Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Hva sa legen?? :popcorn: Det er ikke nok å si det gikk bra altså :daane: Detaljer takk :ler:

:lur: Hehe, hun sa at det var veldig spennende og koselig, tok blodprøver av meg, skrev ut skjema for blodprøver av kjære og så må vi vente på svar før det skjer noe mer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I går var jeg med kjære på cardio kickboxing der hun vanligvis trener. Vi hadde også med ei annen venninne. Alternativ trening, morsomt og tungt, kjenner godt at jeg har brukt uvante muskler i dag for å si det sånn! *støl* Tenker kroppen er passe mørbanka når det blir tid for danseaerobic og evt yoga i dag! :sjenert:

Dagen i dag startet med at jeg kjørte kjære til legen (tøysete kjære vil ikke kjøre dit selv så jeg måtte ta ansvar :fnise: ) så hun fikk tatt blodprøver. :hoppe: Nå har vi begge tatt de aktuelle prøvene, og da kan vi vel egentlig si at prosessen er i gang! :bond::bolledeig::haar::rodmer: På grunn av ferie er neste legetime 3 juli, spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar dere de samme prøvene? :klo: Hva er neste steg nå da? Har dere bestemt dere for å sette i gang en prosess, eller tar dere prøver bare for moro skyld? :sjenert: Hvordan blir evt gangen i det hele? :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ja jeg er jo det :ler: og veldigveldig glad på deres vegne :hoppendeglad:

:kyss:

Tar dere de samme prøvene? :klo: Hva er neste steg nå da? Har dere bestemt dere for å sette i gang en prosess, eller tar dere prøver bare for moro skyld? :sjenert: Hvordan blir evt gangen i det hele? :bolledeig:

:ler: Neida, vi tar ikke prøver for moro skyld, så rare har vi ikke blitt. :fnise: Så det betyr vel egentlig at prosessen er satt i gang! :sjenert: Vi må begge dokumentere at vi ikke har HIV, hepatitt B eller C, så i første omgang må vi ta prøver begge to. Men i det kommende er det nok bare jeg som skal testes og undersøkes. Jeg har ny legitime 3. juli, da skal prøvene være tilbake. Da skal søknad til Riksen skrives og sendes, og så er det å vente på at den blir behandlet, stå i laaaaang kø for donor, og så kan til slutt inseminasjon skje. Og så er det bare å håpe det ikke må mange runder til...

(og nå føler jeg at denne treningsdagboka har fått et litt annerledes innhold enn vanlig... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :fnise: Trodde bare du sa for en liten stund siden at dere hadde misforstått hverandre litt og at din kjære ikke var helt klar ennå, derfor jeg lurte. Så det er altså du som skal gå :gravid: om forhåpentligvis ikke altfor lenge? :hoppe: Hva slags tidsperspektiv snakker vi her forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Aha! :fnise: Trodde bare du sa for en liten stund siden at dere hadde misforstått hverandre litt og at din kjære ikke var helt klar ennå, derfor jeg lurte. Så det er altså du som skal gå :gravid: om forhåpentligvis ikke altfor lenge? :hoppe: Hva slags tidsperspektiv snakker vi her forresten?

En liten prat rettet opp misforståelsen. Så vi er vel begge både skremt og spent :ler: Det er jeg som skal til pers ja. Tidsperspektivet er litt uklart, det står bare at det tar flere uker å få svar på søknaden som forhåpentligvis sendes om snaue tre uker. Og så har jeg sett en oppdatering fra september i fjor på Rikshospitalets sider om at det da var 6-12 mnd ventetid på donor. Så det skjer ikke akkurat noe i år vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Nok av tid til å være skremt og spent, med andre ord.. ;)

Ja, i massevis! Tid nok til å gjøre denne boka til hovedsakelig treningsdagbok også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Dilemma: leggene er så støle etter cardio kickboxing at det er en pine å gå, armer, skuldre og sideflesk er så støle etter yoga at de er helt ubrukelige. Hva gjør man da når man bor over tre etasjer?? :klo: Vanligvis klarer jeg meg på armene nedover trappa når beina er støle, nå er ikke det noe alternativ akkurat. :fnise: Alt man påfører seg selv av frivillig stølhet... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

:opplyser: Du ruller! :sjarmor:

Men, pleier du seriøst å gå på hendene utfor trappa? :overrasket:

Jeg skulle likt å si ja nå, men jeg kan ikke gå på henda på flatmark engang :skratte:

Nei, jeg løfter meg med armene på gelenderet så jeg slipper så mye vekt på støle bein :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare dårlig samvittighet over treningsinnholdet i dagboken din (har ikke trent siden søndag :sjenert:), så jeg hopper over de detaljene i dag og :hoppe: for igangsatt prosess! ;):strix:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg får bare dårlig samvittighet over treningsinnholdet i dagboken din (har ikke trent siden søndag :sjenert:), så jeg hopper over de detaljene i dag og :hoppe: for igangsatt prosess! ;):strix:

God helg!

Det er egentlig ikke så mye å ha dårlig samvittighet for, for etter onsdag så har det blitt sørgelig lite, og denne ukas begynnelse er jeg også litt usikker på. I dag må jeg bake til mammas bursdag i morgen, i morgen skal vi feire mamma, og på onsdag er det sommerfest med jobben. I tillegg klarte jeg å kjøre kneet med full fart oppunder servanten på badet (skikkelig spiss) i går, så er litt usikker på hvor mye kneet vil trene i dag. Så det er vel trygt å si at det er litt varierende i disse før-sommerferie-tider... :sjenert:

Håper at litt husarbeid i helga teller som aktivitet, men med tanke på inntaket tror jeg ikke det er så mye å håpe på :fnise:

Håper dere hadde en fin helg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...