Frøken M Skrevet 9. november 2012 #421 Skrevet 9. november 2012 Du kan jo google forsiktig, men hold deg til fagfolk ..jeg har jo barn fra før, men måtte ta haste ks så aner ikke selv hva jeg skal se etter Å :-/ Huff da. Håper det gikk greit likevel:-) Tenkte jeg kunne ringe legen eller jordmor i morgen å spørre :D Bare for å høre med dem
Luremegpå Skrevet 9. november 2012 #422 Skrevet 9. november 2012 Å :-/ Huff da. Håper det gikk greit likevel:-) Tenkte jeg kunne ringe legen eller jordmor i morgen å spørre :D Bare for å høre med dem Alltid lurt, ring JM, de vet mer Lykke til ! Naits
Eplenepe Skrevet 9. november 2012 #423 Skrevet 9. november 2012 Har fremdels ikke kynnere/stikninger. Men som dere sier så er det jo forskjell fra person til person. Det jeg derimot nå har fått er smerter i/rundt symfysen. Utrolig ubehagelig! Fikk det rundt seks tiden i morges, sov litt over en time og våknet av at samboeren dro på jobb i halv åtte tiden og at jeg nok engang måtte på do. Fikk meg nesten ikke opp av senga. Det er vondt å gå, men er enda verre å reise seg fra seng/sofa. Flere som har det slik eller har hatt det slik? Hvor lenge varte det da i så fall? Dersom jeg er nødt å legge meg med det slik som det er nå så tror jeg at jeg dør. :gjeiper: Har det blitt noe bedre? Høres ut som symfyse/bekkenløsning. Og det er desverre ikke sikkert det blir noe bedre. Men når det kommer såpass sent i svangerskapet tror jeg det er stor sjanse for at det er borte (nesten) med en gang baby er ute
Eplenepe Skrevet 9. november 2012 #424 Skrevet 9. november 2012 Åssen går det frøkenM? Kommet noe mer blod? (uff... det hørtes nesten litt makabert ut) Innbiller meg på en måte at blod alltid er et godt tegn sånn når det nærmer seg termin. Er ikke blødninger et av tegnene på at fødselen er i gang da? Når er terminen?
Frøken M Skrevet 9. november 2012 #425 Skrevet 9. november 2012 Åssen går det frøkenM? Kommet noe mer blod? (uff... det hørtes nesten litt makabert ut) Innbiller meg på en måte at blod alltid er et godt tegn sånn når det nærmer seg termin. Er ikke blødninger et av tegnene på at fødselen er i gang da? Når er terminen? Har ikke stått opp enda jeg :-) Er så trøtt og sliten. Men har sikkelig vondt i magen og kvalm. Det har jo ikke kommer mye blod Så tror ikke det er noe egentlig
Anerikke Skrevet 9. november 2012 #426 Skrevet 9. november 2012 Tok modningsakupunktur på sykehuset onsdag ettermiddag, og fikk tilfeldigvis sjekket leie med UL. Og jammen ligger ikke lillegutt i seteleie... Han er estimert til å være 4,2 kilo, og det er visst grensa for å prøve på vaginal fødsel. Så det blir KS på oss. Hadde virkelig forberedt meg på fødsel, etter hastesnitt sist gang, men det får bare være... På tirsdag får vi møte han! 1
Frøken M Skrevet 9. november 2012 #427 Skrevet 9. november 2012 Ringte inn på Ahus å spurte dem nå :-) Blodet kan komme fra livmorhalsen, pga blodkar som sprekker siden livmorhalsen forbereder seg :-) Hu sa og at det kanskje er noe på gang med fødsel, men tar det med en kype salt jeg da Man vet aldri når de små vil ut :D Kommer mage vondene oftere skal jeg ringe inn, samme om det kommer mye blod :-)
Eplenepe Skrevet 9. november 2012 #428 Skrevet 9. november 2012 Tok modningsakupunktur på sykehuset onsdag ettermiddag, og fikk tilfeldigvis sjekket leie med UL. Og jammen ligger ikke lillegutt i seteleie... Han er estimert til å være 4,2 kilo, og det er visst grensa for å prøve på vaginal fødsel. Så det blir KS på oss. Hadde virkelig forberedt meg på fødsel, etter hastesnitt sist gang, men det får bare være... På tirsdag får vi møte han! Med seteleie og 4,2 kg vil jeg tro det er greiest med KS ja. Men det er jo uansett mye bedre med et planlagt KS enn hastesnitt
Susa Skrevet 9. november 2012 #429 Skrevet 9. november 2012 Så spennende at du snart får møte han da Anerikke! Skjønner at det kanskje er litt kjipt når du har forberedt deg på vaginal fødsel, men bra de ikke tvinger deg til setefødsel da!
