Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt for mye... sånn av og til, liksom :P Nesten hver dag.. Er ikke sunt, vet det! Men har såpass høy forbrenning at man ikke merker det på meg :o

Trener ikke! heheh....

160 høy, 46-47 kg

Endret av Romilo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Litt vanskelig å svare på. Men har en spisedag i helgen hvor jeg spiser akkurat det

godteriet jeg har lyst på. Ellers i uka hvis jeg er godtesugen, spiser jeg enten en

naturdiet kokos-bar, nøtter eller cottage cheese blandet med stevia (hasselnøtt smak).

Trener 4-5 ganger i uka, kondisjon og styrke.

Er 1,63 og veier 47-48 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg er egentlig ikke kjempe glad i gotteri, men spiser det av og til, når noen tilbyr. Jeg er 162 høy og veier 57-59 kg. Trener svært sjeldent, men jeg har en aktiv livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

180 høy, 92 kg (atletisk).

Bare på lørdag, eller søndag... Veldig lite. Ikke mer enn litt smågodt og en brus.

Trener så godt som hver dag.

Hockey og boksing som hovedgrener, styrketrening ved siden av, svømming, gåing med sekk, jogging, langrenn for å supplere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte spiser du godteri?

- Lørdager, noen ganger søndager også. Så 1-2 dager i uka.

Og hvor mye?

- Ofte en liten sjokolade plate, og så potetgull med evt dip.

Høyde og vekt?

- 182 og 63kg.

Hvor ofte trener du og hva?

- Trener 5-6 dager i uka. Styrke og kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor mye?

Spiser godis 1 gang i uka, ca. for 30-40 kroner. Av og til litt sjokolade.

Høyde og vekt?

1,73, 52 kilo.

Hvor ofte trener du og hva?

Løper 4-5 mil i uka. Har akkurat startet med Pilates og Yoga i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apophis

Og hvor mye?

Høyde og vekt?

Hvor ofte trener du og hva?

Prøver å holde det til fredag eller lørdag, ein sjelden gang blir det litt begge dagene.

Blir som regel ein pose popkorn med litt smør på, ein sjelden gang er det ein liten pose chips eller ein liten sjokolade.

170 cm, 63-65 kg.

Aldri, ingenting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag i uken. Men bare de ukene hvor jeg ikke drikker alkohol, for da er det alkoholen som tar godtekvota. :fnise: men jeg er ikke såå glad i godis heller. Hadde jeg vært det hadde jeg sikkert unnet meg litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver lørdag :) smågodt til rundt 30 kr. Er 176 høy og veier 66 kg. Trener mellom 4-6 ganger i uka, kondisjon, pilates og styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Litt for mye... sånn av og til, liksom :P Nesten hver dag.. Er ikke sunt, vet det! Men har såpass høy forbrenning at man ikke merker det på meg :o

Trener ikke! heheh....

160 høy, 46-47 kg

Syns alltid det er litt interessant når folk sier akkurat dette. Man merker det naturlig nok ikke på UTSIDEN av kroppen, men hva med det som foregår innvendig? Inni kroppen, inni tarmene og rundt og inni blodårene?

Edit: Dette er ikke ment for å være frekk eller noe slikt. Spiser godteri selv, har ingenting imot at folk gjør det. Bare ønsker å påpeke at det skjer ting inni kroppen som også påvirker helsa, selv om at man fysisk ikke ser det utvendig :)

Endret av Survival
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm, 58 kg.

Trener ca. 4 ganger i uka, en time av gangen. Styrke og utholdenhet. I tillegg går jeg en time hver dag.

Spiser godteri omtrent 2 ganger i uka. Tenker det blir en Freia sjokoladeplate til sammen. Drikker også alkohol 1-2 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser litt godteri nesten hver dag nå for tiden :( Mye mer i helgene

Jeg er 1,70 høy og veier 55 kg, og jeg trener ALDRI.

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye?Ja, og altfor mye. Neida, jeg spiser det ofte, men is vært små mengder. Er avhengig av lakris, så under meg for eksempel en tyrkisk pepper kjærlighet hver dag. Også litt potetgull på lørdager.

Høyde og vekt?157 cm og 44-45 kg.

Hvor ofte trener du og hva? Jogger et par ganger i uka vår, sommer og høst. Trener litt styrke nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser godis når jeg får lyst på det! Prøvde en periode å holde meg til en godtedag i uka (lørdag) men det funket ganske dårlig. Når lørdagen kom hadde jeg ikke lyst på godteri i det hele tatt... men på torsdagen derimot... :P

Under godteri regner jeg med: boller, kjeks, kaker, smågodt, sjokolade, søte kaffedrikker, snacks etc. Og da unner jeg meg noe godt hver dag ser det ut som. :P

Veier 55kg, 170cm høy. Trener ikke, med unntak av en daglig gåtur på kvelden. Har et sunt kosthold til tross for mine daglige små utskeininger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiser godteri 5 ganger i uka kanskje, relativt store mengder 100-300 g hver gang?

Er 171, veier 53 kg

Trener så og si aldri

Vet det er usunt. Prøver å endre vanene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye?

Høyde og vekt?

Hvor ofte trener du og hva?

Daglig.

Spiser rundt 100-150 gram

Høyde 165, vekt, 110 kg.

Trener 4 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg spiser godteri hver dag. Hvertfall sjokolade (minst 100g), ofte annet også.

Jeg er 163 cm og veier 47 kg.

Den eneste form for trening jeg gjør, er dans på skolen (danselinja). Der har vi fast 14 skoletimer i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser godteri én gang i uka. Akkurat så mye jeg vil. En pose potetgull og én pose bamsemoms, for eksempel. Eller en svær pose smågodt og en stratos. Tenker ikke på kcal den ene dagen, og det er sånn jeg har klart å gå ned i vekt, for før spiste jeg det hele tida. Spiser litt rester dagen etter hvis det er noe igjen, og så er det sunt resten av uka. Har ingen mengdebegrensning når det først er godtedag.

Jeg er 164 og veier 59 kg. Har gått ned over ni kg siden august.

Trener kickboxing og nå i februar blir det hard styrke (i et program jeg vant på et boot camp senter) pluss jogging og noen Jillian Michaels videoer innimellom. Trener 3-4 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...