Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvor mye?

Høyde og vekt?

Hvor ofte trener du og hva?

Spiser nesten aldri godteri, kanskje 1 gang i halvåret. Og da spiser jeg kanskje 2-3 biter sjokolade e.l. Potetgull o.l. spiser jeg litt av de lørdagene gubben er hjemme, kanskje 1/4 pose Sørlandschips.

Høyde: 170, vekt ca. 90

Trener aerobic/step to ganger i uka, går tur minst to timer hver dag, sykler til og fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvor mye?

Høyde og vekt?

Hvor ofte trener du og hva?

Prøver å holde det til helga (men om helga varer fredag-søndag, eller bare en eller to av dagene, er fleksibelt), jeg er en godtegris, så før, når jeg danset 16 timer i uka.... så spiste jeg sjokolade hver dag.

varierende mengde, noen ganger trenger jeg bare en liten bit, andre ganger kan jeg gomle i meg en svær sjokoladeplate uten å mukke.

173 høy, 71 kg

Trener alt fra 3-6 timer i uka, + går endel hver dag.

Trener både styrke og cardio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser godteri hver dag. tenker egentlig ikke over det, jeg spiser det jeg vil. veier 60 kg og er 165 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just words

Jeg spiser godis vanligvis når jeg har lyst på, om det er 7 ganger i uken eller en gang i månen så har jeg ingen restreksjoner på akkurat det. Jeg går tur i fjellet (varierer fra en time til 6-7 timer) et par ganger i måneden, men jeg går aldri på tur for å trene.

+litt rafting, og klatring ca en gang i måneden.

Jeg er 1.50 og etter å ha veid meg i dag fant jeg ut at vekta står på 42 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for ofte.. har vel spist litt hver dag, skylder på ammingen..heh!

Jeg er vel 164 høy og sist jeg veide meg viste vekta 63,5.

Jeg har begynt på 30 days shred, og er sånnsett aktiv med hund og hest, men må nok gjøre turene med bikkja litt mer effektive. Det er jo ikke trening å rusle akkurat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser godteri kun i helger, tener 3 ganger i uka på senter, ellers aktiv. ca 167cm og skulle gjerne vært 10-15 kg lettere... For 10-15 år sia var eg 15 kg lettere og kunne spise det eg ville uten at eg la på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge denne tråden er det altså de tynneste som spiser mest godteri mens de overvektige behersker seg... I'm just saying... Jeg er overvektig selv og er ganske lei av at folk tar det som en selvfølge at overvektige er late med lite selvkontroll.

Jeg spiser godteri 2-3 ganger i året.

168 cm høy, 105 kg

Trener yoga en gang i uka og styrketrening to ganger i uka. Og så sykler jeg 7 km til og fra jobb hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag og alt for mye! Smågodt og salt potetgull med et glass cola er mine svakheter! Unngår sjokolade pga allergi, men spiser omtrent ALT annet :gjeiper: Er 170høy og veier 68kg. Trener ikke (bortsett fra en nyinnkjøpt rokkering som brukes flittig;-)), men med 3 egne hester +4 i trening og en krevende hund blir dagen nokså aktiv likevel!

Endret av Mari*Nade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye? I løpet av fre tilogmed søn - 1 melkerull og kanskje en halv pose vanlig salt chips. Spiser ikke kjeks, bakst og brus.

Høyde og vekt? 167 cm og 52 kg

Hvor ofte trener du og hva? Mosjonist, har hund, ca 1 times tur hver dag, 2 til 4 timers tur i fjellet om helgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns alltid det er litt interessant når folk sier akkurat dette. Man merker det naturlig nok ikke på UTSIDEN av kroppen, men hva med det som foregår innvendig? Inni kroppen, inni tarmene og rundt og inni blodårene?

Edit: Dette er ikke ment for å være frekk eller noe slikt. Spiser godteri selv, har ingenting imot at folk gjør det. Bare ønsker å påpeke at det skjer ting inni kroppen som også påvirker helsa, selv om at man fysisk ikke ser det utvendig :)

Ja, dette syns jeg er interessant også, for hvordan vet man åssen man hadde sett ut om man ikke spiste godteri 52 lørdager i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, liker ikke godteri. 162 høy, veier vel rundt 57 tror jeg, ser tynnere ut. Trener mye, men ikke pga vekt, har alltid vært tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge denne tråden er det altså de tynneste som spiser mest godteri mens de overvektige behersker seg... I'm just saying... Jeg er overvektig selv og er ganske lei av at folk tar det som en selvfølge at overvektige er late med lite selvkontroll.

