Gå til innhold

gal av kvinneguiden

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

vurderer slette meg men hvis jeg gjør det andre kommer jeg ikke inn? da blir jeg gal mest sannsynlig :P så bedre om jeg klarer å komme meg ut herfra uten å må gjøredet

naaaaaaai ! det får du ikke lov til! :sur:

det liker jeg deg for godt til!

prøv heller å skaff deg et avslappet forhold til kg- prøv heller å dra ut på sosiale greier og gi deg selv lov til å være på kg i en viss tid daglig?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ting her med en klype salt så går det nok mye bedre. Jeg har også fått masse negative ting slengt etter meg, men jeg bare rister det av meg. Det kommer tross alt fra folk som ikke kjenner meg og som ikke har møtt meg i person. + at folk blir så eplekjekke bak pcskjermen.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Hvis man blir gal av å være her og tar alt personlig, er ikke KG rette plassen å oppholde seg.

jeg tar ikke ting personlig jeg har bare irritert over de brukerne som gjemmer seg og sier masse dritt, men gal? å ja o.o

Skrevet

Slette deg fra KG og evt. be admin banne ip adressen din? Problem solved!

^Eit særs godt råd!

• Liker 2
Gjest SummerJudith
Skrevet

naaaaaaai ! det får du ikke lov til! :sur:

det liker jeg deg for godt til!

prøv heller å skaff deg et avslappet forhold til kg- prøv heller å dra ut på sosiale greier og gi deg selv lov til å være på kg i en viss tid daglig?

gjør du? takk :D viste ikke du likte meg, liker deg å ^^

jeg burde kanskje fordele data og venner litt. flere venner har spurt meg og har sagt nei pågrunnav kg o.o seriøst jeg må ikke være her så mye

Gjest SummerJudith
Skrevet

men takk for råd, nå logger jeg av for i dag må bli kvitt dette her o.o

Skrevet

MÅ sjekke ut hva som har skjedd på KG før jeg går på jobb om morgenen, og det samme når jeg kommer hjem om ettermiddagen! Det som engasjerer meg mest her inne, er når jeg MÅ følge med på tråder for å se hva som har skjedd og om TS har funnet en løsning på problemet sitt o.l.

Jeg kjenner jo ikke deg personlig Aaleyah, men har fulgt litt med på innleggene dine de månedene jeg har vært med.

Synes du virker som en ung person som er nysgjerrig på livet, veldig rettferdig (i mot mobbing), veldig sta og veldig følsom. Dette er egenskaper som er gode å ha med seg i livet.

Jeg ser også at du får noia når noen skriver ting som kan tolkes som slemt mot deg. Noen er slemme og mener det, mens andre igjen kan du kanskje misforstå fordi du - nettopp er følsom og hater mobbing.

Hvis du har lyst til å fortsette å "henge på KG", må du prøve å ikke ta opp alt i verste mening. Overse de ondsinnede så godt du kan og ikke ta alt så personlig. Det er en treningssak, som jeg tror du er godt i gang med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også avhengig av Kvinneguiden, men det er hovedsakelig fordi jeg er arbeidsledig og deprimert og derfor ikke orker å gjøre noe annet :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

gjør du? takk :D viste ikke du likte meg, liker deg å ^^

jeg burde kanskje fordele data og venner litt. flere venner har spurt meg og har sagt nei pågrunnav kg o.o seriøst jeg må ikke være her så mye

jeg synes aldrisur er inne på noe her altså!

bra skrevet aldrisur!

jeg liker deg!

om du prioriterer datan fremfor venner, så synes jeg at det er nok til å understreke at noe bør gjøres- med avhengigheten din altså!

ta tak i det nå, før det går altfor altfor langt!

• Liker 1
Skrevet

KG blir mest sannsynlig ikke borte, så det er bare å slappe av og nyte tiden sammen med vennene dine. Om du sier "nei" til dem for ofte vil de slutte å spørre deg om å være med på ting og da vil du føle deg glemt. Ikke bra.

