Gå til innhold

En ny spire gror i Ninnin sin mage


Ninnin86

Anbefalte innlegg

:sjenert: I'm sorry.... :cry:

:fnise:

Takk takk!! Ukene går :jepp: Men synes alle andres uker går fortere enn mine.......

Gratulerer med snart 6 mnd :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at andre sine går fortere enn mine ;) Men det gjør de vel strengt tatt ikke...

Jeg er den som har kommet kortest i "termingruppa" vår her hjemme, og synes alle andre er så nærme fødselen. Likevel om de ligger alt ifra 2 til 8 uker forran meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Ninnin86!

Så godt å se at alt står bra til med deg! :) Herregud, du er jo snart 24 uker på vei jo. NYYYT magen for plutselig er den ikke der. Helt ærlig så må jeg si at jeg savner magen litt allerede.. :sjenert: En herlig følelse å ha lillegutt på utsiden altså, virkelig! Du har noe å glede deg til, kan ikke beskrives. :) Og de kg, er ikke noe å tenke på. Jeg har sikkert gått ned 10kg på en uke nå.. Og de kg til overs går nok sakte men sikkert av etter hvert. Tro meg, er ikke det du tenker på etter fødsel uansett. IKKE stress med kiloene, det er noe jeg har lært til neste gang. Ja, for det blir minst 1 gang til.. <3 :)

Stor klem fra meg til deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Husk at du kan plukke opp gratispakker fra rimi,apotek 1osv,det er genialt,bare å registrere seg pä hjemmesidene deres.

vi har og lite bad,vurderer og ha stellebord på veggen :)

Legg ved et bilde av gravidos magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr.heimspia:

Ja, merkelig det der! Alles uker FLYR avgårde, mens mine snegler seg fremover :fnise:

Anerikke:

Deilig følelse, kan jeg tenke meg :jepp: Du er jo bare en uke bak meg, ser jeg!

Angel-A:

Ja, nå begynner magen å komme skikkelig! Den har tydligvis blitt så "stor" at den har blitt allemannseie! Rart det der! Alle skal liksom ta på den :fnise: Er jo bare en vanlig mage som er litt stor... Men men, jeg bryr meg ikke så mye om det! Er så stolt av den :jepp:

Nei, skal ikke bekymre meg, og gjør det egentlig ikke! Hvertfall ikke etter jeg snakker med andres svangerskapserfaringer og hører hvor fort de ble kvitt kiloene igjen :) Jeg er jo rimelig aktiv til vanlig, så satser på å bli slank og smekker igjen raskt ;) Målet er å komme inn i bunaden før dåpen :fnise:

Gratulerer så mye med en liten gutt! Tenk at du har blitt mor nå! :rodmer: Går det greit med dere? Gikk fødselen bra? Unner deg bare det beste og håper du får en kjempefin tid fremover :rodmer:

Luremegpå:

Jeg har registrert meg de fleste plasser! Helt genialt :jepp:

Magebilde kommer, men jeg klarte å legge igjen kameraet mitt i trøndelag for 3 uker siden :sjenert: Får få mannen til å ta et med speilrefleksen sin :jepp:

Endret av Ninnin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du takler det med magetafsing bedre enn meg ser jeg, jeg syntes ikke noe særlig om det. Men jeg er veldig privat når det kommer til kropp og sånt.. Har nok en større intimsone enn ganske mange andre. :fnise: Er bare å strutte i vei med magen, ingenting er finere enn gravidmager. :hjerte: Og før du vet ordet av det, er magen flat igjen. Vises ikke på meg at jeg har vært gravid, heeelt flat, må ærlig si jeg savner magen og bevegelsene litt. :sjenert: Men er utrolig godt å ha lillegutt på usiden, lykke på høyt nivå!! :hjerte: Når det kommer til kiloene så går de sakte men sikkert av, tror jeg veide 8 kg mindre allerede da jeg kom hjem fra sykehuset. Resten av kiloene stresser jeg så absolutt ikke med, det tar den tiden det tar. :)

Tusen takk for gratulasjoner :klemmer: Ja, nå er jeg mamma. :rodmer: Det går veldig bra med oss! Er selvsagt ikke så mye rutiner og sånt enda, så det er en del prøving og feiling på småting. Men det kommer seg. Han er forresten et nattdyr, har samme døgnrytmen utenfor magen som inni. *gjesp* Men det går seg nok til etter hvert. :) Åh.. Gled deg sier jeg bare. Selv om det er veldig slitsomt når det står på som verst er det så utrolig herlig på samme tid. Ubeskrivelig.