Jeg spiser godteri 2-3 ganger i året.

168 cm høy, 105 kg

Trener yoga en gang i uka og styrketrening to ganger i uka. Og så sykler jeg 7 km til og fra jobb hver dag.

Hvordan er det mulig å være 40 kg overvektig når du er så aktiv? Da er du jo nødt til å ta inn endel kalorier for mye selv om du ikke spiser godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge denne tråden er det altså de tynneste som spiser mest godteri mens de overvektige behersker seg... I'm just saying... Jeg er overvektig selv og er ganske lei av at folk tar det som en selvfølge at overvektige er late med lite selvkontroll.

Jeg spiser godteri 2-3 ganger i året.

168 cm høy, 105 kg

Trener yoga en gang i uka og styrketrening to ganger i uka. Og så sykler jeg 7 km til og fra jobb hver dag.

Men hvis det er sånn at de overvektige behersker seg når det gjelder all mat og ikke bare godteri, burde de jo ikke være overvektige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er sånn at de overvektige behersker seg når det gjelder all mat og ikke bare godteri, burde de jo ikke være overvektige.

Ja merkelig det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navifairy

Hver lørdag og søndag :rodmer:

Spiser akkurat hva jeg føler for i den mengden jeg vil, uten å tenke på kalorier.

Jeg er 166/167 høy, og veier 53kg.

Har hund og går en tur med den hver dag, alt fra 15 min til 1 time.

Er slank, men kunne sikkert vært litt lavere i fettprosent rundt magen. Er et såkalt "eple" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stronger

Jeg spiser godteri typ 5 dager i uka.. (altså ikke store mengder hver dag, men knaske drops eller en sjokoladebit osv..) Er vel rundt 163 i høyde og 50 på vekta:) Trener fast halvannen time i uka + går gjerne litt turer.. Jeg unner meg godteri når jeg vil, men erstatter det ikke akkurat med annen mat ;) Får jo bare mer lysst på det når man nekter seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å være 40 kg overvektig når du er så aktiv? Da er du jo nødt til å ta inn endel kalorier for mye selv om du ikke spiser godteri.

Men hvis det er sånn at de overvektige behersker seg når det gjelder all mat og ikke bare godteri, burde de jo ikke være overvektige.

Fordi jeg og mange andre legger på seg av det kostholdsrådet som er gjeldende? Jeg har en kropp som lagrer fett nesten bare den ser sukker. Selv om jeg ikke var i dårlig form, så gikk vekta stadig oppover. Ca 5 kg oppover hvert år. Jeg har alltid hatt en del muskler, men det kom et stadig større fettlag oppå disse musklene. Nå spiser jeg LCHF og vekta er på vei nedover med samme treningsmengde som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cakenommy

Og hvor mye?

Høyde og vekt?

Hvor ofte trener du og hva?

Spiser så ofte økonomien tillater det, og etter søtsuget. Noe som vil si hver dag når økonomien er tillater det. Spiser veldig sjeldent potetgull, popcorn ol. Spiser helst melkesjokolade, 1 stor plate på et døgn. Enkelte ganger mer. :flau:

172, 51 kg. Alltid vært tynn, uansett hvordan diett jeg har prøvd så har jeg ikke lagt på meg.

Trener 4 ganger i uka. Veksler mellom 2/2 styrke og utholdenhet, eller 3 styrkeøkter og 1 utholdeshetøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Syns alltid det er litt interessant når folk sier akkurat dette. Man merker det naturlig nok ikke på UTSIDEN av kroppen, men hva med det som foregår innvendig? Inni kroppen, inni tarmene og rundt og inni blodårene?

Edit: Dette er ikke ment for å være frekk eller noe slikt. Spiser godteri selv, har ingenting imot at folk gjør det. Bare ønsker å påpeke at det skjer ting inni kroppen som også påvirker helsa, selv om at man fysisk ikke ser det utvendig :)

Enig med deg i det du sier. Selv om man kan spise hva man vil uten å bli tjukk, er det langt verre med store mengder fett, som samler seg som kloakk i blodårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...