Inwe Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #141 Del Skrevet 19. mars 2012 Gleder meg til den tid Klarer så vidt å reise meg fra sofaen i dag, og jeg skal gå 5 timer i strekk på jobb Jaja, det er helt klart verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #142 Del Skrevet 20. mars 2012 Gårsdagens mat: Frokost - 3 knekkebrød med egg og kaviar Lunsj - fullkornspasta med hakkede tomater og krydder Middag - Kyllingpølser i lompe Alt, alt, alt for få måltider. I går hadde jeg ikke sjans til å snike inn et eneste mellommåltid, hadde det alt for travelt rett og slett. Nå skal jeg snart komme meg på sats, må bare drikke opp espressoen min først. Er fortsatt støl, lurer litt på hvordan det skal gå, siden jeg skal trene styrke i dag. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. mars 2012 #143 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er derfor jeg har fordelt hvilken kroppsdel jeg trener på dager. For da slipper jeg det der med at hele kroppen er støl når jeg skal trene styrke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Tyttebær Skrevet 20. mars 2012 #144 Del Skrevet 20. mars 2012 Gleder meg til den tid Klarer så vidt å reise meg fra sofaen i dag, og jeg skal gå 5 timer i strekk på jobb Jaja, det er helt klart verdt det Men det er vel en litt deilig følelse å vite at du har gjort noe? kjenne på kroppen at du faktisk har trent skikkelig Jeg får nesten aldri gangsperr lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #145 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er derfor jeg har fordelt hvilken kroppsdel jeg trener på dager. For da slipper jeg det der med at hele kroppen er støl når jeg skal trene styrke igjen. Siden jeg bare trener styrke 2-3 ganger uka er det dumt å bare ta litt av kroppen hver gang Men når jeg har fått bort fettet, så kommer det nok til å bli enda mer styrke, og da vil jeg nok dele opp Har faktisk blitt riktig så glad i styrketrening nå Men det er vel en litt deilig følelse å vite at du har gjort noe? kjenne på kroppen at du faktisk har trent skikkelig Jeg får nesten aldri gangsperr lengre... Jo det er kjempedeilig, skulle bare ønske jeg slapp å gå så mye på jobben etterpå Trodde jeg var ferdig med gangsperra selv, men det var bare til jeg ble med Envy på trening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #146 Del Skrevet 20. mars 2012 Nå sitter jeg med et glass sjokolademelk før jeg skal gå i dusjen Har skikkelig progresjon på styrken, det begynner å bli såååå gøy Vekter på strykeøvelser: Beinpress: 130 kg - 10 kg opp Lår curl: 20 kg Nedtrekk: 25 kg på hver arm - 5 kg opp Roing: 30 kg - 10 kg opp Brystpress: 6 Kg på hver arm - 1 kg opp Liggende triseps: 5 kg på hver arm Biseps curl: 7 kg på hver arm - 2 kg opp Planken: 1 min Orket i magen i dag, er alt alt alt for støl Var sikkelig vondt å ligge i 20 sek, så da ga jeg opp og kommer sterkere tilbake på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #147 Del Skrevet 21. mars 2012 Gårsdagen mat: Før trening - 2 ryvita med magerost Etter trening - Et stort glass sjokolademelk Frokost - 3 ryvita med egg og kaviar Mellom - En halv skive rugbrød Lunsj - Ost og skinke salat og et kyllinglår Mellom - en banan Middag - Pastaputer med oste og baconsaus Måltidene begynte så utrolig bra, også ble middagen en skikkelig kaloribombe. Sambo lagde nemlig middag til oss i går, ferdig når jeg kom hjem fra jobb og greier (flinkingen), og han er ikke så inn i dette med sunnhet og vil gjerne ha litt annet en gang i blandt. Bra han ikke lager middag hver dag for å si det sånn Sitter å er litt rastløs, siden jeg ikke rekker å trene i dag. Har jo nesten blitt avhengi Men med jobb fra 11.45 til 21.15 blir det lite tid og energi til en treningsøkt. Gleder meg til ViPR i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 21. mars 2012 #148 Del Skrevet 21. mars 2012 Nå sitter jeg med et glass sjokolademelk før jeg skal gå i dusjen Har skikkelig progresjon på styrken, det begynner å bli såååå gøy Vekter på strykeøvelser: Beinpress: 130 kg - 10 kg opp Lår curl: 20 kg Nedtrekk: 25 kg på hver arm - 5 kg opp Roing: 30 kg - 10 kg opp Brystpress: 6 Kg på hver arm - 1 kg opp Liggende triseps: 5 kg på hver arm Biseps curl: 7 kg på hver arm - 2 kg opp Planken: 1 min Orket i magen i dag, er alt alt alt for støl Var sikkelig vondt å ligge i 20 sek, så da ga jeg opp og kommer sterkere tilbake på fredag DU er veldig flink å trene !! du sksl være stolt av deg sjølv ! Gårsdagen mat: Før trening - 2 ryvita med magerost Etter trening - Et stort glass sjokolademelk Frokost - 3 ryvita med egg og kaviar Mellom - En halv skive rugbrød Lunsj - Ost og skinke salat og et kyllinglår Mellom - en banan Middag - Pastaputer med oste og baconsaus Måltidene begynte så utrolig bra, også ble middagen en skikkelig kaloribombe. Sambo lagde nemlig middag til oss i går, ferdig når jeg kom hjem fra jobb og greier (flinkingen), og han er ikke så inn i dette med sunnhet og vil gjerne ha litt annet en gang i blandt. Bra han ikke lager middag hver dag for å si det sånn Sitter å er litt rastløs, siden jeg ikke rekker å trene i dag. Har jo nesten blitt avhengi Men med jobb fra 11.45 til 21.15 blir det lite tid og energi til en treningsøkt. Gleder meg til ViPR i morgen Maten din ser veldig bra ut den dagen ja. Selv om middagen var kaloribomba skal man gi seg lov til det av og til. Jeg bruker bare å spise vanlig middag av og til feit som oftest sunn. hadde gitt helt op hvis jeg aldri fikk spise paste eller noe. jeg synes du gjør en fantastisk jobb. stå på du er flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #149 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg er egentlig veldig glad i sunn mat og prøver virkelig å holde disse kaloribombene til lørdagskvelden, men det fungerer dårlig når sambo ikke vil.. Jaja, han må vel få bestemme litt han og Gårsdagens måltider: Frokost - 3 ryvita med egg og kaviar Mellom - 2 ryvita med ost Lunsj - 3 ryvita med egg og kaviar Middag - Magre wienerpølser i lompe Blir mye magre pølser for tiden, er lettere sånn når jeg slutter så sent. Noen som har noen forslag til sunn og veldig rask mat jeg kan lage til meg og sambo når jeg kommer hjem sent? (sambo vil nemlig ikke lage den sunne gode maten, når jeg bestemmer må jeg lage.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. mars 2012 #150 Del Skrevet 22. mars 2012 Det du kan gjøre med alle disse pølsene er jo å lage en kjapp pølsegryte. Hakk opp alle de grønnsakene du måtte ønske, finhakk litt hvitløk og så putrer du hvitløken i olje i pannen i 2 minutter på ganske sterk varme. Deretter putter du i hakkede kalkunpølser feks i pannen og freser de i 2-3 minutter til sammen med hvitløken og etter dette har du oppi alle grønnsakene. Rør det litt rundt og la det stå i 1 minutt. Så ferdig. Så tar jo ikke så lang tid, og det er kjempegodt! Vi har gjort dette en god del når vi har hatt dårlig tid. Ellers kan du jo ta forskjellige supper (mange gode og raske oppskrifter på matprat dersom du vil prøve å lage fra scratch, men det finnes nød-posesupper uten mye kalorier også). Ellers er frittata og alle type wok raske og sunne retter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #151 Del Skrevet 22. mars 2012 Takk for fine oppskrifter Ææææ, jeg er skikkelig rastløs. Har jo bare trent en gang denne uka enda Heldigvis begynner ViPR om 15 min, så da får jeg sliti meg litt ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 22. mars 2012 #152 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg er egentlig veldig glad i sunn mat og prøver virkelig å holde disse kaloribombene til lørdagskvelden, men det fungerer dårlig når sambo ikke vil.. Jaja, han må vel få bestemme litt han og Gårsdagens måltider: Frokost - 3 ryvita med egg og kaviar Mellom - 2 ryvita med ost Lunsj - 3 ryvita med egg