Pss... Magebilde? :D

God helg Ninnin :klemmer:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+3!

Du og du som tiden går her! 5,5 måned på vei, 3,5 to go! Under 3 måneder til permisjon! Det skal bli deilig :jepp: Har som mål å jobbe ut tiden, så får vi se om kroppen er enig i det :fnise: Pr. nå fungerer det greit! Ikke så veldig plaget utenom at jeg er kvalm og veldig veldig trøtt.. Men det mest på kveldstid at jeg er trøtt, og jeg fungerer egentlig ganske bra på jobb :jepp: Det er jo bra! Er nok å gjøre her, og dagene bare flyr avgårde!

Masse liv i magen for tiden! Lillegutt er kjempeaktiv :rodmer: Det er så herlig og jeg kjenner ham hver dag! Noen ganger kjenner jeg at han har snudd seg, og da treffer han stort sett blæra mi.. Det er ikke så kult! Bedre at han sparker utover :fnise:

Vært hos svigers i helgen! Svigerfar hadde bursdag i går og mannen min og bestefaren hans har i morgen, så på søndag ble det bursdagskaffe :) Lille nevøen min kom også :rodmer: Han er så nydelig, selv om han sover heeeeele tiden :fnise: (bortsett fra når han gråter og/eller spiser) Men jeg synes svigerinna mi er litt streng på når vi får holde ham og ikke! I går lå han og sov i vogga si hele tiden mens de var der, og ingen fikk holde ham før helt på slutten... Vet ikke helt hvorfor, men.. Skjønner at det sikkert er bra at han ligger litt alene i vogga, men han sover jo uansett så kan jo ikke ha så mye å si hvor han sover :klo: Men vi er forskjellige! Jeg skal i alle fall la de som vil holde ham når vi er borte på besøk. Hvis det kommer besøk til oss hver eneste dag, må jeg nok si ifra at det er greit at han ligger og sover litt alene! Men kan jo ikke skjønne at en 14 dager gammel baby kan bli holdt og kost med for mye? :klo: ...men hva vet vel jeg.. :)

Blir spennende å se hvordan man takler å få sitt eget barn! Hva slags vaner/uvaner man tillegger seg da! Jeg har jo en ganske klar visjon om hva jeg vil/ikke vil gjøre, men skjønner jo at det er lettere sagt enn gjort :fnise: Verste jeg vet er alle som sier hva jeg bør/skal gjøre! Du må gjøre ditt og du må gjøre datt... Hvis jeg da svarer at jeg har tenkt å gjøre sånn og sånn, får jeg til svar at det ville de aaaaaldri gjort! Åhh, sånt blir jeg så lei av... :sukk: Men må vel bare bite det i seg! Prøver å ikke snakke så mye om babyen hvis ikke folk nevner det selv! Skjønner at rådene er velment, men kan bli i meste laget..

I morgen er det bursdag :bursdag: og mannen blir 28 år! Jeg skal kjøpe en gps-pulsklokke til ham!! Må få gjort det i dag :jepp: Så da blir det reker til middag og sjokoladefondue til dessert :spise: NAM! Veldig lettvint og veldig godt! Må huske å henge ut flagget også :jepp:

Ha en suuuuper tirsdag, alle sammen :klemmer:

....og JA, jeg skal få lagt ut magebilde snart... Hatt litt kameraproblemer i det siste, men lover å skjerpe med ;)

Dagens ord fra Babyverden:

Er du veldig trøtt når du legger deg, vil du kunne oppleve at du ikke får sove likevel. Den lille i magen har ventet lenge på at du skulle finne roen slik at han eller hun kunne hilse på.

...Ja, det skal være sikkert og visst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg mye igjen i tipsene alle rundt oss kommer med ja :)

Godt ment, men likevel...