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Ta ting her med en klype salt så går det nok mye bedre. Jeg har også fått masse negative ting slengt etter meg, men jeg bare rister det av meg. Det kommer tross alt fra folk som ikke kjenner meg og som ikke har møtt meg i person. + at folk blir så eplekjekke bak pcskjermen.

mhm men ikke så enkelt men skal prøve (: takk for råd

Gjest SummerJudith
Skrevet

MÅ sjekke ut hva som har skjedd på KG før jeg går på jobb om morgenen, og det samme når jeg kommer hjem om ettermiddagen! Det som engasjerer meg mest her inne, er når jeg MÅ følge med på tråder for å se hva som har skjedd og om TS har funnet en løsning på problemet sitt o.l.

Jeg kjenner jo ikke deg personlig Aaleyah, men har fulgt litt med på innleggene dine de månedene jeg har vært med.

Synes du virker som en ung person som er nysgjerrig på livet, veldig rettferdig (i mot mobbing), veldig sta og veldig følsom. Dette er egenskaper som er gode å ha med seg i livet.

Jeg ser også at du får noia når noen skriver ting som kan tolkes som slemt mot deg. Noen er slemme og mener det, mens andre igjen kan du kanskje misforstå fordi du - nettopp er følsom og hater mobbing.

Hvis du har lyst til å fortsette å "henge på KG", må du prøve å ikke ta opp alt i verste mening. Overse de ondsinnede så godt du kan og ikke ta alt så personlig. Det er en treningssak, som jeg tror du er godt i gang med.

takk (: har merka jeg må tåle litt mer negativt hvis jeg skal være her, folk slenger jo dritt hele tiden :L

Gjest SummerJudith
Skrevet

Jeg er også avhengig av Kvinneguiden, men det er hovedsakelig fordi jeg er arbeidsledig og deprimert og derfor ikke orker å gjøre noe annet :gjeiper:

Ikke bra du er deprimert :/ håper det går bedre med deg etterhvert, men skjønner godt du bruker tiden her :P

Gjest SummerJudith
Skrevet

jeg synes aldrisur er inne på noe her altså!

bra skrevet aldrisur!

jeg liker deg!

om du prioriterer datan fremfor venner, så synes jeg at det er nok til å understreke at noe bør gjøres- med avhengigheten din altså!

ta tak i det nå, før det går altfor altfor langt!

takk, det er snilt å høre :D ja, skjerpa meg idag (:

Skrevet

Ikke bra du er deprimert :/ håper det går bedre med deg etterhvert, men skjønner godt du bruker tiden her :P

Tusen takk! :klemmer:

Kvinneguiden er ett skikkelig skattekammer. Man veit aldri hva man finner her! :jepp:

Gjest SummerJudith
Skrevet

Tusen takk! :klemmer:

Kvinneguiden er ett skikkelig skattekammer. Man veit aldri hva man finner her! :jepp:

versegod :klemmer:

haha, så sant så sant :D

Skrevet

det kandu gjøre selv ^^

OH MY GOD, comeback (: <3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Eg sa at eg mislikar veremåten din, og det er milevis ifrå å hate deg. Eg gidd ikkje bruke energi på å hate deg, men eg vil svært gjerne bli kvitt deg slik du oppfører deg her inne. Kan du halde deg sakleg, utan barnsleg klaging og sarkasme som ikkje fører nokon veg, så er det greit, men no har du fått svært mange sjansar utan at det har blitt merkbart betre i lenger enn ein dag eller to.

Endret av Bond
  • Liker 4
Skrevet

Vi blir alle gale av noe..

Jeg blir litt smågal av deg innimellom. :balltre:

• Liker 2
Gjest SummerJudith
Skrevet (endret)

Vi blir alle gale av noe..

Jeg blir litt smågal av deg innimellom. :balltre:

O___o okey? caaaree

blir gal av deg ofte også, å ikke like noen som ikke hargjort deg noe

Endret av Aaleyah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...