og kaviar Middag - Magre wienerpølser i lompe Blir mye magre pølser for tiden, er lettere sånn når jeg slutter så sent. Noen som har noen forslag til sunn og veldig rask mat jeg kan lage til meg og sambo når jeg kommer hjem sent? (sambo vil nemlig ikke lage den sunne gode maten, når jeg bestemmer må jeg lage.. ) Mannfolk !! Flott du har fått orden på mellom måltidene. Masse man kan lage ut av pølser. Hva med å lage hjemmelage pitt i panne? jeg lager det av og til, bruker da kalkunkorv d. men går fint an å bruke pølser med. Kutter Pølser/Kalkunkorv i biter, Kutter poteter i biter Kutter paprika i ALLE farger i biter Kutter løk og purreløk i biter steiker allt sammen på panne kridder etter smak. enkelt ov VELDIG godt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #153 Del Skrevet 23. mars 2012 Mål uke 12: Overarmer - 32 cm (uforandret fra forrige uke, -2 fra start) Mage - 91 cm (-3cm fra forrige uke -11 fra start) Hofter - 103 cm (uforandret fra forrige uke, -3 fra start) Lår - 66cm (-1cm fra forrige uke, -14 fra start) Legger - 45 cm (-1cm fra forrige uke, -2 fra start) Ikke like stor fremgang som det har vært de to andre ukene, men hadde ikke regnet med det eller. Kostholdet har ikke vært det beste denne uka + at jeg nesten bare har trent styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #154 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Gårsdagens måltider: Frokost: 3 ryvita med egg og kaviar Mellom: en banan Lunsj: 3 ryvita med ost Før trening: En liten omelett Etter trening: Prøvesmaker på maxim recovery bar Middag: Fullkornspasta med hvitløksmarinerte scampi Jeg er IKKE vant til å stå opp kl 6. Heldigvis er jeg ferdig på jobb kl 14.00 Endret 23. mars 2012 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. mars 2012 #155 Del Skrevet 23. mars 2012 Du er blitt så flink! Det går mer automatisk nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #156 Del Skrevet 24. mars 2012 Det gjør det I dag har jeg vært lat, ble litt alkohol i går så har foretrukket sofaen. Møtte ei venninne og vandra litt rundt på senteret, men ellers har jeg sovet og vært våken om hverandre på sofaen Gårsdagens måltider: Frokost - 3 knekkebrød med egg og kaviar Lunsj - Litt fullkornspasta med pesto Mellom - En banan Middag - En liten porsjon thai gryte Også masse masse alkohol (uten å egentlig har spist nok + at jeg har trent.. smart i grunn) Kvelds - Dobbel burger med ost og bacon Dagens måltider: Frokost - 3 knekkebrød med egg og kaviar Lunsj - En cheeseburgermeny på burgerking Middag - Taco laget med kyllingkjøttdeig og fullkorntotillas Småågodt Og i morgen blir nok ikke bedre med tanke på maten. Sambo har insistert på hjemmelaga versonen av grandiosa.. Jeg er ikke veldig glad i den, men han elsker den, så han må jo få den en sjelden gang. Men det blir iallefall trening i morgen. Trente styrke i går, men droppet treninga i dag da jeg skulle møte ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #157 Del Skrevet 25. mars 2012 ViPR om to timer Neste ukes trening: Mandag - Spinning med pulsbelte Tirsdag - Sh'Bam Onsdag - Styrke Torsdag - ViPR Også drar jeg på hytte-/fylletur med gamle kollegaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #158 Del Skrevet 26. mars 2012 Gårsdagens måltider: Forkost - 3 ryvita med egg og kaviar Mellom - smågodt og potetgull fra lørdagen Middag - Gradiosa hjemmelaget Kvelds - En boks ananas Uff uff.. Trente iallefall i går da Og vært på spinnig + trent litt styrke på armene i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. mars 2012 #159 Del Skrevet 26. mars 2012 Vi også hadde grandiosa hjemmelaget igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 26. mars 2012 #160 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg synes det går kjempe bra med mat og trimm med deg !! Og målene viser det. gratulerer med mindre mage hehe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå