Ninnin86 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #161 Del Skrevet 11. mai 2012 Så koselig at du fikk høre hjertelyden til tross for teit lege Nå går nok tiden frem mot ultralyd raskt. Blir spennende å se om det blir gutt eller jente da. Jeg tipper jente av en eller annen grunn. Har du noen følelse? Uansett fine navn du/dere hadde funnet da. Koselig med oppkalling Og gratulerer med ny jobb på forskudd! Ja, det var skikkelig stas å høre Litt uvirkelig, egentlig! Tenk at det bor en liten person med et eget hjerte inni magen min Ja, veldig spennende å se hva det blir! Jeg tror nemlig også at det blir jente Kanskje jeg må lage en sånn tippeliste? Mannen tror det blir gutt, men svigerinnen min og kommende oldemor tror det blir jente! Så det er litt delte meninger! Mannen tror det blir gutt fordi han har mest lyst på gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #162 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Tippeliste kjønn Jente Ninnin86 Svigerinne Oldemor Anna Leietakeren til min beste venninne Doh Tr.heimspia83 Ida - min beste venninne Gutt Mannen min -Mala- bobbi Angel-A Sjefen min (dame) Ida - min beste venninne (JA, hun tror det blir tvillinger ) Da er det bare for den som vil å kaste seg på tippelisten! Doh og jeg tror det blir jente, mens min mann tipper gutt Om noen uker får vi (kanskje) se hvem som får rett GRATULERER TIL DERE SOM TIPPET GUTT, FOR I NOVEMBER KOMMER EN LITEN TIL VERDEN!! Endret 13. juni 2012 av Ninnin86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 11. mai 2012 #163 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg tror det blir ei jente. Mors magefølelse teller høyest Det stemte på meg, så jeg tror det gjør det til deg også Jeg tror ei pie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #164 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg tror det blir ei jente. Mors magefølelse teller høyest Det stemte på meg, så jeg tror det gjør det til deg også Jeg tror ei pie! Ja, kanskje morsinstinktet slår inn allerede nå Blir i alle fall spennende å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mai 2012 #165 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg tipper på gutt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #166 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg tipper på gutt jeg da Endelig har mannen min fått en til på laget sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 11. mai 2012 #167 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg føler også at det blir en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #168 Del Skrevet 12. mai 2012 15 uker 25 uker igjen!! Herregud, som tiden flyr! Nå er det jammen bare 5 uker til jeg er halvveis! Men inni hodet mitt er det lengre fra 16. juni til november enn det var fra 28. januar til nå Kanskje ikke så rart, i og med at jeg ikke visste noe om graviditeten før 22. februar Er jo faktisk 4 uker forskjell det! Men tipper de siste månedene kommer til å gå kjempefort! Sitter på jobben min i finværet nå! Kjempetrøtt Skjønner ikke hvorfor, for jeg sov jo både godt og lenge i natt.. Men måtte opp en tur klokken 0630, for da ringte telefonen... Bahh! Heldigvis fikk jeg sove igjen etterpå! Hvis ikke hadde det blitt en laaaaang dag! Med litt flaks blir det en stille dag, så da kan jeg kose meg foran tv-en! Har noen småting jeg MÅ gjøre, men tar det litt i etapper hehe. Så lenge jeg er ferdig til mandag, så er det greit Bare noen få dager igjen til langhelg, nå! Gleder meg skikkelig til å reise til trøndelag en tur! Lenge siden sist nå, og forrige tur ble så altfor kort.. Men nå skal vi være der fra onsdag til søndag Me like! Shoppet et par nye topper på nettet i går Mange fine mamma-tunikaer der ute, og jeg begynner å bli klar for litt vide klær nå Har ikke store magen, men vises godt (ihvertfall ifølge meg selv) når jeg går i tighte klær! Men gleder meg til å få skikkelig gravidmage nå Da blir det