Gå til innhold

For depresjon!


lillehval

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Lykke til videre! =D

You can do it!

Må bare legge til at du er ikke alene om å være sær. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :)

Hehehe :fnise: Det er godt det er fler :)

Endret av lillehval
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9.mars 09.28

Er nydusjet og lukter godt, mhmmmm. Har sovet veldig godt i natt også, kanskje ting begynner å falle på plass? (i hodet mitt altså)

Nå nyter jeg en kopp kaffe før jeg skal gi meg i kast med dagens gjøremål. Håper dette blir en bra dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Du får slappe av på sofaen med tv'n eller et blad. :)

Hvor gammel er du forresten? Hvis jeg kan spørre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10.mars 09.33

OI! Fikk meg en liten overraskelse nå nettopp. Hadde nettopp dusjet og når jeg kledde på meg så oppdaget jeg at en topp jeg kjøpte rett før eller rett over nyåret satt løsere. Jeg kravler ikke opp på vekta så ofte, men sist jeg veide meg så viste displayet 67.4 kg uten klær. Når jeg gikk på vekta nå veide jeg 62.1 kg MED klær. WHAAAAT?!!!?!

Jeg har ikke lagt merke til at jeg har gått ned i vekt før nå. Toppen satt som et skudd når jeg kjøpte den. Jeg har ikke gjort noe bevisst for å gå ned pga 67 kg gjør meg jo ikke akkurat til en tungvekter.

Jeg ser jo ikke akkurat jævlig mye tynnere ut heller, så var litt lyn fra himmelen. Pluss at jeg regnet litt med at medisinene mine ville føre til vektøkning, men dog nei!

Så konklusjon: Antidepressiva betyr ikke nødvendigvis at man får vektøkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i hvertfall når det kom så overraskende :) Men skal sies at jeg ikke er opptatt av å gå ned i vekt da :)

12.mars 13.22

Så utrolig treg i dag!! Skulle hatt vaska gulv for lenge siden :P

Men jeg har fått vasket og hengt opp klær, ute til og med, så litt har jeg vel vært litt flink allikevel?

Jeg sliter veldig med å holde på tankene om dagen, er som om tankene forsvinner mens jeg tenker dem... Vanskelig å forklare, men er ikke en tanke som fester seg omtrent og jeg begynner å føle meg "dum" på en måte. At jeg ikke er intelligent nok til å tenke ting ferdig. Hahaha, ble litt kronglete forklart. Men klarer ikke å ordlegge det på noen annen måte.

En ting som er litt godt egentlig er at jeg ikke lenger er like var på sinnstemninger og slikt rundt meg. At jeg ikke tar alt innover meg like lett. Gjør at jeg ikke blir like stressa eller amper som før. Og jeg har lettere for smile. Meeerkelig god følelse. Baksiden er vel at jeg får litt dårlig samvittighet av å være "sååå fornøyd" og glad når mamma er så syk som hun er..

Endret av lillehval
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.mars 10.22

Jeg vil slutte å røyke! Begynner nå å motivere meg til å klare å slutte, tenker litt at når denne pakka er tom da er det slutt! Jeg må nok slutte tvert, og ikke trappe ned. Men vet fra tidligere "prøvesluttinger" så har jeg blitt fysisk dårlig, hjerteklapp,svetting og skjelving. Skikkelig ubehagelig, men det er dette jeg må motivere meg for å klare å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.mars 10.22

Jeg vil slutte å røyke! Begynner nå å motivere meg til å klare å slutte, tenker litt at når denne pakka er tom da er det slutt! Jeg må nok slutte tvert, og ikke trappe ned. Men vet fra tidligere "prøvesluttinger" så har jeg blitt fysisk dårlig, hjerteklapp,svetting og skjelving. Skikkelig ubehagelig, men det er dette jeg må motivere meg for å klare å holde ut.

Dette klarer du. Det er bare å kutte den på dagen. Mye bedre! Og hold ut, det blir så bra etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvertfall veldig innstilt på å slutte :) Blir spennende å se hvordan dette går !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13.mars 21.50

Føler meg så utrolig lite smart! Og jeg er drittlei av å ikke klare å fullføre en tanke. FAENS! Medisinene gjør kanskje at jeg ikke er høyt og lavt, men skal jeg da gå i en susedus! Hæ? Mister meg selv bare enda mer føler jeg. Hvor lenge skal det være sånn da? Går det over etterhvert slik at jeg kan tenke en selvstendig tanke. Jeg går jo bare å blir mer og mer irritert på meg selv. D R I T!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.mars 10.11

Straks kaste meg i dusjen og prøve å få gjort noe ut av denne dagen. Sola skinner så jeg burde vel komme i god stemning ! Kanskje jeg får lyst til å sminke meg i dag å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her, leser ordentlig igjennom når jeg er hjemme igjen eller har litt tid til overs, nå er tante her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14.mars 11.04

Har fått dusjet OG sminket meg :D Wuuhuuuu! Så nå er jeg litt skapelig for andre å se på, eller for de som virkelig ikke hater stilen min da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ!!!! Skal jeg dra den late ræva mi ut av sofaen og få gjort noe dill! Har drukket opp kaffen, en hel kanne, så burde ha fått i meg nok koffein for ei stund nå.

Ellers tenker jeg litt at i kveld skal jeg sette meg ned og skrive litt mer om meg selv. Om ting jeg har opplevd og gjort. Jeg skjermer meg veldig for andre folk, og nå vil jeg bryte ut av det. Har så lyst til å gi mer av meg selv, men er vel redd for det å kanskje ikke få aksept...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...