Gå til innhold

En ny spire gror i Ninnin sin mage


Ninnin86

Anbefalte innlegg

Jeg vet akkurat hvilken følelse det er snakk om, Ninnin86.:klemmer: Husker jeg slet skikkelig med å holde tårene tilbake da vi først så knøttet på skjermen. Måtte virkelig bite meg i leppa, både jeg og samboer satt og smilte fra øre til øre under hele timen. Husker jeg hadde lyst til på enda en time men en gang jeg gikk ut den døra.. Er nok verdt det å dra på 3d-ul litt senere, men da er det viktig at en velger et sted som har fått masse positiv tilbakemeldinger så en ikke er like uheldig som oss.

Nå har jeg hatt veldig god tid til å sette meg inn i ting rundt svangerskapet og fødsel så jeg lærte nok ikke noe nytt, men virket som om alle de andre som var på kurset lærte en del. Vi var ganske heldig med vår gruppe som var der, til og med jordmora sa det, det var veldig mye humor og det gjorde nok ting litt lettere å snakke om også. Synes det var veldig greit å på en måte se fødestuen, fikk ikke sett den veldig avanserte dessverre pga veldig stor pågang den kvelden. Ble egentlig litt roligere i kroppen, greit å se at sykehuset ikke er så "skummelt" på en måte. Var forresten greit å høre om alle muligheter rundt smertestillende også, blir noe annet å høre hva jordmora sa i forhold til å lese på nettet. Jordmora har nok litt mer peiling og har et litt mer jordnært syn på alt egentlig. Konklusjon; Koster litt, men synes alt i alt at det var greit å dra.

Aww, så koselig når ting kan arves på den måten. Heldiggrisen! Her i gården er vi bare jenter så det blir lite arving dessverre.

Av og til føles det ut som tiden står litt stille, men tro du meg.. Tiden går fort!! Synes det er litt surrealistisk å tenke på at jeg er over 35 uker på vei. Tiden har gått veldig fort.

Ja, det er så koselig å arve, spesielt ting som har litt affeksjonsverdi!! Gamle stellematter og utslitte bilstoler takker jeg nei til, men hjemmelagde bunader og hjemmesnekra vogge er bare skikkelig Ja-Ja :jepp: Gleder meg skikkelig til å få ting i hus nå!!

Så stas med en liten gutt!

Jaaaa, det er kjempestas!! :hoppendeglad: Jeg er helt i ekstase :rodmer:

--------------------------------------------------------------

19 + 2

Denne helgen har bare fløyet avgårde! Ikke gjort noe spesielt, men tiden går jammen meg fort alikevel!

Vi driver og pusser opp badet, og flinke mannen min har i helgen bygd dusj av glassbyggestein! Vi kjøpte en hel haug med steiner på Right Price Tiles for 2 kr steinen her i vinter en gan, og nå har vi endelig fått satt dem opp!! Ble skikkelig fint :) Mangler bare å fuge utsiden, men er ferdig på innsiden og tett sånn at vi kan bruke dusjen :jepp: Imponert over at han klarte det helt selv! I tillegg har han muret opp en liten kant der vi skal gå inn i dusjen. Denne er 10 cm høy, så når babyen blir stor nok til å sitte selv, kan han faktisk bruke bunnen av dusjen som badekar :jepp: Smarte mannen min som kom på å gjøre det sånn!!

Jeg har brukt helgen til å strikke! Elsker å strikke, og driver nå og strikker en barnebunad til nevøen min som blir født om bare 3 uker!! Strikker denne :) Skal strikke ! Snart ferdig med genseren nå, men må nok ta meg en tur til mormor når den skal monteres :fnise: Er ikke så god på det! Fikk jo symaskin i bryllupsgave, så har bestemt meg for å lære meg søm og montering, men det får bli en annen dag ;)

Ellers har jeg bestemt meg for å strikke fanadress m/lue til min egen lille gutt etter at jeg er ferdig med bunaden. Skal jo strikke bunad til ham også, men det haster ikke før det nærmer seg 17. mai <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Mannen fikk lese igjennom heftet og bestemme hvilken han mente at gutten vår skulle ha, og da falt valget på denne! Bukse, genser, strømter og lue :)

Så nå har jeg mange prosjekter, og det liker jeg!

I tillegg har jeg planer om å brodere en adventskalender som nevøen min skal få i dåpsgave, men jeg får se om jeg kommer så langt :fnise:

Jeg er nå inne i min siste uke på jobb! Litt rart, men veldig godt også! Gleder meg til ferie neste uke! Da får jeg kost meg skikkelig med maling av soverom og enda mer strikking :jepp: I tillegg skal vi kjøpe noen nye møbler! Skikkelig renovering før lillegutt kommer!! :jepp: Blir så fint atte!

Begynner som sagt i ny jobb 25. juni, og håper jeg er i stand til å jobbe frem til permisjonen som jeg har regnet ut at starter mandag 15. oktober! Det skal bli godt! Er jo jammen ikke lenge til, bare 4 måneder. Dette går fort!

Håper alle får en strålende uke!! Det har i alle fall jeg planer om å ha :jepp:

Dagens ord fra Babyverden:

Merker du at forholdet til din egen mor har blitt endret nå som du er gravid? Mange opplever å få et nærere forhold til sin egen mor nå som de selv skal bli mor. Hun har vært gravid med deg – hvordan var det? Har du spurt henne?

Ikke noe forskjell her, egentlig! Har alltid hatt et godt forhold, og det har i alle fall ikke blitt dårligere :rodmer:

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi, tar du i mot bestillinger? :biggrin: Skulle ønske jeg kunne strikke, da skulle jeg ha strikket noe til knøttet selv. Har du noen oppskrifter på noe veeeldig enkelt? Jeg er nybegynner altså, har strikket noen få ting bare. Mister jeg ei maske, ja da er det gjort, jeg har ikke peiling på hvordan jeg får den opp igjen. :fnise:

Herlig med oppussing av hjem før knøttet kommer da! Skulle ønske jeg eide egen plass selv.. *drømme*

Håper de siste dagene i "gammeljobben" blir fin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, tar du i mot bestillinger? :biggrin: Skulle ønske jeg kunne strikke, da skulle jeg ha strikket noe til knøttet selv. Har du noen oppskrifter på noe veeeldig enkelt? Jeg er nybegynner altså, har strikket noen få ting bare. Mister jeg ei maske, ja da er det gjort, jeg har ikke peiling på hvordan jeg får den opp igjen. :fnise:

Herlig med oppussing av hjem før knøttet kommer da! Skulle ønske jeg eide egen plass selv.. *drømme*

Håper de siste dagene i "gammeljobben" blir fin! :klemmer:

Klart det! Send meg garn og oppskrift, så strikker jeg ;) Hihi! Hmm, hva kan du fra før av, da? Strikking er egentlig ikke så vanskelig, men må ha tungen rett i munnen med tanke på f.eks. det å miste masker! Vil anbefale nettsiden til Garnstudio! Her finner du MANGE gratise oppskriftes, samt strikkeskole og videoer som viser hvordan du skal strikke og utføre ulike teknikker :jepp: Hva med å begynne med et helt enkelt ? Dette strikkes bare frem og tilbake, og er ikke komplisert :) Fargen på garnet du kjøper avgjør hvilket mønster det blir, og man det finnes mange fine farger i den garntypen :jepp:

En mistet maske kan du forresten hente opp igjen ved hjelp av en heklenål ;) Dette finnes det en egen video på inne på nettsiden! Genialt :jepp:

Ja, herlig å få tilpasset leiligheten til lilleknøtt kommer :jepp: Er heldig som har en så handy mann :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som strikker! :jepp:

Og det manglet ikke akkurat på oppdrag ;)

Spennende med ny jobb da, den siste uka i den gamle jobben går sikkert kjempefort. :)

Lurt med den kanten i dusjen, og tenk at du straks er halvveis da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som strikker! :jepp:

Og det manglet ikke akkurat på oppdrag ;)

Spennende med ny jobb da, den siste uka i den gamle jobben går sikkert kjempefort. :)

Lurt med den kanten i dusjen, og tenk at du straks er halvveis da :rodmer:

Nei, man blir aldri arbeidsledig når man er glad i å strikke :fnise: Synes det er kjempegøy, og gleder meg til å begynne på neste prosjekt, altså fanadressen til min egen baby :rodmer:

Tipper det går fort, ja, for denne uka er det en del å gjøre! :jepp:

-------------------------------------------------------

Nå har jeg forresten funnet vognen jeg har sett meg ut til 4500,- på finn.no!! 2010-modell Emmaljunga Edge Duo Combi, bare brukt til én unge frem til hun var 1 år :jepp: Skal bli spennende å se, selgeren sa at vognen var i god stand og at alt tilbehøret følger med :jepp: GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå stolt og glad eier av en 2010-modell Emmaljunga Edge Duo Combi :hoppendeglad: ... Dessverre må den stå innpakket i plast i garasjen i 21 uker til :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fin vogn!

Jeg ønsker meg Emmaljunga city cross når den tid en gang kommer :)

Oi, den var fin, ja :jepp: Men er det "bare" sportsvogn, eller er det bag på den også?

------------------------------------------------------

19 + 4

Onsdag.. Midt i uken... Jeg har min siste vakt i dag, og skal derfor være på jobben de neste 24t + vanlig arbeidsdag i morgen.. Også har jeg glemt igjen mobilen min hjemme :grine: Kjipern! Jaja, er jo ikke verdens undergang, men fy søren så avhengig man har blitt av telefonen sin!

Bare tre dager igjen nå! Bortsett fra i dag blir det korte dager! På fredag må jeg vel ha med kake :fnise: Det er liksom høydepunktet her, når noen har med kake! :spise: Da samles ALLE! Mmmm, kake!! :fnise: Jeg elsker å bake! Bakte jo som sagt bryllupskaka mi selv også, noe som krevde litt trening! Så det ble mye kake på jobben mens jeg drev og øvde på å lage marsipanroser :fnise:

Fikk kjøpt vogn på mandag!! Emmaljunga Edge Duo Combi 2010-modell, med ALT av utstyr for 4500kr. Brukt. Kjempefin, og kunne nesten ikke se at den var brukt! Det er en stor og robust vogn, så den er ikke så praktisk på buss og trange kjøpesenter. Men jeg ferdes ikke så mye på noen av delene, så tenke nok det skal gå bra :jepp: Har pakket den inn i presenning og puttet den i garasjen enn så lenge! Hihi, selgeren var så søt, og hun gav meg et blått Ole Brumm-sengesett som gave til babyen :rodmer: Datteren hennes var også kjempenusselig! Hun var i underkant av to år, og de solgte vognen fordi hun ikke ville sitte i den fra hun var ca 1 år. MEN da jeg kom og hentet den, gråt hun så tårene sprutet fordi en fremmed dame kom og stakk av med vognen hennes :fnise: Stakkar! Det gikk bra, da :jepp:

Ellers kjøpte jeg Maxi Cosi bilsete m/ bilbeltebase på fredag! 20% på babyshop, så da var det bare å slå til! :jepp:

Mamma har tilbudt seg å betale vognen, og bestefaren til mannen min ville betale for bilsetet, så vi er kjempeheldige!!

Godt å ha begynt innkjøpene!

Nå er vi ferdige med å pusse opp badet også! Mannen min har tatt ut dusjkabinettet/dusjdørene, og bygd opp en vegg med glassbyggestein! Han lagde også en kant nederst der man går inn i dusjen, og denne er ca 10 cm høy. Hvilket betyr at vi kan fylle opp med vann nederst i dusjen, også kan babyen bruke dette som plaskebasseng når han blir stor nok til å sitte selv! :biggrin: Jeg var på bohus og kjøpte en hylle til å ha mellom vasken og vaskemaskinen i går, og valget falt på denne, men i hvit! Passet kjempefint! Skal ta ut skuffene og fylle opp med stelleutstyr!

Ble et langt innlegg i dag, mye på hjertet!!

Håper alle får en strålende dag :goodbye:

Dagens ord fra Babyverden:

Hva trenger babyen? Dere har kanskje vært innom en babyutstyrsbutikk allerede. Ble dere overveldet? Det kan være vanskelig å vite hva man trenger, hvor mye av hvert og hva som bare er kjekt å ha. Vi har laget et forslag til innkjøpsliste til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har bag også ja :)

Lurt å slå til når man finner noe på tilbud eller noe man kan kjøpe brukt, det koster jo en del!

Dere er veldig heldige som har noen som vil betale for noen ting da :jepp:

Selgeren av vognen var søt da, og datteren skjønte sikkert ingenting da noen kom å tok vogna hennes, selv om hun ikke vil sitte i den :fnise:

Håper dagen din også er fin, selv om du har glemt mobilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har bag også ja :)

Lurt å slå til når man finner noe på tilbud eller noe man kan kjøpe brukt, det koster jo en del!

Dere er veldig heldige som har noen som vil betale for noen ting da :jepp:

Selgeren av vognen var søt da, og datteren skjønte sikkert ingenting da noen kom å tok vogna hennes, selv om hun ikke vil sitte i den :fnise:

Håper dagen din også er fin, selv om du har glemt mobilen ;)

Så bra! Greit å ha en kombivogn så man slipper å bytte hele tiden :jepp:

Ja, vi er kjempeheldige!! Veldig takknemlige :) Det er første barnebarn på min side og andre på mannens side (søsteren hans slår oss med 4 mnd :fnise:), så det er nok litt stas for kommende besteforeldre og oldeforeldre :jepp:

Kjenner jeg savner mobilen min allerede, men skal nok klare å komme meg gjennom dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 + 6, og kan snart juble får halvgått svangerskap :hoppendeglad:

I dag har jeg siste dag på jobb, før jeg tar en uke ferie og begynner i ny jobb 25. juni! Det er i tillegg akkurat 4 mnd til permisjon :rodmer:

Blir nok ikke noen lang dag i dag! Har bakt gulrotkake, som er min spesialitet, og skal kose meg med kollegene en siste gang! Har time til jordmor klokken halv 1, så må nok reise tidlig herfra!

Etter kontrollen er det straka vegen til Trøndelag hvor det arrangeres 10-årsreunion for avgangskull 2002 ved ungdomsskolen!! Gleder meg skikkelig til å treffe igjen de andre :jepp: Men tror dessverre ikke at det er så mange som har meldt seg på... Mange som har sagt kanskje.. Men vi har visst om dette i 3 mnd nå, og da synes jeg at det er for dårlig å si kanskje! Enten vil du og setter av datoen, eller så vil du ikke og dropper å komme! Men vi skal nok få det gøy vi som dukker opp :jepp:

Mamma og co reiser til Santorini natt til lørdag, så får ikke truffet dem så mye, men pappa er jo hjemme :jepp: Må nok ta meg en tur dit for å hilse på! Det blir hyggelig!

Magen vokser og trives, og jeg kjenner at buksene begynner å bli trange... De er heldigvis bare trange i livet, og ikke i beina! Men synes det er vanskelig med disse graviditetsbuksene, for det virker som de er beregnet for folk som er mer enn 4,5 mnd på vei... Hvordan gjør/gjorde dere det?! Må nok ta meg en liten tur innom cubus etterpå :) Der har det mange billige bukser som kan brukes som "ventebukser" :fnise:

Håper alle KG'ere får en strålende dag :goodbye:

:klemmer: fra :gravid: Ninnin :jepp:

Dagens ord fra Babyverden:

Prater du til barnet i magen? Noen gjør det helt fra begynnelsen av, andre venter til tidspunktet hvor fosteret begynner å høre, og andre igjen venter til barnet er født. Gjør det som føles naturlig for deg. Kanskje er det enklest å synge en vuggesang iblant?

Jeg får meg ikke helt til å snakke/synge så mye til magen... Men når jeg ligger i fanget til mannen min og kjenner babyen sparke, hender det jeg sier noen små ord som: "Er du våken, lille venn?" :fnise:

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en super siste dag på jobben og at kontrollen går bra :jepp:

Snill du er som har med kake til dem da!

God tur til Trøndelag, dere som kommer får det sikkert kjempemorsomt uansett tenker jeg! Men det er veldig unødvendig at noen svarer kanskje ja, skal ikke være så vanskelig å bare bestemme seg for enten ja eller nei!

Også :hoppendeglad: vi for halvveis (straks)!

Håper dagen din er super og helgen like så :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at du nå er halvveis med en guttebaby i magen. :rodmer: Du har en veldig spennende og koselig tid i vente, er veldig koselig med den voksende magen!

Når det kommer til bukseproblemet så bare lot jeg være å ha igjen knappen jeg og skjulte det med en lang singlett/genser rett og slett. Lange singletter(jeg har mange av disse fra Cubus, kjempegode!) er veldig kjekt synes jeg, kan brukes til å holde buksen på når magen ikke har blitt så alt for stor og de har god plass til magen når den blir stor. ;) Jeg bruker de samme singlettene i samme str som jeg brukte før jeg ble gravid.

