Gå til innhold

gal av kvinneguiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neida, det var du som så fint fortalde at du hatar meg (har du gløymt det, kanskje?). Eg berre mislikar veremåten din her inne. Veldig.

Du misliker henne så veldig at du på død og liv MÅ oppsøke henne en tråd hun har opprettet, for å fortelle henne det? Fantastisk. Siden jeg er i godt humør, så skal jeg komme med et glimrende tips. Om man ikke selv klarer å styre unna brukere man misliker, så har KG en funksjon som gjør at du kan ignorere brukere. På den måten slipper du å irritere på deg brokk over folk du ikke liker.:jepp:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du misliker henne så veldig at du på død og liv MÅ oppsøke henne en tråd hun har opprettet, for å fortelle henne det? Fantastisk. Siden jeg er i godt humør, så skal jeg komme med et glimrende tips. Om man ikke selv klarer å styre unna brukere man misliker, så har KG en funksjon som gjør at du kan ignorere brukere. På den måten slipper du å irritere på deg brokk over folk du ikke liker.:jepp:

Ho ba om tips for å unngå å bli galen her inne, og fekk eit godt tips som eg ynskte å understreke ved å sitere det og fortelje at eg meinte det var eit bra tips.

Endret av Bond
  • Liker 7
Skrevet

Kvinneguiden viser seg fra sin beste side igjen, ser jeg. :happy:

• Liker 1
Skrevet

So come on, get along

Hang out with me

Please hang out with me

So come on, get along

Take a dance

Take a dance with me

vær snill folkens!! :nei:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ho ba om tips for å unngå å bli galen her inne, og fekk eit godt tips som eg ynskte å understreke ved å sitere det og fortelje at eg meinte det var eit bra tips.

Om alle som irriterer seg ignorerer, så er det begrensa hvor mye en bruker kan få til på egenhånd. Som i dette tilfellet, du går inn i en debatt HUN har startet, synes hun maser om et eller annet, og følger opp. Det gjør alt så mye bedre.

Endret av Bond
  • Liker 3
Gjest Swipper
Skrevet

Kvinneguiden viser seg fra sin beste side igjen, ser jeg. :happy:

Er det rart folk blir gale?

Nei alt her inne må tas med en klype salt og ikke så personlig. Dersom man har vanskeligheter med det kan jeg forstå at man kan bli litt "gal".

Men jeg må også si jeg har lagt merke til TS i flere diskusjoner. Det er ikke alltid de beste poengene hun kommer med og jeg skjønner at andre blir provosert.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Om alle som irriterer seg ignorerer, så er det begrensa hvor mye en bruker kan få til på egenhånd. Som i dette tilfellet, du går inn i en debatt HUN har startet, synes hun maser om et eller annet, og følger opp. Det gjør alt så mye bedre.

Eg likar at ho har ein eigen debatt, eg :) Når ho spør må ho jo få svar!

Endret av Bond
  • Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet

du må ikke vise svakthet. da står idiotene på kg klare til å angripe deg

• Liker 2
Skrevet

Jeg er avhengig av kg men ikke lei og gal :gjeiper:

Be brave. Take risks. Nothing can substitute experience.

:klemmer:

Skrevet (endret)

Forrige gang det var en tråd som dette, så utviklet det seg til en regelrett heksejakt på Aaleyah, med en haug med brukere og AB`ere mot en person. En person som i tillegg er 17 år. Jeg synes ikke det er greit. Og jeg synes ikke det blir noe mer greit av at de som slenger med leppa forsøker å skjule seg bak noble hensikter. Dette er enkelt, har man et problem med brukeren, styr unna. Ikke kom med noe viss-vass om at man ikke skal ta ting på nett så personlig, og at man synes det er rart at folk regaerer sånn, for så å fyre løs. Det er latterlig. Det er plenty av folk her inne som jeg synes virker helt latterlig dumme, men jeg har ikke noe behov for å fortelle dem det i klartekst, og be dem stikke fra forumet av den grunn.

Endret av Bond
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Eg likar at ho har ein eigen debatt, eg :) Når ho spør må ho jo få svar!

Og hvis man i tillegg klarer å se an både personen man skal "oppdra" og potensialet en tråd har til å ta en ufin vending, så begynner det å bli bra. Når det er sagt, det er mange her jeg synes gjør mye galt. Kan jeg med dette føle meg fri til å gi dem alle beskjed i klartekst?

Endret av Bond
  • Liker 2
Skrevet

Og hvis man i tillegg klarer å se an både personen man skal "oppdra" og potensialet en tråd har til å ta en ufin vending, så begynner det å bli bra. Når det er sagt, det er mange her jeg synes gjør mye galt. Kan jeg med dette føle meg fri til å gi dem alle beskjed i klartekst?

Når dei spør om kva dei gjer gale, så.

Men du er jo i gang allereie utan at nokon har spurt, har eg registrert...

• Liker 4
Skrevet

Når dei spør om kva dei gjer gale, så.

Men du er jo i gang allereie utan at nokon har spurt, har eg registrert...

Nei, jeg er ikke i gang, tro meg, det hadde sett annerledes ut. :lur:

Men gidder du å pointe meg i retning av hvor Aaleyah spør hva som er galt med henne? Jeg leser nemlig at hun skriver om at hun er avhengig av KG, og lei drittslening, ikke at hun ber alle som gidder om å fortelle henne hva som er galt med henne eller oppdra henne. Har hun faktisk bedt om det? Eller er det bare en frihet alle som gidder har tatt seg?

• Liker 1
Skrevet

Forrige gang det var en tråd som dette, så utviklet det seg til en regelrett heksejakt på Aaleyah, med en haug med brukere og AB`ere mot en person. En person som i tillegg er 17 år. Jeg synes ikke det er greit. Og jeg synes ikke det blir noe mer greit av at de som slenger med leppa forsøker å skjule seg bak noble hensikter. Dette er enkelt, har man et problem med brukeren, styr unna. Ikke kom med noe viss-vass om at man ikke skal ta ting på nett så personlig, og at man synes det er rart at folk regaerer sånn, for så å fyre løs. Det er latterlig. Det er plenty av folk her inne som jeg synes virker helt latterlig dumme, men jeg har ikke noe behov for å fortelle dem det i klartekst, og be dem stikke fra forumet av den grunn.

Jeg er enig i det du skriver. Og det var akkurat det du nevner på slutten jeg trodde du gjorde, for å beskytte trådstarter.

Men jeg synes faktisk denne tråden eskalerte i det du kom inn i den. Trådstarter er ikke et helt uskyldig offer her heller, og det bør være lov til å si fra om at man misliker måten folk oppfører seg på og at hun tar alt i verste mening uten å bli halshugget av den grunn. Hvis trådstarter føler at hun får mye dritt slengt til seg her inne, så kan det være greit å gi beskjed tilbake om at hun ikke alltid oppfører seg allright heller. Når hun sier at hun blir gal av å være her og ønsker å være her mindre, er det et godt råd å kanskje slette brukeren sin.

• Liker 9
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Skjønner deg godt Aaleyah. Jeg er også avhengig :fnise:

Forstår at du ikke syns det er gøy hvis du føler at du får mye dritt etter deg. Jeg har også fått høre mye rart her, men det preller bare av.

Mitt råd: Ta til deg det gode, og legg det negative bak deg. Da får du det så mye bedre her inne.

Og jeg beundrer ditt pågangsmot i ff-trådene. Jeg prøvde en perioden, men måtte bare gi opp :sukk:

Skrevet

Jeg er enig i det du skriver. Og det var akkurat det du nevner på slutten jeg trodde du gjorde, for å beskytte trådstarter.

Men jeg synes faktisk denne tråden eskalerte i det du kom inn i den. Trådstarter er ikke et helt uskyldig offer her heller, og det bør være lov til å si fra om at man misliker måten folk oppfører seg på og at hun tar alt i verste mening uten å bli halshugget av den grunn. Hvis trådstarter føler at hun får mye dritt slengt til seg her inne, så kan det være greit å gi beskjed tilbake om at hun ikke alltid oppfører seg allright heller. Når hun sier at hun blir gal av å være her og ønsker å være her mindre, er det et godt råd å kanskje slette brukeren sin.

Det jeg gjorde i det innlegget var å ta det vedkommende skrev, og snu det tilbake. Jeg har ikke behov for å bestemme hvem som skal være her eller ikke, det var for å understreke hvor dumt det ser ut nå noen tar seg den retten.

Men hvor går grensene for når det er greit å si ifra til noen om at de ikke oppfører seg greit? Jeg har som sagt en lang liste over brukere her inne som jeg synes er på bærtur i sandtak. Kan jeg med god samvittighet begynne å fortelle dem det? Eller bør det være slik at man faktisk lar folk være seg selv, og heller holder seg unna de som irriterer en? Jeg har faktisk hatt mine runder med TS (eller hur Aaly?:lur: ), men jeg synes allikevel det går ei grense for hva man bør tillate seg å vrenge ut av seg. Om man i tillegg mistenker at vedkommende kan være ung og usikker, så synes jeg det er greit å være ekstra forsiktig. Det er flere i denne tråden som på en glimrende måte klarer både det å svare på det hun faktisk spør om, OG gi henne noen tips og råd på en hyggelig måte. Jeg tror det hjelper langt mer, enn det enkelte andre prøver på her. For helt ærlig, med tanke på noen av de salvene TS har fått tidligere, så forstår jeg til en viss grad paranoiaen hennes, og da hjelper det fint lite at mange klumper seg sammen og ber henne vokse opp, at hun er forumets mest irriterende bruker og bør forlate forumet av den grunn. Det er her selvinnsikten kommer inn. Om man ikke er en av dem som klarer å både svare og gi råd på en hyggelig mpte som TS faktisk får noe ut av, så er det kanskje like greit å holde seg unna..

Og jeg synes i grunn tråden hadde noen sleivspark før jeg kom inn. Forskjellen ligger vel kanskje i at noen av sleivsparkene nå heller går i retning av meg. Men det er i grunn greit. Jeg kan ta det. ;)

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

enig vampen!!

og bli bedt om å stikke fra forummet er faktisk utrolig sårende! ... selvom det "bare" er på nett, så er det faktisk sårende!!

Gjest NozMonster
Skrevet

du har mange gode innlegg i denne tråden vampen :klappe:

jeg søtter deg fult og helt i det du skriver her inne!

Skrevet

enig vampen!!

og bli bedt om å stikke fra forummet er faktisk utrolig sårende! ... selvom det "bare" er på nett, så er det faktisk sårende!!

Det er godt noen forstår hva jeg vil frem til. :lur:

Og du var forøvrig en av de jeg mente når jeg nevnte brukere som klarer å svare i denne tråden og komme med råd, uten å bli ufine. Så, om brukere som deg kan fortsette i tråder som dette, og alle andre kan finne et annet sted å ta ut frustrasjonen sin, så blir kanskje forumet et bedre sted. ;)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Det er godt noen forstår hva jeg vil frem til. :lur:

Og du var forøvrig en av de jeg mente når jeg nevnte brukere som klarer å svare i denne tråden og komme med råd, uten å bli ufine. Så, om brukere som deg kan fortsette i tråder som dette, og alle andre kan finne et annet sted å ta ut frustrasjonen sin, så blir kanskje forumet et bedre sted. ;)

takk vampen! ja, jeg har ingenting negativt og si om ts. husker selv hvordan det var å være 17 år og usikker!

men nå tror jeg ta har fått såpass mange gode råd at det årdner seg for henne her inne, om hun tar dem til seg! håper det ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...