Gå til innhold

Skal være i samme rom som Anders Behring Breivik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal si dere koser dere nå ja? Nei dessverre denne jenta i midten av tyveårene som føler dragning er nok ikke meg.

Og nei, jeg føler meg ikke misunnelig på oppmerksomheten til breivik. Jeg er altfor glad jeg ikke er breivik, bare sitte en dag i retten i seks syv timer hadde kjedet livet av meg.

For meg ligger fascinasjonen over at det finnes kvinner som får stiv klitoris av og sitte og dagdrømme om breivik. Det blir litt som de jentene som forelsker seg i mennesker de har sett på tv. Lever kanskje liv med uinteressante smågutter som bare vil pule dem og vil heller ha han riksdekkende kjendisen på tv og på nettet, en motbydelig og fæl mann som av kjærlighet til fedrelandet sitt norge drepte syttisyv liv.

Ingenting om at han selv syntes det var spennende og gå rundt på utøya og leke call of duty mens han lyttet til mozart requiem.

Jeg må si at jeg forstår hvorfor kvinner og jenter føler at breivik er interessant det finnes huller i kvinnepsyken psykiatrien enda i dag ikke har kunne forklare, kriminalitet, lovbrudd, høflighet, dannelse, planlegging, egenforsørgelse, det og ta initativ, det og vise mot, det og drepe for andre menneskers sikkerhet, - nei såklart man drømmer småkåte dagdrømmer da.

Jeg har nok allerede noen til å fylle det rommet, så dessverre nei, min "store begeistring" for Breivik er ikke seksuell betont. Også det argumentet faller igjennom. Joda, de fleste kvinner anser nok egenskaper som høflighet, dannelse, planlegging, forsørgelse, sikkerhet og det å være initiativrik som å være godt avlsmateriale. Men er det en annen ting kvinner flest er svak for så er det nettopp barn. Og vi må jo ikke glemme at MANGE BARN OG UNGE (:sjokkert:) ble drept. Kvinner tenner på menn som hjelper barn fordi det også viser at det er et godt farsmateriale, ikke de som dreper de.

Jeg tror ikke han kjeder seg i retten. Han trives nok ganske godt. Han får igjen forklart seg, bli direkte sitert og alt dette.

Endret av _Essx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer faktisk på om dere som er så betatte av ABB og sitter her å "forsvarer" han har vurdert å oppsøke profesjonell hjelp?

Jeg lurer også på om/hvordan dere snakker til venner og familie om dette?

Hvordan kan dere ha ømme følelser om en mann som har drept så mange mennesker, hvorav så mange barn?

Og om man så på en politisk måte rettferdigjør angrepet på AUF, hvordan rettferdigjør dere bombeangrepet i Oslo? der han ikke på noen måte kunne vite hvem som ble drept og hvilken politisk orientering de hadde hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om man så på en politisk måte rettferdigjør angrepet på AUF, hvordan rettferdigjør dere bombeangrepet i Oslo? der han ikke på noen måte kunne vite hvem som ble drept og hvilken politisk orientering de hadde hatt.

Symbolsk verdi. Dessverre vil det gå uskyldige liv i slike aksjoner, se for eksempel på en av helsepersonalet som ble drept på Utøya. Men slikt må til for å sikre vårt folks frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Symbolsk verdi. Dessverre vil det gå uskyldige liv i slike aksjoner, se for eksempel på en av helsepersonalet som ble drept på Utøya. Men slikt må til for å sikre vårt folks frihet.

Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symbolsk verdi. Dessverre vil det gå uskyldige liv i slike aksjoner, se for eksempel på en av helsepersonalet som ble drept på Utøya. Men slikt må til for å sikre vårt folks frihet.

Frihet inkluderer å kunne være på politisk leir uten å miste livet. Alle som døde 22.juli var uskyldige(måtte de hvile i fred), dessverre klarte den eneste skyldige å berge livet.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symbolsk verdi. Dessverre vil det gå uskyldige liv i slike aksjoner, se for eksempel på en av helsepersonalet som ble drept på Utøya. Men slikt må til for å sikre vårt folks frihet.

Hvis Breiviks idealer for samfunnet skulle realiseres noen gang, så blir det ikke mye frihet for noen. Tydelig demonstrert gjennom de selvsamme mordene. Det ville bli frihet til å mene det samme som Breivik, og dødsstraff for alt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...