meg dette med å starte etter eget nivå, så jeg gikk ut i hundre og tippet nesten av sykkelen semibevisstløs etter 10 minutter :skratte: Jaja, jeg håper det blir litt bedre denne gangen, men kjenner en naturlig skepsis til dette opplegget... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Åh, det er så gøy!! :nigo:

Det var slett ikke verst! Uvante lengder på disse timene på nytt sted, så var 40minutter. Desto mer intensivt, så ble gjennomsvett og sliten. Helt perfekt mellom jobb og frisør med andre ord! :jepp: Ikke sånn superimponert over instruktøren, men det er nok personal preference. Og så tror jeg at jeg har begynt å finne ut hva som er greia med denne sekta. :fnise: Festlig å stå på utsiden å kikke, jeg tror fortsatt jeg er blasert nok til ikke å bli revet med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:forkjola:

Det kunne vel ikke vare, kjære ble syk onsdag forrige uke, og den lange bryllups- og reisehelga ble litt mer slitsom for henne enn vi i utgangspunktet hadde planlagt. Søndag kveld kjente jeg at halsen begynte å tykne, og i går våknet jeg med supersår hals. Hadde fri i går, men er hjemme i dag også, fortsatt litt feber, og slapp form sånn generelt... Så da er det bare å ta det litt med ro da... Har brukt tida til noe fornuftig også, har nemlig betalt restbeløpet av turen vår til Hawaii og kjøpt billetter til Universal studios. Nå begynner det å nærme seg, og enda har jeg ikke forstått det... :bond: Men jeg regner med det kommer snikende, jeg er nemlig helt håpløs hva gjelder reisefeber.... Akkurat som barna... ;)

Helga var veldig bra til tross for mye kjøring og litt sykdom. Vi kjørte opp fredag, og kom fram sent på kveld. Det viste seg at hotellet ikke hadde nattevakt, så hadde vi kommet en time senere, så hadde vi rte og slett ikke fått komme inn! :overrasket: Heldigvis fikk vi rom for natta, om en med enkle kår. Skjønner jeg har blitt bortskjemt... ;) Lørdag gikk jo med til bryllup, det var kjæres fetter som giftet seg. Veldig koselig var det, tiden fløy! Seremonien var fin, middagen VELDIG god, selskapet ved bordet hyggelig, og altfor mange kaker!! :sjenert: Og i tillegg måtte kjære, jeg og ei som er samboer med en annen av kjæres fettere ut i bilen hennes og høre på slutten av håndballfinalen! :hoppendeglad: De andre synes sikkert vi var rare som satt der i en bil og jublet, men det var jo tross alt finale!! ;) Søndag var det å kjøre den lange veien hjem, vi ble hos svigers til i går for å slippe de siste timene når vi allerede hadde tilbakelagt sju og en halv i bil. Og så var det det å være syk da... Men jeg er veldig glad for at vi tok turen, så stas å være med når de giftet seg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Ikkeno´ morsomt som skjer her inne, fortsatt syk, og veldig lei. Jeg vurderer å melde meg ut av verden og alt godt den har å by på, men vet at det går over etterhvert... :sjenert: Anyhow, feber på åttende døgnet og legetime kl 12.45 :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åtte dager med feber? :daane: Ikke meld deg ut av verden, vær heller støttemedlem den tida det tar, og så kommer du tilbake for fullt når kroppen er klar for det! :klemmer:

Lykke til hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper legen finner ut av hva som feiler deg, feber på 8 døgnet høres ikke helt bra ut. Ønsker deg riktig god bedring :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tusen takk Mazzi og MaiL! :hug: Jeg var hos legen i går uten å få så mange svar, det forventet jeg vel egentlig ikke heller, for kjære har jo vært gjennom samme runden uten noen utslag på noen prøver. Så sykemelding ut uka (og støttemedlemskap i verden ;) ) og bare å ta tida til hjelp. Kjedelig svar, men sant likevel. Lavere temperatur da jeg sto opp i dag, så lov å håpe at det kan fortsette sånn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

æsj da, så trist å høre at du er syk.. hvordan er formen idag?

Håper du har hatt en god natts søvn og håååper du føler deg bedre idag!!

Legger igjen en STOOOOOR haug med godbedringsklemmer :klemmer::klem::kose::hug::klemmer::kose::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei vennen :klemmer:

æsj da, så trist å høre at du er syk.. hvordan er formen idag?

Håper du har hatt en god natts søvn og håååper du føler deg bedre idag!!

Legger igjen en STOOOOOR haug med godbedringsklemmer :klemmer::klem::kose::hug::klemmer::kose::hug:

Tusen takk Azalea! :hug: Det går litt bedre nå, det er jammen på tide! Samtidig er jeg redd for å håpe, for det har ikke gått så bra de andre gangene denne og forrige uke :sjenert: Men nå har jeg bestemt at det er nok! Skal prøvebake noen kjeks til fadderbarnets ettårsdag neste helg, og ellers prøve å ta det med ro og bli helt frisk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

OMG OMG OMG!!! :bond:

Jeg fikk en telefon i sta, fra den jobben jeg har søkt! Jeg er innkalt til førstegangsintervju torsdag neste uke! Jeg var helt skjelven da jeg hadde lagt på og er supernervøs allerede!! Hvordan skal dette gå!?!?! :bond:

Jeg trenger nye klær!!!! :shoppe:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG OMG OMG!!! :bond:

Jeg fikk en telefon i sta, fra den jobben jeg har søkt! Jeg er innkalt til førstegangsintervju torsdag neste uke! Jeg var helt skjelven da jeg hadde lagt på og er supernervøs allerede!! Hvordan skal dette gå!?!?! :bond:

:hoppe::bolledeig::hoppendeglad: Så überkult!! Du er dritgod!!!!!!

Jeg trenger nye klær!!!! :shoppe:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Yeey! :bolledeig: Gratulerer! :klemmer:

:hoppe::bolledeig::hoppendeglad: Så überkult!! Du er dritgod!!!!!!

Tusen takk dere :) Det er så skummelt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg i en ukes tid nå!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...