Gå til innhold

Skal være i samme rom som Anders Behring Breivik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, Breivik kommer sikkert til å kose seg glugg i hjel på Ila de nærmeste 40 åra eller så. Håper han liker halal.

Nå overga jo Breivik seg frivillig og valgte sin egen skjebne. Blir det ikke noe merkelig å godte seg over den da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også:) For det betyr at han kommer til å sitte i fengsel resten av livet, og det er ingen fare for at noen noensinne kommer til å se ham i friluft igjen.

Innesperring resten av livet hadde nok blitt resultatet uansett, men om man ser på hva jussekspertene har skrevet og sagt, kan det virke som om sjansen for å slippe ut en gang er bedre med fengsel og forvaring enn med psykiatrisk institusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å bli dømt til fengsel enn tvungen psykiatrisk helsevern. Uansett hva dommen blir til slutt så slippes han aldri ut igjen. Det må nå til og med du skjønne etterhvert. Han har rammet AP og hjertebarnet deres AUF. Det er de som styrer hele butikken her, ingen andre. Så skjebnen til Breivik er beseglet!

Eh, hva er det egentlig du vil frem til her? Tror du virkelig at det hadde vært forskjell hvis han hadde myrdet 77 mennesker som ikke var AUF'ere eller fra regjeringskvartalet? Tror du virkelig at han hadde fått sluppet fri igjen hvis det var en annen ungdomsleir, eller et annet parti han hadde rammet? Og nei, det er ikke de som styrer ¨butikken¨her, det er ikke de som skal dømme hvilken straff han får, jeg vet ikke om du har fått det med deg, men først blir det en rettsak, og så skal noen dommere avgjøre hvilken straff han får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hva er det egentlig du vil frem til her? Tror du virkelig at det hadde vært forskjell hvis han hadde myrdet 77 mennesker som ikke var AUF'ere eller fra regjeringskvartalet? Tror du virkelig at han hadde fått sluppet fri igjen hvis det var en annen ungdomsleir, eller et annet parti han hadde rammet? Og nei, det er ikke de som styrer ¨butikken¨her, det er ikke de som skal dømme hvilken straff han får, jeg vet ikke om du har fått det med deg, men først blir det en rettsak, og så skal noen dommere avgjøre hvilken straff han får..

Du får lese gjennom tråden så kanskje du skjønner hva jeg mener. Der har det blitt diskutert tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innesperring resten av livet hadde nok blitt resultatet uansett, men om man ser på hva jussekspertene har skrevet og sagt, kan det virke som om sjansen for å slippe ut en gang er bedre med fengsel og forvaring enn med psykiatrisk institusjon.

Tviler jeg sterkt på. Forvaring har ingen tidsbegrensning, og dersom man vurderer at det er fare for gjentakelse, så kan den forlenges i det uendelige. Breivik er garantert en forvaringsdom dersom han dømmes til fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lese gjennom tråden så kanskje du skjønner hva jeg mener. Der har det blitt diskutert tidligere.

Det at du og resten av fanklubben til breivik har sagt de samme tingene før, gjør det ikke mer sant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at du og resten av fanklubben til breivik har sagt de samme tingene før, gjør det ikke mer sant.

Det gjør det heller ikke mindre sant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det heller ikke mindre sant.

Men det er ikke noe argument at du har sagt det samme flere ganger før. Det er bare en konstatering av at du gjentar deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke noe argument at du har sagt det samme flere ganger før. Det er bare en konstatering av at du gjentar deg selv.

Ehhh, right back at you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det går en dokumentar om 22. juli på tv2 nå. Anbefaler alle som i det hele tatt er i nærheten å tro at AUF og AP er skyld i det som er galt, å se den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, right back at you.

Jeg tror at du blander meg sammen med noen andre. Jeg har aldri argumentert med at jeg har sagt det samme flere ganger tidligere. I motsetning til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke noe argument at du har sagt det samme flere ganger før. Det er bare en konstatering av at du gjentar deg selv.