Jeg har f.eks kjøpt 3 likedanne "kosefiller"/"kosedyr" tilfelle det er mere stas med en fille enn en smokk, og DET må du skjønne at ble feil! Å herregud det var såååå feil altså! Automatisk ville barnet mitt bli slik klengete og desperat etter suttefilla si, til den grad at den sikkert ble så skitten å ekkel at han blir syk av den :overrasket:

Ehh... Derfor jeg har 3 identiske? Så de kan vaskes og slikt?

Jeg har iallefall lest at det kan være beroligende for barnet å ha ei slik suttefille som lukter som foreldrene når de f.eks skal sove hos noen andre (besteforeldrene?) og slikt :)

Hvordan han blir er jo helt opp til hvilken personlighet han har.

Blir litt lei og sliten over alle rådene som kommer, men de er godt ment :)

Tia går fort nå! Nå er du over 24 uker allerede !

Jeg ønsker også i den grad det går å jobbe fram til permisjonen. Har hatt 30% sykemelding den siste uken pga bekkenløsning og kynnere, og i dag måtte jeg hive inn håndduken.

Får ikke til å sitte, stå og gå noe særlig. Da er det SUPERartig å ha en kontorjobb hvor man må stå eller sitte i 7-9 timer pr. dag ;)

Time til legen i morgen, så får vi se om jeg får en mere gradert sykemelding.... Tror liksom ikke at ting vil bli mye bedre de neste 8-10 ukene på jobb heller, men vi prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk har så mange meninger at det er til å bli svimmel av... Det er veldig lett å "oppdra andres barn"! Så rådene blir irriterende, selv om de sikkert mener det godt.. Litt som da jeg giftet meg! Mange hadde en mening om hvordan jeg burde gjøre det og hvodan de ville gjort det! Jeg gadd ikke å krangle på alt, så sa bare at det var en god idé (eller noe i den duren), også gjorde jeg det på min måte alikevel :fnise:

Huff, bekkenløsning kan ikke være spesielt godt! Stakkars deg som har det :( Jeg har sluppet unna enn så lenge! Hadde bekkenlåsning like før jeg ble gravid, og dette ble behandlet av kiropraktor! Mulig det er derfor jeg ikke har fått bekkenløsning, nettopp fordi bekkenet mitt fortsatt er "låst" :klo: Har i alle fall ikke vondt, heldigvis!

Skjønner godt at du er 30% sykemeldt! Du får vurdere om du trenger lengre sykemelding! Skal ikke gå og ha vondt, det er ikke bra! Masse god bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått både bekkenlåsning og løsning som er vonde... Nydelig ;)

Bekkenet ditt er også på vei til å bli løsere, det må til før man føder :)

Er heldigvis ikke alle som får vondt og ømt bekken likevel om det blir løsere, så jeg håper du er en av de som seiler gjennom denne graviditeten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, seile og seile ;) Jeg driver fortsatt og kaster opp jeg, så trenger ikke flere plager enn det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng :closedeyes:

Jeg har ikke hatt noen problemer før nå, så i grunn skal jeg ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 + 4

Innom så vidt for å rope GRATULERER MED DAGEN både til min mann og til min beste venninne som blir henholdsvis 28 og 25 år i dag!! Flagget er heist!!

:bursdag:

Veldig glad i dere begge to!

Dagen skal feires med reker og sjokoladefondue (meg og mannen), før vi drar til venninnen min på kaffe og kake etterpå!!

Spent på hva mannen synes om bursdagsgaven sin! Han ønsket seg pulsklokke, så jeg kjøpte en Garmin forerunner 310xt, som bl.a. har innebygd GPS :jepp: Håper han blir fornøyd! Tror det ;)

Er på jobb så dette ble et kort innlegg!

Håper alle KG'ere får en fin 18. juli! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg endelig fått tatt magebilde!! Med den nye IPHONEN min!!!! :hoppendeglad: Hihi! Min mann, som er VELDIG opptatt av telefoner og andre tekniske duppedingser, er litt bitter for at jeg nå har dyrere og bedre telefon enn ham :fnise:

Bildet er tatt i dag, 24 + 5:

482026_10151960565690473_1151902649_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...