Gjest Memories Skrevet 10. november 2012 #430 Skrevet 10. november 2012 Har det blitt noe bedre? Høres ut som symfyse/bekkenløsning. Og det er desverre ikke sikkert det blir noe bedre. Men når det kommer såpass sent i svangerskapet tror jeg det er stor sjanse for at det er borte (nesten) med en gang baby er ute Ja det ble borte rundt 4-5 tiden på natta, så da var jeg i himmelen når jeg våknet! Varte nesten et døøgn bare, og nå priser jeg meg lykkelig over å kunne røre meg uten smerter
Yvette Skrevet 15. november 2012 #431 Skrevet 15. november 2012 Hmm, skjer det noe her da? Er alle helt i rugemodus og har ikke tid til KG? : )
kittykatt85 Skrevet 15. november 2012 #432 Skrevet 15. november 2012 Vi venter i spenning her folkens, mange med termin rundt nå
Kakaoen Skrevet 15. november 2012 #433 Skrevet 15. november 2012 Skal settes igang til tirsdag jeg Må dele det bare for å øke spenningen for folka her inne 1
Luremegpå Skrevet 15. november 2012 #434 Skrevet 15. november 2012 Skal settes igang til tirsdag jeg Må dele det bare for å øke spenningen for folka her inne Olala, så spennende
Luremegpå Skrevet 15. november 2012 #435 Skrevet 15. november 2012 Vi venter i spenning her folkens, mange med termin rundt nå Heii..spennende uker framfor oss ja!! Har kynnere all the time t.o.m nr eg spiser... Formen her da?
kittykatt85 Skrevet 15. november 2012 #436 Skrevet 15. november 2012 Heii..spennende uker framfor oss ja!! Har kynnere all the time t.o.m nr eg spiser... Formen her da? Formen er forbausende bra ... Går nå på skauen ett par timer om dagen med hunda men i dag merket jeg faktisk at pølsefingre ble skapt etter som turen gikk og "høna" føltes ut som den skulle dette ut på slutten så tror det faktisk blir å roe ned fremover nå... Ellers ikke vært plaget av noe - men startet med modningsakupentur i går faktisk og tror det var kynnere jeg akutt våknet opp til i natt.. Var veldig merkelig, trodde det skulle være mere mensenlignende smerte men var liksom en smerter på hver side av magen som bredte seg over magen, økte i intensitet og så gikk sakte bort igjen. Varte ett par minutter .. skjønte ikke helt hva dette var men når det kom gang nr 3 tenkte jeg hmmmmm... De kom med 10 minutters mellomrom men gav seg heldigvis etter en time.. Begynte nesten å tru no var på gang... Men Spennende... Gleder meg til det blir action og gleder meg til å få se gutten vår...
kittykatt85 Skrevet 15. november 2012 #437 Skrevet 15. november 2012 Skal settes igang til tirsdag jeg Må dele det bare for å øke spenningen for folka her inne :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse: 1
Eplenepe Skrevet 15. november 2012 #438 Skrevet 15. november 2012 Begynner å nærme seg for alle sammen her nå. Spennende Formen her er ikke veldig bra - etter en heftig runde med omgangssyke. Tar nok ekstra lang tid å hente seg inn igjen når man er høygravid. Når det sto på som verst var jeg igrunn liveredd for for at det skulle sete igang fødselen - ser med skrekk og gru på hvordan det vil være å skulle gå igjennom en fødsel med omgangssyke. Lurer nesten på om det går an - man har jo ingen energi. SÅ om dere kjenner noen med omgangssyke - hold dere laaaangt unna helt til de er smittefrie.
Eplenepe Skrevet 15. november 2012 #439 Skrevet 15. november 2012 Formen er forbausende bra ... Går nå på skauen ett par timer om dagen med hunda men i dag merket jeg faktisk at pølsefingre ble skapt etter som turen gikk og "høna" føltes ut som den skulle dette ut på slutten så tror det faktisk blir å roe ned fremover nå... Så deilig med så fin form. Er bare nyte det. Det gjør vel gjerne fødselen lettere også - når man er i litt aktivitet den siste tida
kittykatt85 Skrevet 15. november 2012 #440 Skrevet 15. november 2012 Så deilig med så fin form. Er bare nyte det. Det gjør vel gjerne fødselen lettere også - når man er i litt aktivitet den siste tida Ja tror det har mye å si med aktivitet og fødsel :o) Godt omgangssyken er over... Kan ikke tenke meg at man har så mye krefter igjen nei om no skulle ha startet.. usj...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå