Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra fargeleggingsgruppa : 

 

Juni ser jeg frem til Uttrykksikonet grin Uttrykksikonet heart Uttrykksikonet heart Uttrykksikonet heart Trygd uten skatt og da blir det kjøpt ett sett til med caran dache pablo løsblyanter, noen i derwent artist, og ett skrin koh i noor polycolor 72 stk, og muligens ett skrin 72 stk mondeluze fra koh i noor.Bare for at det er best råd om sommeren, og blyanter de blir mindre og mindre når de brukes. Caran dache pablo blir tatt med på hyttetur og skal være sammen med gutta mine, de kommer til å få låne av de fargene. Og bedre råd om sommeren enn vinteren, og neste vinter som kommer skal jeg ikke ha så dårlig råd som jeg hadde i vinter, eller jeg prioriterte, jeg vil ha litt mer å rutte med da. Og ikke tenke på at jeg kanskje må ha flere blyanter. 
Galskap?? Muligens, men jeg røyker ikke, og bruker ikke penga på så mye annet rart, og hobbyen er en investering Uttrykksikonet heart 
Så på caran dache pablo skrinet mitt, tenkte og bare skaffe de som går mest av, men de fargene, herregud de er en gudegave til oss kvinner Uttrykksikonet heart Uttrykksikonet wink Uttrykksikonet heart Hehehe, det er det bare de mest innbitte fargedamer som skjønner, tror jeg Uttrykksikonet wink Hver sommer unner jeg meg uansett noe ekstra, og om det er litt flere blyanter, så ok. Før har det vært klær og noe stæsj til huset og sånn, men siden jeg har nok av alt det, får blyanter førstepri Uttrykksikonet heart 
Og er jeg fornøyd og har det bra, ja da er alle rundt meg fornøyde og glade også Uttrykksikonet grin

Anonymkode: 3eb97...4dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne som liveoppdaterer fra fødselen sin nå. Tagget seg på sykehuset og legger ut om at ungen ikke vil ut. Nei, det er faen ikke rart sier nå jeg... Til sammen så har hun vel skrevet 4 statuser fra sykehuset, og det er ikke mange timene hun har vært på sykehus. 

Venter bare på blodige skrævbilder nå. Det er det eneste som mangler :ler: 

Anonymkode: f81b4...456

Har hørt at det er en ny greie på facebook nå der man kan kjøre livestreaming, så du kan jo foreslå å gjøre det isteden :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men mange som deler ut premier, manuelt vel og merke, velger bevisst bort disse "tragediehistoriene". Dette fordi de ønsker at konkurransen skal få en positiv spinn, og ikke den tyngende tristessen som naturlig vil følge med kreftdiagnostikk, personlige tragedier og sykdomshistorier.. OG JA - det er dødsirriterende med alle disse konkurransene! Jeg har folk på vennelista som jeg ellers regner som oppegående, som er med på ALT MUUULIG av konkurranser, hver dag. Jeg trykker "skjul alt fra..." så ofte jeg gidder, men blir fremdeles druknet i uinteressant reklame.

Anonymkode: 1e00d...f4a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt OT, men mange som deler ut premier, manuelt vel og merke, velger bevisst bort disse "tragediehistoriene". Dette fordi de ønsker at konkurransen skal få en positiv spinn, og ikke den tyngende tristessen som naturlig vil følge med kreftdiagnostikk, personlige tragedier og sykdomshistorier.. OG JA - det er dødsirriterende med alle disse konkurransene! Jeg har folk på vennelista som jeg ellers regner som oppegående, som er med på ALT MUUULIG av konkurranser, hver dag. Jeg trykker "skjul alt fra..." så ofte jeg gidder, men blir fremdeles druknet i uinteressant reklame.

Anonymkode: 1e00d...f4a

Samme her!  

Anonymkode: 450c0...671

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry hvis dette blir off topic, men må bare spørre om noe. Jeg skrev for et par sider siden et innlegg om moren til en venninne som la ut et bilde av venninnen min DØD på facebook. Etter at jeg hadde skrevet det, gikk jeg inn på facebook for å rapportere det, og så fikk jeg svar fra facebook om at de ikke fant noe galt med bildet...?! Er det virkelig lov til å legge ut bilder av døde mennesker??

Anonymkode: b0ae3...d26

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er lov, ref åndsverksloven § 45c. 

Anonymkode: d6da5...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke denne moren hadde fått datterens samtykke før hun døde. 

Anonymkode: d6da5...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. april 2016 at 18.02, Patronus skrev:

Jeg er så dritt lei av reklamering på facebook og venner som går fem på, og deltar i hytt og pine! Snik reklame kalles det. Enda mer irriterende er å bli tagget i disse konkurransene :angry: Facebook veggen min består KUN av ''Lik og kommenter så er du med i blablabla''  

Hjelper jo heller ikke å blokkere disse sidene, for det dukker opp nye hele tiden. Så har nå måtte begynt å blokkere hver eneste en som er med i disse konkurransene.  

Skyldig! 🙈 :opplyser:  bare i desember vant jeg 10 ganger! Det dyreste jeg vant var en Apple watch! Så hvis du er min venn på fb, beklager jeg dypt at jeg liker  forskjellige konkurranser. Når man vinner såpass mye, har man dessverre fått blod på tann. Det er vanskelig å slutte :ph34r: Jeg deler forresten ALDRI noen konkurranser. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry hvis dette blir off topic, men må bare spørre om noe. Jeg skrev for et par sider siden et innlegg om moren til en venninne som la ut et bilde av venninnen min DØD på facebook. Etter at jeg hadde skrevet det, gikk jeg inn på facebook for å rapportere det, og så fikk jeg svar fra facebook om at de ikke fant noe galt med bildet...?! Er det virkelig lov til å legge ut bilder av døde mennesker??

Anonymkode: b0ae3...d26

Så lenge det ikke er en pupp på bildet er alt lov på Facebook tror jeg. De er hysteriske på nakne damer. Jeg rapporterte inn en video av et barn som ble mishandlet, det fant de heller ikke noe galt med. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mynona skrev:

Så lenge det ikke er en pupp på bildet er alt lov på Facebook tror jeg. De er hysteriske på nakne damer. Jeg rapporterte inn en video av et barn som ble mishandlet, det fant de heller ikke noe galt med. 

Det er ille :( 

Nakne barn blir i det minste fjernet. En beskjent av meg la ut masse sydenbilder hvor barnet på 4-5år var naken. Hun har flere 1000 venner. Jeg rapporterte inn alle bildene og de ble borte ganske kjappt heldigvis. 

Endret av The Silence
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mynona skrev:

Så lenge det ikke er en pupp på bildet er alt lov på Facebook tror jeg. De er hysteriske på nakne damer. Jeg rapporterte inn en video av et barn som ble mishandlet, det fant de heller ikke noe galt med. 

Jepp. Dessverre sant. Jeg rapporterte en side som øste av seg med hat mot andre mennesker. Hvor de skriver de ønsker andre folks død. Facebook sa at siden ikke brøt med deres regler. 

I vinter la jeg ut et bilde av en ammende dame. Dette fjernet Facebook. 

Hvor er logikken?? Å ønske andres død er greit, men ikke å gi liv? 

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, HenLu skrev:

Skyldig! 🙈 :opplyser:  bare i desember vant jeg 10 ganger! Det dyreste jeg vant var en Apple watch! Så hvis du er min venn på fb, beklager jeg dypt at jeg liker  forskjellige konkurranser. Når man vinner såpass mye, har man dessverre fått blod på tann. Det er vanskelig å slutte :ph34r: Jeg deler forresten ALDRI noen konkurranser. 

Jeg tør knapt være med på konkurranser fordi det er så jævli irriterende med all den spammingen. 

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Mynona skrev:

Så lenge det ikke er en pupp på bildet er alt lov på Facebook tror jeg. De er hysteriske på nakne damer. Jeg rapporterte inn en video av et barn som ble mishandlet, det fant de heller ikke noe galt med. 

Det er bare sykt. Jeg har pratet med flere venninner av den avdøde, og alle har reagert på det. Om hun selv har godkjent det, aner jeg ikke, men det er uetisk uansett. 

Anonymkode: b0ae3...d26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør knapt være med på konkurranser fordi det er så jævli irriterende med all den spammingen. 

Anonymkode: 44d59...79b

😂 ser den. Tør ikke så mye nå lengre, jeg heller. Men i desember fikk jeg blod på tann. Har roet meg kraftig nå :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

En på studie mitt delte dette fine innlegget på klassens facebook-side:rolleyes:

screens.oversharing.png

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

En på studie mitt delte dette fine innlegget på klassens facebook-side:rolleyes:

screens.oversharing.png

Det er ikke noe jeg ville ha skrevet selv, men det er helt forståelig dersom det faktisk er sant at hun har vært et samtaleemne i klassen. Hun skriver det jo på klasseveggen og ikke som en generell status.

Anonymkode: 450c0...671

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe jeg ville ha skrevet selv, men det er helt forståelig dersom det faktisk er sant at hun har vært et samtaleemne i klassen. Hun skriver det jo på klasseveggen og ikke som en generell status.

Anonymkode: 450c0...671

Det er en gutt og ikke ei jente. Og jeg syns det er unødvendig å ta opp noe sånt på klassens side, når han kunne tatt det opp med de det gjelder. Og hvis han absolutt måtte ta det opp på den måten, så kunne han ha formulert seg litt penere. Fikk ikke akkurat et godt inntrykk av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

En på studie mitt delte dette fine innlegget på klassens facebook-side:rolleyes:

screens.oversharing.png

Jeg hadde skjønt det dersom det var snakk om ungdomsskole/vgs, men når du skriver studie, regner jeg med det er snakk om høyskole/universitet? Høres ut som en dramatisk tenåring :fnise: Jeg hadde også fått dårlig inntrykk av en slik person.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...