Stueloff Skrevet 8. februar 2014 #2741 Del Skrevet 8. februar 2014 Stueloff er stilig! Noz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 19. februar 2014 #2742 Del Skrevet 19. februar 2014 Dette var dagens outfitt på søndag. Det er jo litt juks å laste den opp idag, men det er jo viktig å dele! Legg også merke til at jeg har arva ett øre fra hver av foreldrene mine, så de ikke ser like ut. ;o; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. februar 2014 #2743 Del Skrevet 20. februar 2014 ;o; Gråter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 20. februar 2014 #2744 Del Skrevet 20. februar 2014 Gråter du? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. februar 2014 #2745 Del Skrevet 21. februar 2014 Ja Men da blir du jo tett i nesa, og det er skikkelig ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slettetbruker Skrevet 21. februar 2014 #2746 Del Skrevet 21. februar 2014 Men da blir du jo tett i nesa, og det er skikkelig ubehagelig Jeg vet. Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 23. februar 2014 #2747 Del Skrevet 23. februar 2014 Så fine dere over var i nyttårskjoler! Kanskje jeg må laste opp bilde av min kjole senere Jeg har på meg dette idag jeg. img_6720.jpg Nydelig hårfarge, slik jeg prøver å oppnå! Naturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 23. februar 2014 #2748 Del Skrevet 23. februar 2014 Nydelig hårfarge, slik jeg prøver å oppnå! Naturlig? Takk skal du ha Jepp, det er naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 14. april 2014 #2749 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Er kanskje ikke bilde av et helt antrekk, men har fått nytt skjørt i dag som jeg gleder meg til å bruke Skal på fest om ikke så alt for mange uker til, så håper jeg får funnet ut hvordan jeg skal sette sammen antrekket til da Endret 14. april 2014 av mammamora90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. april 2014 #2750 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Ikke akkurat så veldig spennende, men dette er dagens outfit for meg f.o.m. i morgen t.o.m. i midten av mai. Endret 6. januar 2016 av Fashionistaen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 14. april 2014 #2751 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Ikke akkurat så veldig spennende, men dette er dagens outfit for meg f.o.m. i morgen t.o.m. i midten av mai. Åh, hvor fikk du de strykemerkene fra? Det med Audrey Hepburn blant annet? Endret 14. april 2014 av Llise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. april 2014 #2752 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Åh, hvor fikk du de strykemerkene fra? Det med Audrey Hepburn blant annet? Lagde de selv En mer omfattende prosess enn det jeg trodde, da jeg har blå dress og fargen fra strykemerkene ikke synes pga. det. Men med en nevenyttig mamma gikk det bra De fleste strykemerkene er fra russ.no meme-settet, mens resten er printet ut selv. Kan sende link, men ikke til merket jeg har på høyre bryst, da dette er logoen våres. kjøp iron on papir på bokhandelen e.l. print ut ønsket motiv klipp ut motivene da det er lim på hele papiret stryk dette på et hvitt, tett stoff (jeg brukte lerretstoff) for å få frem fargene best mulig. Stryk så på vliselin på strykemerkene. Ha et bakepapir mellom vliselinen og stoffet med strykemerker, da vliselinen består av dobbeltsidig lim og du ikke vil ha dette på strykebrettet Klipp så ut stoffet med vliselinen på, fjern bakepapiret Fjern papiret av vliselinen og stryk så på buksen/ dressen Jeg sydde også på mine i kantene, da vliselinen sitter litt dårlig, men dette er pirk Voila! :D E: hadde satt stor pris på om du fjernet bildet av meg i siteringen Endret 14. april 2014 av Fashionistaen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 18. mai 2014 #2753 Del Skrevet 18. mai 2014 Antrekket mitt på 17. mai Hadde en tynn lysegrå cardigan over når det ble litt kjølig, og så klart flagg og 17. mai-sløyfe. Skjørtet er fra Esprit og toppen husker jeg ikke, kjøpte den for et par år siden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbeam Skrevet 18. mai 2014 #2754 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Smashing Tonje! Elsker rødt :D Litt av mitt antrekk i går: Endret 24. mai 2014 av Sunbeam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 18. mai 2014 #2755 Del Skrevet 18. mai 2014 Smashing Tonje! Elsker rødt :D Litt av mitt antrekk i går: Tusen takk! Skjørtet er egentlig mørkt korallfarget da. Litt vanskelig å få ordentlig inntrykk av kjolen din på bildet, men den ser ordentlig fin ut Liker godt det snittet der, så rent og pent og fungerer til det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 18. mai 2014 #2756 Del Skrevet 18. mai 2014 Selv gikk jeg i bunaden i går, på de varmeste tidspunktene misunte jeg de som gikk langt mer sommerlig kledd. Du ser fin ut i dine klær Tonje! Sunbeam, litt vanskelig å få du ordentlige inntrykk, men kjolen ser fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 23. mai 2014 #2757 Del Skrevet 23. mai 2014 I dag ble det sommerkjole bare på trass fordi finværet bestemte seg for å dra sin vei. Heldigvis var det varmt og godt til tross for regnet Kjolen ble matcha med et par enkle beige sko som hadde ligget i skapet på vent ei stund. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 24. mai 2014 #2758 Del Skrevet 24. mai 2014 Likte godt både kjolen og skoene, Kristine! Kult med sånn vintage-stil, om det er riktigbetegnelse. Ville droppet de rosa BH-stroppene da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 24. mai 2014 #2759 Del Skrevet 24. mai 2014 Likte godt både kjolen og skoene, Kristine! Kult med sånn vintage-stil, om det er riktigbetegnelse. Ville droppet de rosa BH-stroppene da Takk ^^, Hva som blir riktig betegnelse er jeg slett ikke sikker på selv heller Har egentlig null peil på sånt. Og jeg er fullstendig klar over at de ikke passer, men det var dessverre den jeg fant når jeg skulle ut i full fart på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbeam Skrevet 24. mai 2014 #2760 Del Skrevet 24. mai 2014 I dag ble det sommerkjole bare på trass fordi finværet bestemte seg for å dra sin vei. Heldigvis var det varmt og godt til tross for regnet Kjolen ble matcha med et par enkle beige sko som hadde ligget i skapet på vent ei stund. Nydelig kjole! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå