Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har bidratt i denne tråden. Her er det bare styggevær, så ingen lette sommerantrekk fra min side. Contouringen ser ikke så ekstrem ut i virkeligheten, men jeg skal nok duse den ned litt før jeg går ut av huset likevel.  :sminkedokke:

2agsrbr.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet Stueloff! Liker egentlig ikke brunt, men du får det likevel til å se utrolig bra ut! Tommel opp for sinnssykt sexy skoletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet Stueloff! Liker egentlig ikke brunt, men du får det likevel til å se utrolig bra ut! Tommel opp for sinnssykt sexy skoletter.

Tusen takk! Jeg er heller ikke glad i brunt, men det er viktig å gå litt utenfor komfortsonen sin en gang i blant :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg er heller ikke glad i brunt, men det er viktig å gå litt utenfor komfortsonen sin en gang i blant :)

Det antrekket der var bare rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

Hvor er jakken fra?

Anonymous poster hash: bc2f3...961

Nå ble jeg litt usikker, men mener den er fra Zara :) Den er dog kjøpt for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så forferdelig spennende, men her er dagens :)

Med disse skoene: 

Og ja, jeg vet sorte hadde passet bedre, men siden sommeren synger på sitt siste vers, syntes jeg nude var finere :) Pluss at de er fra MK som jeg lovte meg selv at jeg aldri skulle kjøpe, men da jeg så disse var jeg solgt.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig!  :rodmer:

Taaakk!  :strix:

Liker stilen din, Stueloff! Den er så befriende og varierende! :biggrin:

Så pen du er! Er det forresten deg det skal være på avataren? Så en likhet mellom den og bildet du la ut nå :)

Anonymous poster hash: 9de18...614

Oi, tusen takk!  :smilyblomst: Tja, den er nok ment å ligne litt, men blir kanskje litt mer karikatur-aktig enn meg selv. :fnise:

---

Dagens! Fin detalj som ikke kom med bildet er den grove glidelåsen hele veien ned i ryggen. :)

07_08_2015.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens. Jeg har bursdag! (og se hvor lykkelig man er for det  :fnise: )

Kreativt antrekk! Gratulerer så mye med dagen! :) 

Anonymous poster hash: 8b23a...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker stilen din, Stueloff! Den er så befriende og varierende! :biggrin:

Dagens! Fin detalj som ikke kom med bildet er den grove glidelåsen hele veien ned i ryggen. :)

Takk skal du ha! :D Du kler deg like pent som alltid :)

Kreativt antrekk! Gratulerer så mye med dagen! :)

Anonymous poster hash: 8b23a...05f

Takk!  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og gratulerer med dagen som var i går, Stueloff! Skulle jo si det i går, men glemte det!! :sjokkert: 

--- 

I dag! 

08_08_2015.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Ikke så forferdelig spennende, men her er dagens :)

IMG_20150806_114158_zps3t5c6ouh.jpg

Med disse skoene: 

IMG_20150728_195513_zpskkzxqx0k.jpg

Og ja, jeg vet sorte hadde passet bedre, men siden sommeren synger på sitt siste vers, syntes jeg nude var finere :) Pluss at de er fra MK som jeg lovte meg selv at jeg aldri skulle kjøpe, men da jeg så disse var jeg solgt.

Lar meg alltid imponere over jenter som orker å gå en hel dag i slike sko  :sjokkert: Veldig fine sko da, selv om Michael Kors heller ikke er et merke jeg er noe fan av :)  

Tusen takk, og gratulerer med dagen som var i går, Stueloff! Skulle jo si det i går, men glemte det!! :sjokkert:

--- 

I dag! 

08_08_2015.jpg

Så fin du var i dag :) (Lar meg også imponere av deg som tripper rundt på hæler som gravid. Tviler på at jeg orker det samme om jeg en dag blir gravid :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette hadde jeg på tidligere i dag.

Anonymous poster hash: 29280...2c3

post-37809-0-46413500-1439123771_thumb.j

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FantasDick: Har du noen gode tips til hvor man kjøper fine mammaklær (ser sånn ut, hehe)??

Anonymous poster hash: 5763d...148
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar meg alltid imponere over jenter som orker å gå en hel dag i slike sko  :sjokkert: Veldig fine sko da, selv om Michael Kors heller ikke er et merke jeg er noe fan av :)

Så fin du var i dag :) (Lar meg også imponere av deg som tripper rundt på hæler som gravid. Tviler på at jeg orker det samme om jeg en dag blir gravid :fnise: )

MK-skoene var nydelige! :sjokkert:

Tusen takk! Føler meg litt som en hval for tiden, så greit å høre noe annet! :biggrin: Har nok bare vært heldig og har hatt et enkelt svangerskap (hittil ihvertfall), for jeg føler meg nesten helt som før og da er det ikke et par heels i veien for antrekkene! :) 

FantasDick: Har du noen gode tips til hvor man kjøper fine mammaklær (ser sånn ut, hehe)??

Anonymous poster hash: 5763d...148

Jeg har nesten ikke kjøpt noen mammaklær fordi enten er det så traust eller så dyrt (skal jo ikke bruke det lenge), men har kjøpt to bukser og to kjoler på Asos (anbefaler Asos, masse fint!) og to topper og en jeans på H&M - helt greie plagg. Men har nesten ikke brukt mammaklærne, går nesten utelukkende i mine egne klær. 

Et tips er å kjøpe vanlige klær, men i en litt større størrelse så det sitter greit. Har f.eks kjøpt to vanlige shortser i større størrelse som jeg får igjen knappen på - på salg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...