Gå til innhold

For depresjon!


lillehval

Anbefalte innlegg

Cellegift har hatt effekt i den grad av at vekst av svulstene er stagnert. Hun er nå på enda en kur av samme type med håp om at nå vil effekten være å forminske de.

Sliiiten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

21.mai 09.45

Nå er det godt over en måned siden jeg har skrevet her. Og det har vel skjedd litt av hvert siden den gang. Jeg har vært veldig sliten og veldig opp og ned. Så tok ting seg opp, fikk mer å gjøre, mer jobbing og klart å være mer sosial. Og det har faktisk hjulpet. Det har dratt mye av fokuset på det som er vondt og tungt vekk. Jeg har klart å sette opp en skikkelig blokkering av negative og vonde følelser. Jeg vet ikke om det bør anbefales egentlig, fordi plutselig knekker en totalt, helt uten forvarsel. Jeg måtte feks reise hjem fra jobb for litt siden fordi jeg ikke klarte å slutte å gråte, og det kom som et lyn fra klar himmel. Jeg fikk endelig time til psykolog, som egentlig skulle vært i begynnelsen av mai, men så ble hun sykemeldt og timen ble kansellert. Fikk da en time senere i mai hos en annen, da ble jammen den psykologen sykemeldt også. Så nå går jeg og venter igjen. Nattesøvnen er ødelagt igjen dessverre, men allikevel så klarer jeg dagene greit. Noen ganger er så fullproppa med energi at en skulle tro jeg hadde sovet 12 timer i stedet for 3 :P

Jeg har blitt flinkere med å glede meg over det som er bra. Jeg prøver virkelig hardt, men jeg føler meg veldig ensom. Ting med samboeren sliter litt, selv om vi har det bra sammen, så er det ting jeg ikke helt vet om jeg orker "livet ut". Så mye i det siste har jeg tenkt på om det som er virkelig bra veier opp for "feilene", for på enkelte ting er vi utrolig ulike og det krasjer veldig i perioder. Nå snakker jeg ikke om ting som at han ikke legger ned dosetet etc. Jeg elsker ham kjempe masse, men jeg... Ja, jeg klarer egentlig ikke å finne riktige ord for hva som skurrer.. En dag om gangen nå foreløpig, at jeg elsker ham er det jo ikke tvil om :) Og jeg vet jo at han elsker meg... Men jeg er kanskje ikke den beste for ham.. Og jeg klarer ikke å føle meg attraktiv med ham, hvis jeg kan si det på den måten. Mye har kanskje sklidd for mye ut i vaner.

Nå tror jeg at jeg må slutte å skrive, klarer ikke helt å holde orden på tankerekkene ( som vanlig) så blir mye surr føler jeg.

MEN sånn alt i alt og etter forholdene så har jeg det bra, til dere som måtte lure.

Endret av lillehval
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.mai 15.06

Lurer på om jeg noen gang kommer til å bli den jenta jeg engang var....

Endret av lillehval
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

4.juli 00.04

En gladnyhet til meg selv! Jeg er så og si "bra" igjen :D Og det er såååå fantastisk herlig! Har jobbet utrooolig mye med meg selv, og det er derfor jeg ikke har hatt overskudd til å skrive her i det siste.

Jeg klarer endelig å se meg selv mye klarere og jeg klarer å ta mine egne kamper, SELV!

Jeg satt her for et par dager siden, og plutselig datt det ned over meg.

JEG har det så bra som jeg kan ha det akkurat nå. Utrooolig fantastisk!

Jeg går fortsatt på medisiner, men de har faktisk hjulpet noe enormt. Jeg var veldig skeptisk i starten og følte at de gjorde "ALT" feil med meg.

Nå skjønner jeg at etterhvert så har de faktisk funket. Når noen stormer som herjer nå er over, så skal jeg prate med legen igjen om å trappe ned på medisinen for så å slutte helt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom å titter. Sender en klem til deg lillehval, du er så sterk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...