Om du ikke synes det fungerer så er det jo alltids andre ting du kan gjøre, bruke et hårstrikk å feste mellom knapp og knappehull, eller gå til innkjøp av spesiallaget greie for å ha på buksen. Helt ærlig så synes jeg det er bortkastet penger for når magen virkelig popper ut så er det kun kosebukser eller gravidbukser som er behagelig å ha på.

Håper kontrollen gikk fint i dag og at du får en fin tur til Trøndelag! :klemmer:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mala

Hadde en super (og kort) siste dag! Fikk blomst og spisesett til babyen :rodmer: De ble veldig glade for kake, og var lei seg for at det ble den siste :fnise: Har jo vært jeg som har foret dem med kake det siste året!

Kontrollen gikk også bra, og alt var som det skulle :jepp:

Følger forresten spent med i boka di, og ser at du har fått tydeligere strek i dag!! :hoppendeglad: Jeg tillater meg derfor å si GRATULERER!! :rodmer:

Angel-A

Ja, tenk at jeg er halvveis allerede! Satt og leste igjennom de første sidene i boka mi her om dagen, og da du skrev til meg første gang var du halvveis! Synes ikke det er lenge siden jeg :rodmer: Og nå har du bar få uker igjen!

Tusen takk for buksetips, det men strikk fungerte kjempebra :jepp: For meg er jo det en god bekreftelse på at kiloene har kommet på magen og ikke på beina, i og med at buksene mine passer enda :jepp::hoppendeglad: Jeg er også stor fan av lange singletter, gjerne med bolero utenpå, og det betyr jo at jeg ikke behøver å kjøpe så mye nytt :) Trenger bare større singletter etterhvert!

------------------------------------------------------

HURRA FOR HALVVEIS!! :hoppendeglad:

Nå er jeg i trøndelag, og gjør meg klar for 10års reunion for ungdomsskolekullet 1999-2002! Gleder meg :) Har sprettet en munkholm, og er på stigende :fnise: Veldig spent på hvor mange som kommer!

Ha en strålende lørdagskveld, alle sammen :klemmer:

Dagens ord fra Babyverden:

Er du varmere og svetter mer enn vanlig? Det skyldes at skjoldbruskkjertelen blir mer aktiv. Hvilestoffskiftet ditt er 20 prosent høyere enn vanlig. Husker du å drikke rikelig?

Ja, det kan man trygt si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel-A

Ja, tenk at jeg er halvveis allerede! Satt og leste igjennom de første sidene i boka mi her om dagen, og da du skrev til meg første gang var du halvveis! Synes ikke det er lenge siden jeg :rodmer: Og nå har du bar få uker igjen!

Tusen takk for buksetips, det men strikk fungerte kjempebra :jepp: For meg er jo det en god bekreftelse på at kiloene har kommet på magen og ikke på beina, i og med at buksene mine passer enda :jepp::hoppendeglad: Jeg er også stor fan av lange singletter, gjerne med bolero utenpå, og det betyr jo at jeg ikke behøver å kjøpe så mye nytt :) Trenger bare større singletter etterhvert!

Hihi, nei tiden går fort! Er veldig urealistisk at det snart er 3 uker igjen til termin. :hakeslepp: Er virkelig ikke lenge igjen nå. Tro du meg, de ukene fra positiv test til uke 20 er de ukene som går tregest, etter det så raaaaser tiden av gårde. Så nyt svangerskapet så godt det lar seg gjøre, for plutselig så nærmer det seg fødsel hos deg og! :hjerte:

Høres veldig greit ut at det ikke har kommet noe på beina enda, heldiggrisen. ;) Bra tipset fungerte. :) Husker ikke hvor langt jeg var på vei da jeg begynte med gravidbukser, men for meg var det natt og dag. Ble mye mindre kynnere med en gang. :) Lange singletter er veldig greit, jeg bruker det til alt tror jeg.

Håper du hadde en kjempefin tur til Trøndelag og koste deg masse på reunion! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mala

Hadde en super (og kort) siste dag! Fikk blomst og spisesett til babyen :rodmer: De ble veldig glade for kake, og var lei seg for at det ble den siste :fnise: Har jo vært jeg som har foret dem med kake det siste året!

Kontrollen gikk også bra, og alt var som det skulle :jepp:

Følger forresten spent med i boka di, og ser at du har fått tydeligere strek i dag!! :hoppendeglad: Jeg tillater meg derfor å si GRATULERER!! :rodmer:

De kommer nok til å savne både deg og kakene dine tenker jeg ;)

Godt å vite at alt er som det skal med den lille!

Håper du hadde det fint i Trøndelag og at klassefesten ble gøy, selv med munkholm :fnise:

Takk for det Ninnin :klemmer:

Håper den klorer seg godt fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angel-A

Ja, tenk at du bare har 3 uker igjen :hakeslepp: Håper du slipper å gå så mye over! Du skal føde på ahus? Der får man vel ikke gå mer enn 11 dager før de setter igang fødselen? Var i alle fall sånn jeg tolket papirene :jepp: Men 11 dager er lenge når man går og venter...

Ja, har vært veldig heldig, og kiloene har fordelt seg jevnt over pupper og mage :fnise: Huff.. Men verre blir det vel! Heldigvis var magen min normalt stor ifølge jordmor, og ikek gigantisk som jeg selv synes.. :gjeiper:

Trøndelag og reunion var helt supert!! Moro å treffe igjen gamle kjente :jepp:

Ha en fin kveld :klemmer:

Mala

Er såååå glad på dine vegne, Mala!! Hurra for graviditet, og nå satser vi på at spiren virkelig klorer seg fast :jepp: Jeg har trua ;)

Munkholm er en god erstatter til vanlig øl :jepp: Får smaken, men slipper bakfylla!! Hehe. Helt greit for meg! Var i alle fall moro å møte gamle kjente igjen :jepp:

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. :hakeslepp: Skal føde på Ahus og det stemmer no at det er 11 dager. Tror de 11 dagene over er lange. Krysser fingrene for at jeg slipper å tenke på overtid.

Pupper og mage, kjenner igjen den. Føler meg som rene Pamela her, hehe. Til og med svigermor påpekte hvor store pupper jeg hadde fått senest i går. :fnise: Håper ikke de blir mye større jeg da, store nok nå altså.

På tide med et magebilde igjen, eller hva? :jepp:

Godt å høre at helgen din var fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 + 4!

Tiden flyr virkelig her altså, og lillemann i magen begynner å bli mer og mer aktiv :jepp: Herlig! For to dager siden kjente jeg godt at han sparket, kjente det til og med på utsiden av magen!! Det har ikke skjedd så mange ganger. Godt å kjenne liv!

Ellers har jeg ferie denne uken! Begynner ikke på jobb før mandag! Gleder meg skikkelig :) Ferien går med til litt oppussing, og MYE avslapping! Driver og maler soverommet nå, og er nesten ferdig :jepp: Blir skikkelig fint! Har hvite vegger fra før, og det var så lyst, så nå blir alle veggene skyggeblå! Godt med litt mørke farger på soverommet :jepp:

Formen er helt grei, men er veldig sliten for tiden.. Sover mye! Er ikke det verste det da! Så lenge jeg ikke er veldig kvalm kommer jeg meg gjennom dagen :)

Magebilde kommer etter hvert! Nå klarte jeg jo å glemme kameraet mitt i trøndelag :sukk: Men vet vi har et til et eller annet sted! Så fort jeg finner det blir det nytt magebilde ;)

Ha en strålende onsdagskveld, jenter :goodbye:

Dagens ord fra Babyverden:

Urinprøven du leverer ved hver kontroll, sjekkes blant annet for sukker. Sukker i urinen kan være tegn på svangerskapsdiabetes og skal tas på alvor. Den gravide blir som regel henvist videre til glukosebelastning. Blir det påvist svangerskapsdiabetes får du ekstra oppfølging og insulin dersom det skulle bli nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mala

Er såååå glad på dine vegne, Mala!! Hurra for graviditet, og nå satser vi på at spiren virkelig klorer seg fast :jepp: Jeg har trua ;)

Munkholm er en god erstatter til vanlig øl :jepp: Får smaken, men slipper bakfylla!! Hehe. Helt greit for meg! Var i alle fall moro å møte gamle kjente igjen :jepp:

Ha en fin kveld :klemmer:

Tusen takk :rodmer:

Ja, denne spiren skal jammen klore seg fast helt frem til målstreken :jepp:

God høre at du koste deg på klassefest :)

Herlig å kjenne mer og mer aktivitet fra den lill!

Ønsker deg en fin uke med ferie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...