Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Wenda skrev:

Vannmerke tegninger man kun har fargelagt? altså man vannmerker fargene? For selve tegningen har jo noen andre laget mener jeg

Why?...

Typisk "fotografvannmerke" forsto jeg det som :P Jeg tenkte akkurat det samme. Noen andre har faktisk laget tegningen, mens "fargeleggeren" bare har klasket på noen farger 😂 For all del, noen er skikkelig flinke, men de fleste ser jo ut som om noe et barn kunne gjort like bra. 

Jeg spurte meg selv om akkurat det samme.... Er du redd for at noen skal "stjele" fargeleggingen din så ikke legg den ut på nettet da....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter fargeleggingsgruppa? 

Anonymkode: 2d214...efc

Fargelegging for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En tidligere facebookvenn som tydeligvis var sint på eksen. Hun og eksen fikk et barn, og barnet gikk dessverre bort rett etter fødselen. Paret taklet det ikke, og gikk fra hverandre. Hun klandret eksen for alt, åpenlyst på sin profil.
En dag la hun ut et album på facebook, med masse bilder av den døde babyen, og haterklæringer til eksen.

Dypt tragisk, og så smakløst.
 

Anonymkode: 0f3bb...1af

:hakeslepp: Why, oh, why........ :kvalm:

Anonymkode: 9a38e...782

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sirah skrev:

Meldte meg inn i den fargeleggingsgruppa av nysgjerrighet og bitch please! Jeg er fascinert merker jeg. Er det en grupperegel som sier at man MÅ teppebombe alle innlegg og kommentarer med smilefjes, hjerter og emojii? Og vannmerke på bilder man har fargelagt? I dont even.....

Det var jo et medlem der inne som skrev en post om at noen hadde ''stjålet'' tegningen hennes og brukt som forsidebilde på FB. Tror i allefall det var blitt brukt som forsidebilde, finner ikke igjen innlegget... :dry:

Anonymkode: 012bb...43c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo et medlem der inne som skrev en post om at noen hadde ''stjålet'' tegningen hennes og brukt som forsidebilde på FB. Tror i allefall det var blitt brukt som forsidebilde, finner ikke igjen innlegget... :dry:

Anonymkode: 012bb...43c

Hva om det var en annen som tilfeldigvis hadde fargelagt med samme farger

Haha, nei det der blir for dumt altså

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Sirah skrev:

Fargelegging for alle

Meldte meg inn nå. Dette blir kanskje avsporing, men kjøper virkelig folk fargeblyanter for 4000 kr???!!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Sirah skrev:

Meldte meg inn i den fargeleggingsgruppa av nysgjerrighet og bitch please! Jeg er fascinert merker jeg. Er det en grupperegel som sier at man MÅ teppebombe alle innlegg og kommentarer med smilefjes, hjerter og emojii? Og vannmerke på bilder man har fargelagt? I dont even.....

Det er vel bedre enn Koreansk kosmetikk... De bare hater på hverandre

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dritt lei av reklamering på facebook og venner som går fem på, og deltar i hytt og pine! Snik reklame kalles det. Enda mer irriterende er å bli tagget i disse konkurransene :angry: Facebook veggen min består KUN av ''Lik og kommenter så er du med i blablabla''  

Hjelper jo heller ikke å blokkere disse sidene, for det dukker opp nye hele tiden. Så har nå måtte begynt å blokkere hver eneste en som er med i disse konkurransene.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rundtfingern skrev:

Det er vel bedre enn Koreansk kosmetikk... De bare hater på hverandre

Der slipper jeg ikke inn så den får jeg ikke snoka på 😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, super-s skrev:

Meldte meg inn nå. Dette blir kanskje avsporing, men kjøper virkelig folk fargeblyanter for 4000 kr???!!!!

Tydeligvis... Altså, de kan få kjøpe så mange svindyre fargeblyanter de vil for min del. Bruker sikkert penger på mye rart andre syntes et merkelig jeg også. Men jeg skjønner ikke dette voldsomme behovet for å poste det på Facebook.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sirah skrev:

Tydeligvis... Altså, de kan få kjøpe så mange svindyre fargeblyanter de vil for min del. Bruker sikkert penger på mye rart andre syntes et merkelig jeg også. Men jeg skjønner ikke dette voldsomme behovet for å poste det på Facebook.

Jeg skjønner ikke det voldsomme behovet for å ha så mange sett til den prisen.

Anonymkode: 08430...40b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger ikke å rakke ned på hobbyen selv om dere ikke driver med den selv, er mange hobbyer jeg synes er rare og ikke forstår meg på pengebruken på. Fargeblyanter i god kvalitet koster penger. Nå er riktignok hun som er sitert her helt ekstrem, jeg har ikke sett noen andre med dét forbruket... De flester kjøper seg et sett med mellom 72 og 120 blyanter, noen har kanskje to, men der går grensa for de fleste. Jeg har et med 90 og ønsker meg etterhvert et til med 120 fra et annet merke, fordi det settet er også helt annerledes å bruke ift layering og blending enn de jeg har nå.

Poenget med denne tråden er oversharing, ikke å gjøre narr av hobbyer.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Auri skrev:

Dere trenger ikke å rakke ned på hobbyen selv om dere ikke driver med den selv, er mange hobbyer jeg synes er rare og ikke forstår meg på pengebruken på. Fargeblyanter i god kvalitet koster penger. Nå er riktignok hun som er sitert her helt ekstrem, jeg har ikke sett noen andre med dét forbruket... De flester kjøper seg et sett med mellom 72 og 120 blyanter, noen har kanskje to, men der går grensa for de fleste. Jeg har et med 90 og ønsker meg etterhvert et til med 120 fra et annet merke, fordi det settet er også helt annerledes å bruke ift layering og blending enn de jeg har nå.

Poenget med denne tråden er oversharing, ikke å gjøre narr av hobbyer.

Enig.

Ufint å kommentere nivået på bildene som blir lagt ut også. Alle kan ikke være like flinke, selv om de elsker det de holder på med. Poenget her er ikke hobbyen, men den sinnsyke oversharingen som fåregår der. La nå folk fargelegge på forskjellige nivåer uten å gjøre narr av akkurat det.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Auri skrev:

Dere trenger ikke å rakke ned på hobbyen selv om dere ikke driver med den selv, er mange hobbyer jeg synes er rare og ikke forstår meg på pengebruken på. Fargeblyanter i god kvalitet koster penger. Nå er riktignok hun som er sitert her helt ekstrem, jeg har ikke sett noen andre med dét forbruket... De flester kjøper seg et sett med mellom 72 og 120 blyanter, noen har kanskje to, men der går grensa for de fleste. Jeg har et med 90 og ønsker meg etterhvert et til med 120 fra et annet merke, fordi det settet er også helt annerledes å bruke ift layering og blending enn de jeg har nå.

Poenget med denne tråden er oversharing, ikke å gjøre narr av hobbyer.

Jeg tenkte akkurat på det samme. Det er en hobby på lik linje som andre, og det er jo ikke akkurat uvanlig å investere penger i det man bruker tid på. 

 

Anonymkode: 450c0...671

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Auri skrev:

Dere trenger ikke å rakke ned på hobbyen selv om dere ikke driver med den selv, er mange hobbyer jeg synes er rare og ikke forstår meg på pengebruken på. Fargeblyanter i god kvalitet koster penger. Nå er riktignok hun som er sitert her helt ekstrem, jeg har ikke sett noen andre med dét forbruket... De flester kjøper seg et sett med mellom 72 og 120 blyanter, noen har kanskje to, men der går grensa for de fleste. Jeg har et med 90 og ønsker meg etterhvert et til med 120 fra et annet merke, fordi det settet er også helt annerledes å bruke ift layering og blending enn de jeg har nå.

Poenget med denne tråden er oversharing, ikke å gjøre narr av hobbyer.

Jeg vet ikke om det er meg du sikter til, men det var jeg som startet "diskusjonen" med et spørsmål om folk virkelig bruker den summen på blyanter. Jeg spurte fordi jeg oppriktig lurte, ikke fordi det er en teit hobby. Men er enig i at det ble usaklig, så jeg beklager, hvis jeg var en av de du siktet til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis deg, super-s, men også de andre som var nedlatende i tonen ang vannmerker og slikt. Men diskusjon over nå, jeg har sagt mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Auri skrev:

Delvis deg, super-s, men også de andre som var nedlatende i tonen ang vannmerker og slikt. Men diskusjon over nå, jeg har sagt mitt :)

Jeg var med å diskuterte vannmerking og jeg ser ikke hva du mener. Jeg elsker tegn, form og farge og ser absolutt at fargelegging er en ypperlig hobby for mange. Det jeg "latterliggjorde" var det å opphøye sine egne fargelegginger såpass at de var nødt for å vannmerke dem. Man eier ikke tegningene man fargelegger så hvorfor vannmerke? Det er en vesentlig forskjell på disse tingene og det er viktig å se forskjellen før man reagerer med sinne, blir såra eller andre følelser  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som liveoppdaterer fra fødselen sin nå. Tagget seg på sykehuset og legger ut om at ungen ikke vil ut. Nei, det er faen ikke rart sier nå jeg... Til sammen så har hun vel skrevet 4 statuser fra sykehuset, og det er ikke mange timene hun har vært på sykehus. 

Venter bare på blodige skrævbilder nå. Det er det eneste som mangler :ler: 

Anonymkode: f81b4...456

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...