liksom ingen tvil lenger! Tror nok jeg skal ta meg en dupp etterpå hvis anledningen byr seg! Ha en strålende lørdag, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. mai 2012 #169 Del Skrevet 12. mai 2012 Ja snart er vi halvveis! Her skal det feires skikkelig iallefall! Jippi! Hvor fant du fine tunikaer? Jeg sliter med å finne klær som får plass til magen synes jeg selv... Du får legge ut bilde av fine magen din da, så skal vi andre dømme om det er blitt en gravid-mage eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #170 Del Skrevet 13. mai 2012 Ja snart er vi halvveis! Her skal det feires skikkelig iallefall! Jippi! Hvor fant du fine tunikaer? Jeg sliter med å finne klær som får plass til magen synes jeg selv... Du får legge ut bilde av fine magen din da, så skal vi andre dømme om det er blitt en gravid-mage eller ei Jeg har bestilt noen på laredout og noen på ellos Også bestilte jeg denne på bebys.no Syntes den var så søt Ja, også bestilte jeg denne på boozt.com! Ikke gravidbluse, men den ser stor og luftig ut Gleder meg til de kommer! Fikk en kjole fra ellos i posten her om dagen, og den er det virkelig plass til en liten gravidmage i Jeg skal prøve å ta et bilde en dag og legge ut! Dere vil sikkert le av meg, for det er ikke så mye mage der Men jeg synes den er kjempestor Hehe. Man ser det vel best selv! ---------------------------------------------------------------- 15 + 1 i dag Jeg kjenner at jeg er sliten! Får ikke slappet av så mye som jeg skulle ønske, da det faktisk har vært en del å gjøre på jobben i helgen.. Skulle jo egentlig bare mangle, for jeg er jo på jobb! Men tror nok dette blir siste jobbehelgen min, gitt! Regner med de har forståelse for det! Skal sette opp en liten treningsplan for de kommende ukene nå! Har som mål å trene (eller i alle fall bevege meg) 3-4 ganger i uken Har ikke vært så flink i det siste, så nå skal jeg bli flinkere Er ikke så mye som skal til, og jeg føler meg alltid så fresh etterpå Skal for moroskyld stryke bunadsskjorten min til uken og prøve på meg bunaden på 17. mai Jeg har jo innsett at jeg var større for noen år siden (før jeg tok tak i meg selv og ble 8 kg lettere!!) enn jeg er nå, og jeg fikk jo på meg bunaden da også! Er meldt så dårlig vær, så jeg tror det blir kaldt med liten sommerkjole Så jeg prøver, også har jeg heller et par kjoler i back-up Mannen har jo også bunad, så da blir vi staslige Nå skal lille Ninnin aldrimett spise litt lunsj Ha en strålende søndag mine venner Dagens ord fra Babyverden: Små dunhår dukker opp på huden til fosteret. De er uten pigmenter og derfor helt lyse. Etter hvert vil hele kroppen være dekket av hår, men de forsvinner vanligvis før barnet blir født. Er det noen slike dunhår igjen etter fødselen, er de ofte på skuldre og ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 14. mai 2012 #171 Del Skrevet 14. mai 2012 Tipper gutt jeg og, greit at det blir flere på den listen og. Ellers "Hurraaa!!" for over 15uker på vei! Tiden nå fremover kommer til å gå enda fortere, tro det eller ei. Håper du hadde ei fin helg, Ninnin86! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #172 Del Skrevet 14. mai 2012 Tipper gutt jeg og, greit at det blir flere på den listen og. Ellers "Hurraaa!!" for over 15uker på vei! Tiden nå fremover kommer til å gå enda fortere, tro det eller ei. Håper du hadde ei fin helg, Ninnin86! Ja, nå begynner listen og jevnes ut her Moro å tippe, da! Hehe. Tenk at det har gått 15 uker allerede!! Helt uvirkelig!! Jeg hadde en grei helg! Har vært på jobb, så fikk gå tidligere i dag Den nye sjefen min har akkurat vært i mammapermisjon, så hun har stor forståelse for at jeg er litt sliten om dagen Har du hatt en fin helg, da? ------------------------------------ 15 + 2, og NINNIN HAR FÅTT NY JOBB!! Jeg er så happy at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg Jobben er fast, og jeg har noe å komme tilbake til etter permisjonen neste år Håper jeg kan begynne å jobbe så fort som mulig! Har en dialog med personellansvarlig der jeg jobber nå, og håper ikke det blir noe problem Nå venter jeg på at mannen min og svigerfar skal komme og spise middag Hadde ikke så mye å skrive i dag, men er såååååååå happy med ny jobb Hihi Dagens ord fra Babyverden: Livmoren din veier 250 gram og inneholder 2,5 dl fostervann. Merker du at den vokser? Ja, kjenner at den vokser og strekker seg hver dag Også kjenner jeg at det bobler inni der! Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men det kiler liksom litt Kan det være liv jeg kjenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. mai 2012 #173 Del Skrevet 14. mai 2012 Gratulerer med jobben!! Har lest at den kilingen er babyen ja. Tenk, snart kommer det små spark også. Åh, må være en fantastisk følelse! (neeeeeida, gleder meg ikke til det er min tur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. mai 2012 #174 Del Skrevet 14. mai 2012 Gratulerer med ny jobb Ninnin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #175 Del Skrevet 15. mai 2012 Gratulerer med jobben!! Har lest at den kilingen er babyen ja. Tenk, snart kommer det små spark også. Åh, må være en fantastisk følelse! (neeeeeida, gleder meg ikke til det er min tur) Tusen takk Ja, det er jo helt fantastisk hvis det faktisk er babyen Kjenner det bobler og kiler, så det kan jo være det!! Er ikke rart du er babysyk, daaaa ikke såååå lenge til du/dere kan begynne prøvingen! Gratulerer med ny jobb Ninnin! Tusen takk, Mala Og lykke til til deg! Håper du får komme på intervju Tipper det ordner seg! Ordner seg alltid for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 15. mai 2012 #176 Del Skrevet 15. mai 2012 Mannen må få støtte han og vet du. Herlig med så lang tippeliste da, hadde kun to stk. som tippet hos meg. Ettersom at fødselen er i fellesferien så er det naivt av meg å tro at tippeliste for fødsel blir noe særlig lengre med mindre folk begynner å tippe nå. Jeg kjente liv i uke 15, bøyde meg fremover en kveld og kjente et lite "kick". Har vel kjent liv fast siden uke 17 ca., kanskje du er like heldig. Gratulerer med ny jobb, så utrolig herlig!! Da er det bare å nyte de glade permisjonsdager!! Spent på når du skal på UL jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #177 Del Skrevet 20. mai 2012 Mannen må få støtte han og vet du. Herlig med så lang tippeliste da, hadde kun to stk. som tippet hos meg. Ettersom at fødselen er i fellesferien så er det naivt av meg å tro at tippeliste for fødsel blir noe særlig lengre med mindre folk begynner å tippe nå. Jeg kjente liv i uke 15, bøyde meg fremover en kveld og kjente et lite "kick". Har vel kjent liv fast siden uke 17 ca., kanskje du er like heldig. Gratulerer med ny jobb, så utrolig herlig!! Da er det bare å nyte de glade permisjonsdager!! Spent på når du skal på UL jeg da. Ja, det er viktig at han får litt støtte en gang i blant Blir veldig spennende å se hva det blir, og jeg er også spent på UL-datoen! Hvis jeg ikke hører noe i morgen, så ringer jeg igjen! Må jo ha kommet til min søknad snart nå Kjenner ikke så mye i magen, men en sjelden gang "bobler" det Mulig det er noe heeeelt annet enn babyen, men spennende er det! Kjempestas med ny jobb!! Får slutte i den andre jobben min 15. juni, og skal ringe nyjobben og informere om det i morgen. Gleder meg! Men gruer meg litt til å si at jeg er gravid.. Selv om jeg er ganske sikker på at det går bra ---------------------------------------------------------------- 16+1 Tiden FLYR!! Har hatt noen fantastiske dager i Trøndelag, selv om været ikke har vært mye å skryte av... Feiret 17.mai, besøkt venner og familie, trent og koset oss! Jeg har til og med skeiet ut med et par Munkholm Kom meg inn i bunaden på 17.mai Nesten så jeg ikke kunne tro at det var sant med en gang, men innser nå at jeg ikke er så stor som jeg har innbilt meg... Ønsketenkning at magen