Lutetium 71 Skrevet 26. februar 2012 #81 Skrevet 26. februar 2012 TS: Godt mulig du er "internett-avhengig", sliter selv med det.
Gjest SummerJudith Skrevet 26. februar 2012 #82 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Det jeg gjorde i det innlegget var å ta det vedkommende skrev, og snu det tilbake. Jeg har ikke behov for å bestemme hvem som skal være her eller ikke, det var for å understreke hvor dumt det ser ut nå noen tar seg den retten. Men hvor går grensene for når det er greit å si ifra til noen om at de ikke oppfører seg greit? Jeg har som sagt en lang liste over brukere her inne som jeg synes er på bærtur i sandtak. Kan jeg med god samvittighet begynne å fortelle dem det? Eller bør det være slik at man faktisk lar folk være seg selv, og heller holder seg unna de som irriterer en? Jeg har faktisk hatt mine runder med TS (eller hur Aaly? ), men jeg synes allikevel det går ei grense for hva man bør tillate seg å vrenge ut av seg. Om man i tillegg mistenker at vedkommende kan være ung og usikker, så synes jeg det er greit å være ekstra forsiktig. Det er flere i denne tråden som på en glimrende måte klarer både det å svare på det hun faktisk spør om, OG gi henne noen tips og råd på en hyggelig måte. Jeg tror det hjelper langt mer, enn det enkelte andre prøver på her. For helt ærlig, med tanke på noen av de salvene TS har fått tidligere, så forstår jeg til en viss grad paranoiaen hennes, og da hjelper det fint lite at mange klumper seg sammen og ber henne vokse opp, at hun er forumets mest irriterende bruker og bør forlate forumet av den grunn. Det er her selvinnsikten kommer inn. Om man ikke er en av dem som klarer å både svare og gi råd på en hyggelig mpte som TS faktisk får noe ut av, så er det kanskje like greit å holde seg unna.. Og jeg synes i grunn tråden hadde noen sleivspark før jeg kom inn. Forskjellen ligger vel kanskje i at noen av sleivsparkene nå heller går i retning av meg. Men det er i grunn greit. Jeg kan ta det. hehe ja xP Endret 26. februar 2012 av Aaleyah
Gjest SummerJudith Skrevet 26. februar 2012 #83 Skrevet 26. februar 2012 Vampen: tusen takk for støtten det betyr utrolig mye og det mener jeg virkelig (: du også NozMonster og Maria_Marihøne (:
Gjest SummerJudith Skrevet 26. februar 2012 #84 Skrevet 26. februar 2012 Bare se de første postingene i denne tråden - de er jo psycho og nok til å bli GAL av :gjeiper: hva mener du? de hyggelige svarene du snakker om? o.o
Gjest SummerJudith Skrevet 26. februar 2012 #85 Skrevet 26. februar 2012 Når du prioriterer KG foran venner, om du ikke bare troller når du sier det, er det et typisk faresignal. Hvordan gikk det den perioden du var utestengt nå sist? Hva gjorde du da? leste blogger, blogga og var venner ganske ofte, men skal seriøst skjerpe meg, for man føler seg mye bedre med venner enn å være her for så det sånn
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2012 #86 Skrevet 26. februar 2012 leste blogger, blogga og var venner ganske ofte, men skal seriøst skjerpe meg, for man føler seg mye bedre med venner enn å være her for så det sånn Kanskje du bør sette av en halvtime-time hver dag hvor du får lov til å surfe på nett, og så være veldig streng med deg selv og holde deg bare til denne korte tiden? 1
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2012 #87 Skrevet 26. februar 2012 Dette kan kanskje virke oppklarende > 6 New Personality Disorders Caused by the Internet
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. februar 2012 #88 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Dette kan kanskje virke oppklarende > 6 New Personality Disorders Caused by the Internet hahahhaa Endret 26. februar 2012 av Nuppdupp
Gjest Bond Skrevet 27. februar 2012 #89 Skrevet 27. februar 2012 Tråden ryddet for avsporinger Bond, mod
skuggfaks Skrevet 29. februar 2012 #90 Skrevet 29. februar 2012 Eg sa at eg mislikar veremåten din, og det er milevis ifrå å hate deg. Eg gidd ikkje bruke energi på å hate deg, men eg vil svært gjerne bli kvitt deg slik du oppfører deg her inne. Kan du halde deg sakleg, utan barnsleg klaging og sarkasme som ikkje fører nokon veg, så er det greit, men no har du fått svært mange sjansar utan at det har blitt merkbart betre i lenger enn ein dag eller to. Helt enig. Jeg pleide å lese den "seriøst fotballfrue"-tråden fordi det var ganske underholdene, men så kom denne lille frøkna og ødela, og jeg gadd rett og slett ikke å sitte å bla meg gjennom alle de useriøse svarene hennes, selv om jeg forsåvidt var enig med henne. Men for all del - her har hun laget sin egen tråd, så her kan hun poste så mye useriøst som hun vil. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå