AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #2981 Del Skrevet 27. juli 2015 Nei, du diskuterer ikke selve bekledningen, men om det sømmer seg eller ikke i jobbsammenheng, der du antyder at brukeren ikke er profesjonell. Da går du fra å diskutere bekledning over til å diskutere personen. Og hva har hvordan det å kle seg i jobbsammenheng med temaet å gjøre? Anonymous poster hash: a5321...097 Flott med stråmannsargumentasjon. Jeg har ikke antydet at denne brukeren ikke er profesjonell. Jeg kommenterte antrekket hennes, og påpekte at jeg mente at det ikke passet seg i profesjonell sammenheng. Dette er ikke å diskutere person. Dette dreier seg om å diskutere bekledning i forhold til situasjon. Det synes jeg er helt greit å gjøre når hun selv skriver hvilken situasjon hun bruker antrekket. Anonymous poster hash: 8b23a...05f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 28. juli 2015 #2982 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Ikke særlig spennende outfit, men dette er min første hjemmelagde bluse som jeg har sydd helt selv. Den er penere og mindre baggy irl. Og mtp at jeg valgte et veldig vanskelig stoff, er jeg fornøyd med resultatet Endret 6. januar 2016 av Fashionistaen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #2983 Del Skrevet 28. juli 2015 Casual outfit. Merker nestenat det begynner å bli høst. Men jeg tviholder på shortsen: Anonymous poster hash: 08de6...47f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 28. juli 2015 #2984 Del Skrevet 28. juli 2015 Casual outfit. Merker nestenat det begynner å bli høst. Men jeg tviholder på shortsen:Anonymous poster hash: 08de6...47f michael Jackson, er det deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 28. juli 2015 #2985 Del Skrevet 28. juli 2015 Casual outfit. Merker nestenat det begynner å bli høst. Men jeg tviholder på shortsen: Anonymous poster hash: 08de6...47f Imponerende brune bein til så hvite armer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #2986 Del Skrevet 28. juli 2015 Strømpebukse under da vet du Anonymous poster hash: 08de6...47f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 28. juli 2015 #2987 Del Skrevet 28. juli 2015 Ikke særlig spennende outfit, men dette er min første hjemmelagde bluse som jeg har sydd helt selv. Den er penere og mindre baggy irl. Og mtp at jeg valgte et veldig vanskelig stoff, er jeg fornøyd med resultatet Flink du er som syr selv! Kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 28. juli 2015 #2988 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Hadde på dette tidligere i dag. Verken fryktelig spennende eller sommerlig, men men *poff* Endret 5. oktober 2015 av Calavi 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 28. juli 2015 #2989 Del Skrevet 28. juli 2015 Flink du er som syr selv! Kjempefin Takk! Så fin du var i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 28. juli 2015 #2990 Del Skrevet 28. juli 2015 Takk! Så fin du var i dag. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 29. juli 2015 #2991 Del Skrevet 29. juli 2015 Hadde på dette tidligere i dag. Verken fryktelig spennende eller sommerlig, men men I like it! --- Har ikke postet på flere dager fordi jeg har gått rundt i bare trusa i tre dager nå (bare vært hjemme å ryddet og vasket gamle klær), men i dag skal jeg få på meg noe klær så poster senere! Lover! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. juli 2015 #2992 Del Skrevet 30. juli 2015 Ups, ble ikke noe i går heller! Ble sittende i treningstøyet lenge etter vi kom hjem fra tur før jeg selvsagt endte opp i bare trusa igjen. I dag tok samboeren bilder, hahaha - fy faen for et resultat. Han bare knipset i vei hele tiden før jeg hadde fått "stilt meg opp" så jeg ble rimelig oppgitt på det første bildet her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. juli 2015 #2993 Del Skrevet 30. juli 2015 Ups, ble ikke noe i går heller! Ble sittende i treningstøyet lenge etter vi kom hjem fra tur før jeg selvsagt endte opp i bare trusa igjen. I dag tok samboeren bilder, hahaha - fy faen for et resultat. Han bare knipset i vei hele tiden før jeg hadde fått "stilt meg opp" så jeg ble rimelig oppgitt på det første bildet her. Åjåj! Der skjedde det noe spennende greier i magen :D Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. juli 2015 #2994 Del Skrevet 30. juli 2015 Åjåj! Der skjedde det noe spennende greier i magen :D Grattis! Haha, taaaakk! Bare noen uker igjen nå så blir det nesten enda mer spennende! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2995 Del Skrevet 30. juli 2015 Ups, ble ikke noe i går heller! Ble sittende i treningstøyet lenge etter vi kom hjem fra tur før jeg selvsagt endte opp i bare trusa igjen. I dag tok samboeren bilder, hahaha - fy faen for et resultat. Han bare knipset i vei hele tiden før jeg hadde fått "stilt meg opp" så jeg ble rimelig oppgitt på det første bildet her. Jeg har påpekt det tidligere, men du ser helt fabelaktig ut som gravid. Jeg synes det er kjempeflott å se gravide kvinner som kler seg så fint. Anonymous poster hash: 8b23a...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #2996 Del Skrevet 30. juli 2015 Klarte visst å sitere med bilde. Jeg er så vant til at det bare forsvinner automatisk. Beklager! Anonymous poster hash: 8b23a...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 31. juli 2015 #2997 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg har påpekt det tidligere, men du ser helt fabelaktig ut som gravid. Jeg synes det er kjempeflott å se gravide kvinner som kler seg så fint. Anonymous poster hash: 8b23a...05f Tusen takk! Så utrolig koselig å lese - jeg setter virkelig stor pris på det. --- Her er dagens, på vei ut døra for nå skal vi på hytta! Som jeg gleder meg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 31. juli 2015 #2998 Del Skrevet 31. juli 2015 Tusen takk! Så utrolig koselig å lese - jeg setter virkelig stor pris på det. --- Her er dagens, på vei ut døra for nå skal vi på hytta! Som jeg gleder meg! Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #2999 Del Skrevet 31. juli 2015 Tusen takk! Så utrolig koselig å lese - jeg setter virkelig stor pris på det. --- Her er dagens, på vei ut døra for nå skal vi på hytta! Som jeg gleder meg! Så pen du er! Er det forresten deg det skal være på avataren? Så en likhet mellom den og bildet du la ut nå Anonymous poster hash: 9de18...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 31. juli 2015 #3000 Del Skrevet 31. juli 2015 Hadde på dette tidligere i dag. Verken fryktelig spennende eller sommerlig, men men Kjempefin outfit spør du meg! Nydelig veske også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå