Gå til innhold

gal av kvinneguiden

Fremhevede innlegg

Gjest SummerJudith
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?? man blir så avhengig og det er irriterende å være her :/ åhh råd? nå er jeg mere på kg enn face, og det er ikke bra.

man får bare enda mer tanker av dette stedet, man blir nesten gal i hodet sånn seriøst. og når jeg prøver å få det ut av hodet, så får jeg det ikke ut av hodet o.o det er i hodet hele tiden til og med på skolen

flere som føler det sånn? eller er det bare meg? og ikke kom med slemme kommentarer vær så snill

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

har det sånn jeg også!

blir smågal om jeg ikke er her nok om dagen!

føler jeg går glipp av no!

men etter mange timer med kg-henging- har jeg enkli "fått med meg noe viktig" ? neeeeeeeh :vetikke:

eller, jeg sitter vel egentlig igjen med smil om munnen fordi her inne får jeg altid så hyggelige velkomster og bekreftelser på at jeg er ok.

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

har det sånn jeg også!

blir smågal om jeg ikke er her nok om dagen!

føler jeg går glipp av no!

men etter mange timer med kg-henging- har jeg enkli "fått med meg noe viktig" ? neeeeeeeh :vetikke:

eller, jeg sitter vel egentlig igjen med smil om munnen fordi her inne får jeg altid så hyggelige velkomster og bekreftelser på at jeg er ok.

Takk for svar :klemmer:

haha, jeg å :P problemet er at jeg føler jeg går glipp av noe jeg å, så bra å høre :D det fortjener du, for du er kjempe snill ^^

greia er at jeg føler kg er mere negativt hvis du skjønner, så er ikke bra jeg er her men klarer ikke la vær selvom jeg har lyst å ikke være her :/ ingen som vet om noe?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Takk for svar :klemmer:

haha, jeg å :P problemet er at jeg føler jeg går glipp av noe jeg å, så bra å høre :D det fortjener du, for du er kjempe snill ^^

greia er at jeg føler kg er mere negativt hvis du skjønner, så er ikke bra jeg er her men klarer ikke la vær selvom jeg har lyst å ikke være her :/ ingen som vet om noe?

.

Endret av NozMonster
Skrevet

Hvorfor ikke, heller være avhengig av KG enn røyk og alkohol feks :D

• Liker 2
Skrevet

En ting er å være her mye, jeg er det selv. Men en annen ting er å ta alt i verste mening og ta alt personlig.

Alle er ikke ute etter å ta deg.

• Liker 8
Skrevet

Jeg også var "avhengig" KG før. Men så gikk jeg lei. Du går sikkert lei du også.

Gjest SummerJudith
Skrevet

En ting er å være her mye, jeg er det selv. Men en annen ting er å ta alt i verste mening og ta alt personlig.

Alle er ikke ute etter å ta deg.

-.- har jeg sagt det? og jeg tar ikke alt personlig og hvis du skal si sånt så vis hvem du er. tror jeg heller kanskje skal ta å slette helle greia spesielt siden sånne som deg driver å sier ting til meg hele tiden

Skrevet

-.- har jeg sagt det? og jeg tar ikke alt personlig og hvis du skal si sånt så vis hvem du er. tror jeg heller kanskje skal ta å slette helle greia spesielt siden sånne som deg driver å sier ting til meg hele tiden

Var det der noe å ta seg nær av da? Så mer ut som AB hadde misforstått innlegget ditt litt bare.

• Liker 4
Gjest SummerJudith
Skrevet

Var det der noe å ta seg nær av da? Så mer ut som AB hadde misforstått innlegget ditt litt bare.

ja når ALLE sier det til meg HELE tiden så blir man gal

• Liker 2
Skrevet

Det begynner å gi seg for meg også nå. Er også litt forsiktig med å starte nye tråder pga. alle de negative kommentarene.

Skrevet

Nå gjør du det igjen!

Jeg har aldri svart deg før, har sett deg de siste dagene, det er alt.

Jeg har ingenting i mot deg, men du tar alt personlig. Jeg mente så absolutt ikke noe vondt, var bare en kommentar.

• Liker 9
Gjest SummerJudith
Skrevet

Nå gjør du det igjen!

Jeg har aldri svart deg før, har sett deg de siste dagene, det er alt.

Jeg har ingenting i mot deg, men du tar alt personlig. Jeg mente så absolutt ikke noe vondt, var bare en kommentar.

gjør hva igjen? det er litt vanskelig for meg å vite om noen mener det positivt eller negativt når ALLE er anonymbrukere og jeg vet ikke hvem som er hvem og ALLe sier det samme .__. i tilegg de flestesom slenger dritt er anonymbrukere så jeg kan ikke vite om det var deg eller ikke. men unskyld ikke meningen å beskylde deg for det hvis du ikke mente det (:

Gjest Swipper
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?? man blir så avhengig og det er irriterende å være her :/ åhh råd? nå er jeg mere på kg enn face, og det er ikke bra.

man får bare enda mer tanker av dette stedet, man blir nesten gal i hodet sånn seriøst. og når jeg prøver å få det ut av hodet, så får jeg det ikke ut av hodet o.o det er i hodet hele tiden til og med på skolen

flere som føler det sånn? eller er det bare meg? og ikke kom med slemme kommentarer vær så snill

Slette deg fra KG og evt. be admin banne ip adressen din? Problem solved!

• Liker 4
Gjest SummerJudith
Skrevet

Det begynner å gi seg for meg også nå. Er også litt forsiktig med å starte nye tråder pga. alle de negative kommentarene.

det skjønner jeg :/

Gjest SummerJudith
Skrevet

Slette deg fra KG og evt. be admin banne ip adressen din? Problem solved!

vurderer slette meg men hvis jeg gjør det andre kommer jeg ikke inn? da blir jeg gal mest sannsynlig :P så bedre om jeg klarer å komme meg ut herfra uten å må gjøredet

Skrevet

Tror det er lurt å slette deg og tvinge deg til en pause. Legg pc vekk og gjør noe annet.

• Liker 4
Gjest Swipper
Skrevet

vurderer slette meg men hvis jeg gjør det andre kommer jeg ikke inn? da blir jeg gal mest sannsynlig :P så bedre om jeg klarer å komme meg ut herfra uten å må gjøredet

Nei da kommer du ikke inn i det hele tatt. Det hjelper kanskje ikke det heller. Som du sier, kanskje blir du mer gal av det, jeg vet at jeg hvertfall må innom KG minst en gang om dagen :gjeiper:

Skrevet

gjør hva igjen? det er litt vanskelig for meg å vite om noen mener det positivt eller negativt når ALLE er anonymbrukere og jeg vet ikke hvem som er hvem og ALLe sier det samme .__. i tilegg de flestesom slenger dritt er anonymbrukere så jeg kan ikke vite om det var deg eller ikke. men unskyld ikke meningen å beskylde deg for det hvis du ikke mente det (:

Ta et svar om gangen, om det er positivt eller negativt.

Men du tar ting fort personlig, i verste mening. Det er ikke alltid folk mener det så bokstavlig. Når man skriver noe man mener som ironi eller en spøk så er det ikke alltid det kommer så heldig ut når det er skriftlig.

Folk er heller ikke så veldig redd for å slenge ut dritt her inne.

Men når man spør får man ofte svar.

Jeg mente ingenting vondt, jeg sa bare at du tar ting veldig personlig og som regel i verste mening. Og da går du i angrep med en gang.

Som sagt, jeg har ingenting i mot deg.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis man blir gal av å være her og tar alt personlig, er ikke KG rette plassen å oppholde seg.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...