netpuppy Skrevet 24. mai 2014 #2761 Del Skrevet 24. mai 2014 Her er dagens antrekk for å vandre gatelangs i byen med valpen Kom gjerne med kritikk, jeg er ikke helt sikker på hvor fornøyd jeg er selv, men jeg fikk plutselig så dårlig tid ^^ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 24. mai 2014 #2762 Del Skrevet 24. mai 2014 Her er dagens antrekk for å vandre gatelangs i byen med valpen Kom gjerne med kritikk, jeg er ikke helt sikker på hvor fornøyd jeg er selv, men jeg fikk plutselig så dårlig tid ^^ Antrekk2.jpgAntrekk3.jpg helt OT, men hva slags hund har du? Er en smule hundefrelst og er alltid interessert i andres fordi om jeg har huset fullt selv Kan dessverre ikke hjelpe deg med antrekket har ikke snøring på mote og sånne greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 24. mai 2014 #2763 Del Skrevet 24. mai 2014 helt OT, men hva slags hund har du? Er en smule hundefrelst og er alltid interessert i andres fordi om jeg har huset fullt selv Kan dessverre ikke hjelpe deg med antrekket har ikke snøring på mote og sånne greier... Åja, der kom hundesengen med ja Jeg har en veldig skjønn, liten Schipperke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 24. mai 2014 #2764 Del Skrevet 24. mai 2014 Åja, der kom hundesengen med ja Jeg har en veldig skjønn, liten Schipperke Så moro! Schipperke er noen kule små hunder. Håper du får mye glede av hunden din fremover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 24. mai 2014 #2765 Del Skrevet 24. mai 2014 Så moro! Schipperke er noen kule små hunder. Håper du får mye glede av hunden din fremover Ja han er en liten tøffing Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 24. mai 2014 #2766 Del Skrevet 24. mai 2014 Her er dagens antrekk for å vandre gatelangs i byen med valpen Kom gjerne med kritikk, jeg er ikke helt sikker på hvor fornøyd jeg er selv, men jeg fikk plutselig så dårlig tid ^^ Antrekk2.jpgAntrekk3.jpg Stilig og litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. mai 2014 #2767 Del Skrevet 26. mai 2014 Her er dagens antrekk for å vandre gatelangs i byen med valpen Kom gjerne med kritikk, jeg er ikke helt sikker på hvor fornøyd jeg er selv, men jeg fikk plutselig så dårlig tid ^^ Antrekk2.jpgAntrekk3.jpg Liker at du "speiler" det hvite i skjørtet i sko og veskereim. Tykke hvite plastøreringer ville vært OK til. Personlig synes jeg ikke noe særlig om skoene, utover fargekomboen. De gir deg et tyngdepunkt du ikke kler med så slank kropp. Litt sånn elvisfrelst helsearbeider på jobb aktig. Men det kan godt tenkes at det funket bedre irl enn på bilde. Om du hadde passert meg på gata ville nok hodet mitt ha vridd seg. Førti prosent fordi jeg er en sertifisert mannsgris, seksti prosent på grunn av at du er snabla elegant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 1. juni 2014 #2768 Del Skrevet 1. juni 2014 Var på et veldig koselig mini-utdrikningslag i går hvor vi satt ute i sola store deler av dagen, så da ble det skikkelig sommerantrekk Følte meg litt usikker på hvorvidt offwhite/beige blondetopp med hvitt linskjørt var riktig eller feil i følge fargeekspertene, men synes det ikke ble så gæli egentlig. Hadde beige ballerinasko til, og noen gulløredobber som kom i posten i går — flaks! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 1. juni 2014 #2769 Del Skrevet 1. juni 2014 Følte meg litt usikker på hvorvidt offwhite/beige blondetopp med hvitt linskjørt var riktig eller feil i følge fargeekspertene Det betyr at du har ligget med bruden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 1. juni 2014 #2770 Del Skrevet 1. juni 2014 Det betyr at du har ligget med bruden Ja, ja. Bedre enn at folk tror jeg har ligget med brudgommen, i det minste. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 3. juni 2014 #2771 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, ja. Bedre enn at folk tror jeg har ligget med brudgommen, i det minste. Nå måtte jeg le høyt Forresten antrekket så veldig pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 3. juni 2014 #2772 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, ja. Bedre enn at folk tror jeg har ligget med brudgommen, i det minste. Hvorfor det, egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 3. juni 2014 #2773 Del Skrevet 3. juni 2014 Nå måtte jeg le høyt Forresten antrekket så veldig pent ut! Takk! Hvorfor det, egentlig? Fordi det sannsynligvis faller i bedre jord hos de aller fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #2774 Del Skrevet 7. juni 2014 Her er dagens outfit 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 8. juni 2014 #2775 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Her er dagens outfit Dere er så fine sammen! Her er dagens "antrekk". Har mørke jeans til. Er hos kjæresten som skrur bil så følte ikke for å pynte meg så veldig *bilde fjernet* Endret 21. august 2014 av Enhjørning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2776 Del Skrevet 9. juni 2014 Her er dagens outfit image.jpg Ser ut som om dere har kledd dere ut Anonymous poster hash: c5627...f89 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. juni 2014 #2777 Del Skrevet 9. juni 2014 Gøy! Minner meg om en tråd som var på mote.no! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 9. juni 2014 #2778 Del Skrevet 9. juni 2014 Oh la la... ! Jeg elsker antrekket ditt, spesielt vesken. Vesken din er helt nydelig, hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. juni 2014 #2779 Del Skrevet 9. juni 2014 Oh la la... ! Jeg elsker antrekket ditt, spesielt vesken. Vesken din er helt nydelig, hvor kjøpte du den? Den er kjøpt på H&M, fant den ikke på nettsiden nå men dersom du går innom en så har de kanskje noen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2780 Del Skrevet 12. juni 2014 Dagens antrekk: Anonymous poster hash: af221...00b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå