Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, daemonia skrev:

Det finnes også gærninger som involverer seg sterkt i dette... 

Og ja, formuleringene hennes er ikke forbedret siden sist :fnise:

 

Screenshot_20170419-184725.jpg

Jesus fucking christ ass. Det er så mye rart! Hvordan kjenner du disse menneskene? :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, daemonia skrev:

Søster til bestekompisen til broren min. Ikke nært bekjentskap akkurat. Heldigvis :skratte:

 

Vil ikke de skjønne hvem du er, vis de også er medlem her? Eller har broren din mange bestevenner? Skjønner det er tidig å le av dette der, kattedamen er jo galen:fnise: Men det er hennes elte følelser og er slik hun er. ville aldri skrevet slik offentlig vis det var sjans for å bli "tatt"..

Anonymkode: af092...b17

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, daemonia skrev:

Det finnes også gærninger som involverer seg sterkt i dette... 

Og ja, formuleringene hennes er ikke forbedret siden sist :fnise:

 

Screenshot_20170419-184725.jpg

Haha, denne oppdateringen fikk meg til å le. Jeg skulle ønske jeg hadde slike venner på Facebook. :hoho:

Anonymkode: 3c67e...a8a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av min fetter har bestått teoriprøven for førerkort på bil. Kjempebra, men ikke så lurt å legge ut resultatet med fullt navn og personnummer. :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at noe av det som betydde mest for meg da familiehunden vår døde (i 2004, så før facebook) var at besteforeldrene våre sendte oss blomster. Det står igjen som utrolig sterkt og godt i en tid med mye sorg. Men dyra mine i dag har ikke en egen facebook-profil, og jeg omtaler dem ikke som ungene mine annet enn ironisk, altså. Og mer sånn "unga" "pelsbarna" under et bilde, ikke "sønnen min" det blir jo...eh...spesielt, ja!

Anonymkode: 297e6...b5e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Hadde en gammel klassekamerat av brodern (det var 2 år mellom oss og vi kjente/omgikk veldig mange av de samme menneskene). Han hadde opprettet profil for hunden sin som ofte takket for turen så hadde de en liten "snakkis" på wallen til hverandre med jevne mellomrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en dame på vennelista som oversharer omtrent daglig. Hver gang hun har gjort en god gjerning er det rett på facebook for å rapportere. Noen ganger synes jeg det er innafor å skrive om sånne ting, men de gjerningene hun gjør er ting enhver person ville gjort (og bør gjøre). 

Hun utleverer ofte problemene barna hennes har, og jeg tviler på at de har godkjent det. Det er snakk om både rusproblemer og psykiske problemer. Hun "sjekker inn" hvis de er på legevakta for at en av dem skal få hjelp, og skriver i kommentarfeltet hvorfor de er der. Da ungene var i utlandet et sted hadde de visstnok stukket av fra reisefølget, og da fikk vi oppdateringer hele kvelden om hva som skjedde, og hvor rasende hun var på en av dem. Hun skriver også om det hvis den ene ungen har valgt å kutte kontakten for en periode, om hvor lei seg og frustrert hun er. Etter en stund er det masse hjerter og kjærlighet fordi de endelig har kontakt igjen. 

I går skrev hun en status (som heldigvis er slettet nå) om at den fæle eksen hadde tatt kontakt igjen, og da kommenterte sønnen at de burde bli kvitt ham for godt. Så begynte han og det jeg tror er onkelen hans å "planlegge" et drap på ham. Hvordan de kunne gjøre det, og hvordan de ikke skulle bli tatt for det, for det hadde de lært på CSI. Jeg tviler på at det var seriøst ment, men det var jævlig drøyt. 

Jeg reagerte i starten på at hun mistet veldig mange nære venner til døden, og tenkte "herregud, stakkars dame, det er da måte på hvor mange rundt henne som skal dø". Etter en god stund skjønte jeg at de ikke er nære, men at det er folk hun vet om. Hun skriver om hvor fantastiske mennesker de var og slenger på masse hjerter. Virker som at hun bruker folk som dør til å få oppmerksomhet selv. 

Jeg blir helt matt, men jeg klarer ikke å slette henne heller.

Anonymkode: b0ae3...d26

Du må rapportere denne drapsplanleggingen

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Du må rapportere denne drapsplanleggingen

Håper inderlig folk er våkne nok til å ta skjermdump av sånt. I dette tilfellet hadde jeg gått til politiet, faktisk, selv om jeg ikke hadde rukket å sikre "beviser". Det var temmelig detaljert og ga meg en klump i magen å få det gjenfortalt. :sjokkbla: 

Anonymkode: 9fa88...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Du må rapportere denne drapsplanleggingen

 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper inderlig folk er våkne nok til å ta skjermdump av sånt. I dette tilfellet hadde jeg gått til politiet, faktisk, selv om jeg ikke hadde rukket å sikre "beviser". Det var temmelig detaljert og ga meg en klump i magen å få det gjenfortalt. :sjokkbla: 

Anonymkode: 9fa88...c2c

Jeg skulle gjort det. Da jeg skulle skrive i denne tråden letet jeg etter statusen igjen, men da var det slettet og for sent. Mulig noen hadde raportert det, eller sagt at dette ikke var greit. Men tviler på at de skulle gjøre det, for da hadde de ikke diskutert det åpent. Sannsynligvis er det mange som har sett det da, og mulig denne eksen har fått høre om det, og om noe mot formodning skulle skje er det mange som kan tipse om hvem som kan ha gjort det...

Anonymkode: b0ae3...d26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2017 den 16.55, AnonymBruker skrev:

Har en dame på vennelista som oversharer omtrent daglig. Hver gang hun har gjort en god gjerning er det rett på facebook for å rapportere. Noen ganger synes jeg det er innafor å skrive om sånne ting, men de gjerningene hun gjør er ting enhver person ville gjort (og bør gjøre). 

Hun utleverer ofte problemene barna hennes har, og jeg tviler på at de har godkjent det. Det er snakk om både rusproblemer og psykiske problemer. Hun "sjekker inn" hvis de er på legevakta for at en av dem skal få hjelp, og skriver i kommentarfeltet hvorfor de er der. Da ungene var i utlandet et sted hadde de visstnok stukket av fra reisefølget, og da fikk vi oppdateringer hele kvelden om hva som skjedde, og hvor rasende hun var på en av dem. Hun skriver også om det hvis den ene ungen har valgt å kutte kontakten for en periode, om hvor lei seg og frustrert hun er. Etter en stund er det masse hjerter og kjærlighet fordi de endelig har kontakt igjen. 

I går skrev hun en status (som heldigvis er slettet nå) om at den fæle eksen hadde tatt kontakt igjen, og da kommenterte sønnen at de burde bli kvitt ham for godt. Så begynte han og det jeg tror er onkelen hans å "planlegge" et drap på ham. Hvordan de kunne gjøre det, og hvordan de ikke skulle bli tatt for det, for det hadde de lært på CSI. Jeg tviler på at det var seriøst ment, men det var jævlig drøyt. 

Jeg reagerte i starten på at hun mistet veldig mange nære venner til døden, og tenkte "herregud, stakkars dame, det er da måte på hvor mange rundt henne som skal dø". Etter en god stund skjønte jeg at de ikke er nære, men at det er folk hun vet om. Hun skriver om hvor fantastiske mennesker de var og slenger på masse hjerter. Virker som at hun bruker folk som dør til å få oppmerksomhet selv. 

Jeg blir helt matt, men jeg klarer ikke å slette henne heller.

Anonymkode: b0ae3...d26

Begynner navnet hennes på S?🙈

Anonymkode: 6bb1e...7ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2017 den 18.51, daemonia skrev:

Det finnes også gærninger som involverer seg sterkt i dette... 

Og ja, formuleringene hennes er ikke forbedret siden sist :fnise:

 

Screenshot_20170419-184725.jpg

Fytti rakkeren 😮 Jeg har hatt katter hele livet og er glad i alt av dyr. Får dårlig samvittighet av å trå på en brunsnegle liksom. Ene katten min ble 17 år gammel, jeg hadd henne fra jeg var 9år.  Klar man blir kjempetrist når de dør. Men det er min sorg omgjengelig tenker inni meg. . Kunne aldri falt meg inn å lage kattene mine Facebook profil eller fått blomster på døra når de dør. En god klem fra nære venner holder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet hennes på S?🙈

Anonymkode: 6bb1e...7ea

Kan være  ;) 

Anonymkode: b0ae3...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.4.2017 den 23.23, Tibbie skrev:

Jeg er med i ei gruppe på Facebook der folk deler gode og dårlige serviceerfaringer. Det er både positive og negative erfaringer.

Her om dagen fikk jeg varsel om at en i vennelista mi hadde lagt ut noe i den gruppa, så jeg måtte lese. Jeg har ikke helt sansen for fyren og synes at han har en del rare meninger.

Han ble med kompisen som skulle levere bilen sin på verksted. Da de fikk avlevert bilen, ba de om å bli kjørt hjem av verkstedet. Da de svarte at det har de ikke tid til, så "klikka" det for disse gutta.

Aldri før har de opplevd så dårlig service. At verkstedet forventer at de skal hele veien hjem var ikke noe de kunne godta! Ifølge det han skrev på Facebook anbefaler han ingen å bruke det verkstedet og at han selv boikotter dem.

Altså, jeg er ikke så erfaren med hva som er vanlig. Jeg har selv levert bil på verksted bare to ganger i mitt liv, men jeg har da begge gangene planlagt hvordan jeg skulle komme meg hjem igjen. Første gang tok jeg buss, andre gang henta mamma meg.

Er det en given at bilmekanikere skal slippe alt for å kjøre folk hjem? :klo: 

Nei det er ikke normalt 🙄 Verkstedmannen min tilbyde seg å kjøre meg hjem engang, men da var det sikkert 120 minus, orkan vindstyrke og bilen min hadde brutt sammen langs veien. Viking kjørte meg og bilen til verkstedet og inni den hadde jeg to hunder og ørti bæreposer. Takket veldig pent for tilbudet og kjøpte en stor blomst som jeg leverte når jeg hentet bilen.

På 15.4.2017 den 10.18, FrittgåendeBurugle skrev:

Hvordan går det med UNIVERSITETET om dagen? Påskefri fra verdens beste, mest relevante JOBB, eller er det andre ting hun driver med?

Ååååå UNIVERSITETET ♥️ Vi vil høre mer om henne og JOBBEN! :D

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være  ;) 

Anonymkode: b0ae3...d26

Det må det være, finnes der flere av hun jeg tenker på så blir jeg skremt😅 Gift med en som begynner på A, sønnene K og A?

Anonymkode: 6bb1e...7ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/19/2017 den 18.51, daemonia skrev:

Det finnes også gærninger som involverer seg sterkt i dette... 

Og ja, formuleringene hennes er ikke forbedret siden sist :fnise:

 

Screenshot_20170419-184725.jpg

Omg. Måtte le litt av denne. Ikke pga. Selve innlegget hennes, men pga.  Når katten min døde la jeg ut en sånn bildecollage av hun på insta med "R.I.P" blablabla hjerter hjerter.. Jeg var så lei meg så bestevenninnen min kjøpte til og med fine blomster for å trøste meg.. var helt inne i det selvsagt, men NÅ ser jeg liksom for meg hvordan alle satt og leste det og bare "craaaaazyyy!" :fnise:

Anonymkode: 843a9...237

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må det være, finnes der flere av hun jeg tenker på så blir jeg skremt😅 Gift med en som begynner på A, sønnene K og A?

Anonymkode: 6bb1e...7ea

Du vet det finnes en PM funksjon?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mousj skrev:

Du vet det finnes en PM funksjon?

Litt vanskelig å sende om til anonym bruker, da ;) 

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg. Måtte le litt av denne. Ikke pga. Selve innlegget hennes, men pga.  Når katten min døde la jeg ut en sånn bildecollage av hun på insta med "R.I.P" blablabla hjerter hjerter.. Jeg var så lei meg så bestevenninnen min kjøpte til og med fine blomster for å trøste meg.. var helt inne i det selvsagt, men NÅ ser jeg liksom for meg hvordan alle satt og leste det og bare "craaaaazyyy!" :fnise:

Anonymkode: 843a9...237

Jeg synes ikke det er så forferdelig galt å legge ut et lite innlegg på facebook etc, eller en bildecollage om dyret ditt dør. Men det holder med en gang og ingen "mamma og pappa er så gla di deg bla bla bla"..

Jeg hadde synes det var en "fin" ting å se på facebook.

Anonymkode: cdbf6...68a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎04‎.‎2017 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Litt vanskelig å sende om til anonym bruker, da ;) 

Anonymkode: 94e45...d3d

Ja, og det var vel litt av det usagte poenget. Den ivrige vil vel kanskje oppdage at å få grafset til seg dette nye om noen man kjenner, kunne by på en utfordring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...