Gå til innhold

For depresjon!


lillehval

Anbefalte innlegg

Den følelsen når man forstår hvor liten man er i verden og hvor lite man egentlig råder over.. Den følelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gode dere er :) Kadust og Levitate :)

Er i musikkmodus nå :)

Hva liker dere å høre på? Noen musikktips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Alt etter hva du liker. Selv er jeg fan av alt fra dubstep til rock til... Ja. Alt.

En sang som jeg har hekta på for tiden er Volbeat - Still Counting. Volbeat er generelt ganske bra, samme gjelder Theory Of A Deadman og Alter Bridge. Har hekta på de bandene for tiden, hehe.. :sjenert:

Endret av Levitate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theory Of A Deadman får jeg sjekke ut!

Volbeat er knall, bruker av og til som ryddemusikk faktisk, hehe.

Og Alter Bridge er også opp i min gate ;) Favoritten av dem er blackbird!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhhh! Bad girlfriend har jeg jo selvfølgelig hørt! DoH til meg selv, hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dårlig på å huske navn på sanger å sånn. Men eeeh, good day med one republic gjør meg alltid glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Fantastisk! Liker'æ. Sjekk ut Invisible Man av Theory Of A Deadman (tidligere rånelåten til meg og min kjære, hihi), den har jeg hatt hekta på i flere måneder nå! Ellers er Metalingus og Isolation bra med Alter Bridge. :) Blackbird er selvfølgelig kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.mars 10.02

Blæh, tiltaksløs. Skulle ha kommet meg i dusjen (som vanlig), men tenk hvor utrolig vanskelig det skal være å løfte ræva fra sofaen og flytte seg inn i dusjen.

Jeg er så lei håret mitt å, vil gjøre noe drastisk med det! Snaue det kort på sidene eller noe! Kjenner at den virkelige meg vil bryte ut, ikke være den grå lille musa jeg er i dag.

Jeg er så mye mer! Jeg vil utrette noe av betydning, jeg vil føle at jeg lever. Av og til pleier jeg å stå i speilet og se meg selv i øynene, se om det er noe der. Noe mer enn et sliten uttrykk. Noen ganger blir jeg redd blikket mitt, for det kan være så tomt. Hvordan kan det være det? Jeg har masse følelser i meg!!!! Jeg er rar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sangen het Good Life, ikke Good Day. Så mye er det jeg husker liksom. :sjenert:

Om du har lyst til å gjøre det, så gjør det da vel! Nå veit jeg ikke hvordan du ser ut eller noe, så om du hadde kledd det er en ting, men du kan jo gjøre det likevel. :gjeiper: Jeg gjorde masse sånt før med håret mitt. Angret hver bidige gang etterpå. Men så kler jeg ingenting heller.

Menneehhh.. Åh, jeg er så dårlig på å huske det jeg skulle skrive når jeg er syk. Blir så distre. Men jaa.. Hmmm, eeh. Menneh. Uhm. Tror vi skal glemme det. Var noe om blikket ditt hvertfall, men kommer ikke på hva. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, hehe! Skal sjekke den ut nuh :)

Jeg kler faktisk de fleste frisyrer utenom rett avklippet lugg, hehe. I den grad jeg kler noe mener jeg, hehe. Er ikke smellvakker, men ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Ja, er ofte slik ;) Jeg er vel egentlig ikke så opptatt av å måtte være dritpen, men skulle ønske jeg kunne se litt skaplig ut uten sminke. Haha. Og jeg er vel egentlig veldig fokusert på å få stilen min ordentlig tilbake, etter jeg ble mor mistet jeg mye av den, slik at jeg kan føle at jeg er meg og sikker på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gjøre godt å få seg en ny frisyre og farge:) Syns du skal gjøre det jeg, det løfter humøret når man føler seg bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan stil er dette da? Og du er heldig om ikke er så opptatt av å være dritpen. Jeg har altfor mye fokus på det og glemmer litt reality pga det noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg skal ønske meg gavekort til frisør på bursdagen min da :) Jeg tør ikke klippe meg selv, hehe. Har gjort det noen ganger og blir alltid like dårlig xD

Men problemet er at jeg ikke vil feire bursdagen min. *humre* Legge av penger på neste lønning i stedet tenker jeg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ønske deg frisør av noen du veit kommer til å gi deg gave selvom du ikke feirer da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...