Det hun prøvde på var vel bare å få noen til å lese gamle innlegg, istedenfor å svare på samme spørsmål om igjen og om igjen. Det å svare det samme på stort sett alle spørsmål er det tydeligvis mange andre som klarer her inne, hint hint ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun prøvde på var vel bare å få noen til å lese gamle innlegg, istedenfor å svare på samme spørsmål om igjen og om igjen. Det å svare det samme på stort sett alle spørsmål er det tydeligvis mange andre som klarer her inne, hint hint ;)

Jeg tror nok at de fleste foretrekker en koherent respons fremfor en oppfordring om å lese resten av tråden. hint, hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at de fleste foretrekker en koherent respons fremfor en oppfordring om å lese resten av tråden. hint, hint.

Men herregud, dere kommer da ikke videre! Dere står og stanger på de samme spørsmålene og det blir for dumt og sitte å svare på de samme spørsmålene heele tiiideeen, da viser man til det man har skrevet tidligere, det er helt vanlig, både her inne og andre steder. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, dere kommer da ikke videre! Dere står og stanger på de samme spørsmålene og det blir for dumt og sitte å svare på de samme spørsmålene heele tiiideeen, da viser man til det man har skrevet tidligere, det er helt vanlig, både her inne og andre steder. ;)

Whatever. Du gjør det på din måte, jeg gjør det på min måte. Men det er fortsatt ikke et argument å vise til at noen har samme mening som en selv, eller at man har gitt uttrykk for den flere ganger før. Det var bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann42 er marxist og kommer aldri til å få et realistisk syn på det her. Han er like ansvarlig for den uløkka vi er i som Breivik, og det er han nok klar over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får lese gjennom tråden så kanskje du skjønner hva jeg mener. Der har det blitt diskutert tidligere.

Syns du kunne quotet til et tidligere svar der du har svart et godt og velargumentert svar på akuratt det spørsmålet, det er 30 sider på denne tråden og mye bullshitt å lese gjennom.

Hvis du absolutt anså deg som ferdig med den delen av diskusjonen så burde du latt være å tatt det med.

Endret av mammamora90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann42 er marxist og kommer aldri til å få et realistisk syn på det her. Han er like ansvarlig for den uløkka vi er i som Breivik, og det er han nok klar over.

Forbausende hvor lett enkelte klarer å ta på terror og den slags styggdom andre utfører.

Ingen er like ansvarlig for 'ulykken vi er i' som Behring Breivik, og hvordan ein kan fremheve det som et realistisk syn er ikke på den fornuftige siden av min vurdering. Forøvrig har jeg hørt andre som utaller noe i den duren på vegne av både regjeringen og meg selv, og nærmere deltajer om mitt standpunkt i den saken trengs neppe å gjentas.

.

Endret av yes2yes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann42 er marxist og kommer aldri til å få et realistisk syn på det her. Han er like ansvarlig for den uløkka vi er i som Breivik, og det er han nok klar over.

Gitt konvensjonelle definisjoner av "marxist", så er du totalt på jordet mht min politiske orientering.

Og når jeg leser den siste setningen din, så aner det meg at du generelt er på jordet mht de fleste ting her i livet. Setningen er meningsløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du kunne quotet til et tidligere svar der du har svart et godt og velargumentert svar på akuratt det spørsmålet, det er 30 sider på denne tråden og mye bullshitt å lese gjennom.

Hvis du absolutt anså deg som ferdig med den delen av diskusjonen så burde du latt være å tatt det med.

Både jeg og andre har i denne tråden skrevet om det samme når det gjelder AP og hvordan de kjører på og får gjennom akkurat det de vil når de vil. Du kan lese fra side 28 i tråden! Men vet ikke om det kommer til å synke inn hos deg, du virker å ha et naivt og godtroende syn på de som styrer landet. Vi har nok veldig forskjellig oppfatning av hvordan ting henger sammen.

Har ikke ansett meg som ferdig med noe jeg, det er du som kommer stormende inn i tråden på siste side og vil ha forklart ting som har vært diskutert her tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...