Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

slettet (hvorfor kan man ikke være anonym)

Synes det er greit at man må vise litt ansikt her. Surmaga AB-kommentarer blir man fort lei av...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Tråden burde ligge et annet sted der man poste innlegg anonymt, hadde kanskje blitt litt mer aktivitet. Innlegg som ikke har noe å gjøre i tråden (halve forrige side feks) burde også bli slettet. Skjønner ikke at det er så vanskelig å holde seg til tema.

God jul fra grinchen.

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden burde ligge et annet sted der man poste innlegg anonymt, hadde kanskje blitt litt mer aktivitet. Innlegg som ikke har noe å gjøre i tråden (halve forrige side feks) burde også bli slettet. Skjønner ikke at det er så vanskelig å holde seg til tema.

God jul fra grinchen.

Nei, så absolutt ikke. Bare tenk hvor mye dritt AB`er kommer til å slenge da... :daane:

Kommentarer om spesifike ting som treffer en rett i hjerterota og sårer hardt.

(Og til de av dere som klager på at det er det samme om man skriver som ab eller ei, at man er anonym uansett, så er dette et super-eksempel på at nettopp det ikke stemmer; Uten AB funksjonen her i tråden så har det heller aldri vært noe særlig elendighet)

---

Guily; Den kjolen synes jeg kledde kroppen din bra! Kjempefin er du :tommelopp:

Liker at de rusje-greiene fremhever hoftepariet!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest caramiacaramella

Så fine dere over var i nyttårskjoler! Kanskje jeg må laste opp bilde av min kjole senere :) Jeg har på meg dette idag jeg.

post-32667-0-47014100-1388606156_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra nyttårsaften:

post-52731-0-71468000-1389092161_thumb.j

EDIT: Ideen med pelsene var in-the-moment. ;)

Endret av Pene sko...
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

attachicon.gifFormell.JPG

En sjelden gang må jeg blåse støvet av min fedorahatt. Og ja, ja, jeg vet det, jeg vet det. Men jeg kan betrygge med at symbolene på slipset knapt er synlig med mindre man virkelig er fascinert av det og følgelig må studere det nøye. :)

Sykt kult antrekk! Hatten kan du godt bruke oftere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for en hel haug med avsporinger og svar til dette. Pelsdebatten kan dere ta i en egen tråd.

Irrlys, mod.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så mye fine antrekk! :) Dette var et av dagens antrekk. Jeg hadde et tidligere idag som så ganske mye bedre ut, men da tok jeg selvfølgelig ikke bilde :P

Så da blir det de fantastiske stallklærne mine! Praktiske varme klær og komfort er det viktigste gitt :P

Endret av Guilty
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fine antrekk! :) Dette var et av dagens antrekk. Jeg hadde et tidligere idag som så ganske mye bedre ut, men da tok jeg selvfølgelig ikke bilde :P

Så da blir det de fantastiske stallklærne mine! Praktiske varme klær og komfort er det viktigste gitt :P

Håper klærne er like fine enda, selv om du falt av hesten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper klærne er like fine enda, selv om du falt av hesten :fnise:

Hahaha. Snakk om å være fjern, jeg har tydeligvis sjekket KG i halvsøvne.. :P Haha, ja klærne er like fine! Er skulderen min som ble ødelagt :P

Dagens :)

Du har en herlig stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Snakk om å være fjern, jeg har tydeligvis sjekket KG i halvsøvne.. :P Haha, ja klærne er like fine! Er skulderen min som ble ødelagt :P

Du har en herlig stil!

Takk skal du ha :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...