vises, men den gjør ikke det, i hvertfall ikke så mye. Jeg ser det, men andre folk ser det ikke Men var godt å få på ull-kledningen, for her var det 2 grader og regn! Fysj! Fikk brukt capet mitt for første gang også Ellers har vi besøkt hele familien, både unge og gamle Søsknene og søskenbarna mine er helt fra seg av glede for at jeg er gravid, og det ble mye babysnakk Den ene kusinen min har en jente på 8 uker, og hun ble overlevert meg straks jeg kom inn døren Så søt, da! Endte opp med at vi var 11 voksne og 6 barn inni stua til bestemor! Hehe. Tok ikke skrekken, og ønsker meg fortsatt 3 barn I dag skulle vi egentlig reise hjem, men bilen lekker olje og må på verksted i morgen... Jeg sendte derfor mannen (som MÅ på jobb i morgen) med toget, også blir jeg igjen til i morgen og venter på bilen! Så da ble det en ekstra fridag på meg! Litt kjedelig egentlig, men ikke så mye å gjøre med det! Klippet håret i dag, fra midt på ryggen til litt over skuldrene Akkurat sånn jeg liker det! Har egentlig et håpløst hår, så passer best når det ikke er for langt Håper dere får en strålende søndag, alle sammen!! Stor klem Dagens ord fra Babyverden: Babyen i magen din tisser! Den bittelille gutten eller jenta i magen din svelger fostervann og tisser det ut igjen. Høres det litt ekkelt ut? Husk at fostervannet fornyer seg hele tiden. Synes ikke det høres ekkelt ut! Glad h*n gjør det som må til for å vokse/trene/osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 20. mai 2012 #178 Del Skrevet 20. mai 2012 Artig at du har vært her oppe i bartebyen i noen dager Vår 17 mai ble feiret inne i år pga været også. Måte på drittvær! Og nå når du reiser så er det meldt 1 uke med knallsol! Jeg begynte å kjenne liv i uke 16 også, så det er fullt mulig at det er småen du kjenner Jeg kjente på en måte noe som beveget seg, uten at det var spark eller noe slikt. Nå kan jeg kjenne enkelte ganger at det er en slag ute å går. Som regel er det kun romstering jeg kjenner. Tror nesten at lille der inne prøver å teste rundetiden i blandt :gjeiper: Du får legge ut et bilde av magen din etter hvert da, så får vi andre dømme om den vises eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 20. mai 2012 #179 Del Skrevet 20. mai 2012 Bare et lite spørsmål. Hvor finner du dagens ord på babyverden? Finner det ikke. Er så mye søte fakta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #180 Del Skrevet 20. mai 2012 Artig at du har vært her oppe i bartebyen i noen dager Vår 17 mai ble feiret inne i år pga været også. Måte på drittvær! Og nå når du reiser så er det meldt 1 uke med knallsol! Jeg begynte å kjenne liv i uke 16 også, så det er fullt mulig at det er småen du kjenner Jeg kjente på en måte noe som beveget seg, uten at det var spark eller noe slikt. Nå kan jeg kjenne enkelte ganger at det er en slag ute å går. Som regel er det kun romstering jeg kjenner. Tror nesten at lille der inne prøver å teste rundetiden i blandt :gjeiper: Du får legge ut et bilde av magen din etter hvert da, så får vi andre dømme om den vises eller ikke Ja, for et møkkavær det har vært! Men nå titter solen frem, og mamma og jeg har vært på rusletur Heldigvis er det meldt kjempevær på østlandet også! Men unner trønderne godvær nå! Dere har ikke akkurat hatt en fantastisk vår.. Lover å ta bilde og legge ut snart altså Jeg er bare såååå treg.. Hehe. Du/dere kommer sikkert til å le også, for jeg har tatt på gravidmagebrillene mine og ser en kul der! Det er det ingen andre som gjør Bare et lite spørsmål. Hvor finner du dagens ord på babyverden? Finner det ikke. Er så mye søte fakta Det heter vel egentlig ikke dagens ord, er bare noe jeg kaller det Men det dukker opp på siden min hver dag Du logger inn og trykker på "min side", også kommer det opp hvor langt du er på vei og noen små setninger om hva som skjer med fosteret i denne perioden Veldig hyggelig lesning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå