Kakaoen Skrevet 15. november 2012 #441 Del Skrevet 15. november 2012 Har tenkt det samme om sykdom.. Samboer har vært forkjøla nå i en uke. Skikkelig ille i følge han selv Og han har vært veldig redd for å smitte meg, siden jeg skal føde snart. Men jeg har gått oppi han fordetom. Har bare fått i meg ekstra c-vit, som i mitt hode funker og bare vært så vidt sår i halsen... Tror immunforsvaret mitt er ekstra kraftig for tia siden kroppen gjør seg klar til å føde.. Er bare den teite mannekroppen til samboer som ikke har skjønt at den og skal være med på fødsel Han må bare se å bli frisk over helga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 16. november 2012 #442 Del Skrevet 16. november 2012 Du har nok kanskje rett i det at immunforsvaret er ekstra sterkt rett før man skal føde Kakaoen - kroppen er jo egentlig fantastisk laget i forhold til det å ordne opp selv. Om en uke skal jeg på UL - veldig spent på hvor sor de estimerer baby til å være. Men så vet jeg jo at feilmarginen på vekstestimering er så stor at man noen ganger kan lure på vitsen. Jeg skal på en ekstra vekstestimering siden storesøster var så liten ved fødsel. Jeg er ganske sikker på at jeg får en større baby denne gangen, (men ikke så veldig stor håper jeg) det kjennes på en måte ut som at jeg bærer en større baby inni meg nå - bla at jeg har mer problemer med å bøye meg denne gangen enn sist, er mer tungpustet og og føler mer press mot lungene - men det kan vel ha noe med babyens plassering å gjøre også. Men symfysemålet ligger like lavt som sist - det vil si helt nederst på det grønne feltet, så innenfor normalen men bare såvidt. 31 cm er jeg nå - på 36 uker. Hvor mye er deres symfysemål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 16. november 2012 #443 Del Skrevet 16. november 2012 Nå har vi kommet oss hjem fra sykehuset. Lillegutt kom til verden 10.20 på tirsdag Han var 3680 gram, 51 cm lang, 37,5 cm rundt hodet, og innmari vakker! Keisersnittet gikk helt etter planen, og formen er fin. Hadde virkelig håpet på å få føde vaginalt denne gangen, men med seteleie valgte vi å ikke prøve på det. Er uansett glad det er over! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. november 2012 #444 Del Skrevet 16. november 2012 Nå har vi kommet oss hjem fra sykehuset. Lillegutt kom til verden 10.20 på tirsdag Han var 3680 gram, 51 cm lang, 37,5 cm rundt hodet, og innmari vakker! Keisersnittet gikk helt etter planen, og formen er fin. Hadde virkelig håpet på å få føde vaginalt denne gangen, men med seteleie valgte vi å ikke prøve på det. Er uansett glad det er over! Gratulerer såååå mye med gutten Godt å høre at alt har gått supert. Tenker det er deilig å komme hjem Storesøter er fornøyd også?? Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 16. november 2012 #445 Del Skrevet 16. november 2012 Skal settes igang til tirsdag jeg Må dele det bare for å øke spenningen for folka her inne Så spennende! Kjenner misunnelsen snike seg på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 17. november 2012 #446 Del Skrevet 17. november 2012 Nå har vi kommet oss hjem fra sykehuset. Lillegutt kom til verden 10.20 på tirsdag Han var 3680 gram, 51 cm lang, 37,5 cm rundt hodet, og innmari vakker! Keisersnittet gikk helt etter planen, og formen er fin. Hadde virkelig håpet på å få føde vaginalt denne gangen, men med seteleie valgte vi å ikke prøve på det. Er uansett glad det er over! Hipp hurra :o) Masse gratulerer.. Kos dere masse i tiden fremmover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 17. november 2012 #447 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) SF her i uke 34 var 30 så i uke 36 hadde det gjort ett hopp til 33. Endret 17. november 2012 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. november 2012 #448 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Jeg holder ikke følge med SF målet mitt. Legen og JM måler så forskjellig så vet ikke hvem jeg skal følge Så skjemaet ser veldig rart ut for å si det sånn. Men, det er ingen av de som kommenterer at det er for høyt Men nå har jo jeg sv. diabetes så har fått fulgt opp veksta til babyen via UL istedet Endret 17. november 2012 av Kakaoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 17. november 2012 #449 Del Skrevet 17. november 2012 Gratulerer så mye Anerikke Heldige alle dere som er ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 18. november 2012 #450 Del Skrevet 18. november 2012 I natt i 1 t og 30 min ca hadde jeg regelmessige "rier eller kynnere" med 7 minutter mellom hver, varte alt fra 50 sek til nesten 2 min. Og de var smertefulle :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 18. november 2012 #451 Del Skrevet 18. november 2012 Gratulerer så mye Anerikke Heldige alle dere som er ferdige. Takk! Jeg er så glad at det er over og at gutten er helt perfekt frisk og rask. Nå blir det ikke flere barn på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miesol Skrevet 18. november 2012 Forfatter #452 Del Skrevet 18. november 2012 Jenta mi kom til verden kl.00:08 natt til lørdag 10.11.12 (3 dager før termin). Frøkna ble forløst med hastesnitt pga uoppdaget seteleie (sykehuset jeg var på er ikke godkjent for setefødsler) + stress hos babyen som viste seg å skyldes at hun hadde navlestrengen nesten tre ganger rundt halsen. Litt kjedelig at det ble sånn for jeg ønsket meg virkelig en normal fødsel, og syntes jeg takla riene ganske bra... Nå går det mest i melkespreng, såre pupper, babykos og ikke-eksisterende døgnrytme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 18. november 2012 #453 Del Skrevet 18. november 2012 Jenta mi kom til verden kl.00:08 natt til lørdag 10.11.12 (3 dager før termin). Frøkna ble forløst med hastesnitt pga uoppdaget seteleie (sykehuset jeg var på er ikke godkjent for setefødsler) + stress hos babyen som viste seg å skyldes at hun hadde navlestrengen nesten tre ganger rundt halsen. Litt kjedelig at det ble sånn for jeg ønsket meg virkelig en normal fødsel, og syntes jeg takla riene ganske bra... Nå går det mest i melkespreng, såre pupper, babykos og ikke-eksisterende døgnrytme her Masse gratulerer.... Nå begynner det virkelig å ploppe ut unger her.. *spennende* Nyt tiden dere også *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 18. november 2012 #454 Del Skrevet 18. november 2012 Jenta mi kom til verden kl.00:08 natt til lørdag 10.11.12 (3 dager før termin). Frøkna ble forløst med hastesnitt pga uoppdaget seteleie (sykehuset jeg var på er ikke godkjent for setefødsler) + stress hos babyen som viste seg å skyldes at hun hadde navlestrengen nesten tre ganger rundt halsen. Litt kjedelig at det ble sånn for jeg ønsket meg virkelig en normal fødsel, og syntes jeg takla riene ganske bra... Nå går det mest i melkespreng, såre pupper, babykos og ikke-eksisterende døgnrytme her Gratulerer så mye Høres ut som en skummel opplevelse Men det er godt at det ender bra til slutt Kos deg sååå masse med jenta di. Vi andre kommer snart etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 18. november 2012 #455 Del Skrevet 18. november 2012 *bank i bordet* er skummel å si at man er i god form gitt... de siste to dager har jeg begynt å få stikkinger/iling eller lynnedslag i lyske området både på høyre og venstre side. Samt stikking bak i korsryggen og noe press/stikk i "høna" ... Er dette begynnende bekkenløsning fordi ting tøyer og strekker seg å gjør seg klart eller er det ett resultat av at han kanskje har lagt seg ned og festet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken M Skrevet 19. november 2012 #456 Del Skrevet 19. november 2012 I går fikk jeg regelmessige rier med 7 minutter mellom hver hele dagen Ringte inn til sykehuset og fikk beskjed om å komme inn. Ingen åpning ennå, livmortappen er sentrert og middels moden:) 1 cm igjen av skjede del. Og etter undersøkelsen har jeg hatt brunt utflod og har det ennå , ekkelt :-p Kan det være at det åpner seg?:s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 20. november 2012 #457 Del Skrevet 20. november 2012 Nå er det tirsdag og kakaoen skal snart få hilse på den lille :-D Lykke til! Blir spennende å høre både fra deg og de andre her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. november 2012 #458 Del Skrevet 20. november 2012 Nå er frokosten inntatt og jeg venter på at gubben skal bli ferdig på badet sånn at jeg kan dusje!! Han er en somlekopp altså :gjeiper: Vi skal jo på føden så da MÅÅÅÅ han jo barbere seg I dag er den store dagen kommet. Er så spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har sovet mellom kl halv 2 og 7 i natt, med noen oppvåkninger innimellom. Er ikke alt for galt egentlig Ønsk meg lykke til Skal oppdatere underveis det jeg orker i dagboka mi om noen vil følge med. Men håper egentlig at riene kommer relativt kjapt sånn at jeg ikke orker. Vil bare bli ferdig med dette nå.. Er så ekstremt spent på hvordan dette egentlig føles Snart får vi møte sønnen vår 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 20. november 2012 #459 Del Skrevet 20. november 2012 KAKAOEN :o) Lykke til ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 20. november 2012 #460 Del Skrevet 20. november 2012 Masse, masse lykke til Kakaoen! Snart får du møte gutten din Og så må jeg gratulere Anerikke og Mielove med babyene deres! Godt å høre at alt står bra til! Her sliter vi litt med at lillemann har vondt i magen sin. Heldigvis sover han fra 12 til 9 på natta, bare avbrutt av 2 amminger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå