Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Phoenix

Vet du hva den heter? Må være svært god underholdning!

Husker ikke, kom over den i sommer mens jeg ennå hadde Facebook. Kan si i fra hvis jeg kommer på det. Endret av Phoenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke, kom over den i sommer mens jeg ennå hadde Facebook. Kan si i fra hvis jeg kommer på det.

Hæ? Anbefaler de folk å ikke betale boliglånet sitt?? Hvor tror de materialene til å bygge huset kom fra? :klo: Den siden må jeg bare finne, altså. :ler:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spør meg, så kan jeg ikke gå inn på Facebook fordi jeg ikke har Facebook. Jeg har googlet litt da for å se om jeg fant den.

SIden heter The One People. Full av gærninger. Hun der Ingunn Sigurdsdatter (hun som nekter å betale noe som heslt, og har "meldt seg ut" av Staten Norge) er veldig aktiv der inne. De mener bankene låner ut penger de ikke har/via tredjepart (hvis jeg forstår rett), og dermed ikke kan kreve tilbake noe de i utgangspunktet ikke hadde. SÅ da er det altså bare å låne penger og nekte å betale, altså. Ei der inne fikk litt pes for det, da, siden hennes gamle far var kausjonist, og tidligere styreleder i banken hennes... :rulle:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

SIden heter The One People. Full av gærninger. Hun der Ingunn Sigurdsdatter (hun som nekter å betale noe som heslt, og har "meldt seg ut" av Staten Norge) er veldig aktiv der inne. De mener bankene låner ut penger de ikke har/via tredjepart (hvis jeg forstår rett), og dermed ikke kan kreve tilbake noe de i utgangspunktet ikke hadde. SÅ da er det altså bare å låne penger og nekte å betale, altså. Ei der inne fikk litt pes for det, da, siden hennes gamle far var kausjonist, og tidligere styreleder i banken hennes... :rulle:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Høres ut som den, ja, men de er også veldig kritiske til fødselsnummeret og at det er ødeleggende med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er virkelig nysgjerrig på hva de som mottar disse brevene fra nevte gruppe gjør :fnise: Leste litt av et brev en av de la ut. Det handlet om at vedkommende ikke hadde betalt telefonregningen sin og dermed hadde telefonselskapet sendt purring. Han karen i gruppen la ut et langt brev at nei han skyldte ikke telefonselskapet penger og det er løgn! Og at bibelen innen det de tror på sier det å det :P:fnise:

Jaja, de skal no få tro på akkurat hva de vil, men ble skikkelig nysgjerrig :fnise:

Edit: hadde misforstått noe, så rettet på det :)

Endret av frksølekopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser også på TV uten å betale nrk-lisens. Det er bare å si at man ikke har TV, nemlig. Og kommer det en kontrollør og ringer på er det bare å lukke døra uten å si noe, for han har ikke lov til å gå inn. Dette gjør de med god samvittighet, for:"Alt de viser på TV'en er ren propaganda eller dum underholdning designet for å plante ideer inn i underbevisstheten din og stjele tiden fra deg. De kan vel ikke mene at du skal betale for det?"

Men tv skal de ha! :hoho:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Dette er mer *KlaskePanne*-morsomt enn oversharing;

"Mange rare hendelser som man kommer borti når man jobber i et boligsameiet.... En sint dame kommer til meg med en bulket bil, og sier hun er så sint..... grunnen til dette er at hun skal kjøre inn på tunet ved blokkene, og her er det stengt, med bommer. Damen forteller da at hun trodde dette var bommer som åpnet seg når man kjører på de???????"

:klaske::ler::daane:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser også på TV uten å betale nrk-lisens. Det er bare å si at man ikke har TV, nemlig. Og kommer det en kontrollør og ringer på er det bare å lukke døra uten å si noe, for han har ikke lov til å gå inn. Dette gjør de med god samvittighet, for:"Alt de viser på TV'en er ren propaganda eller dum underholdning designet for å plante ideer inn i underbevisstheten din og stjele tiden fra deg. De kan vel ikke mene at du skal betale for det?"

Men tv skal de ha! :hoho:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Jeg betaler heller ikke NRK-lisens. Jeg ser ikke på NRK.

Anonymous poster hash: 62716...264

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på FB som la ut at han hadde fått politiattest idag.

MED bilde av politiattesten.

Er det lov?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste snapchat-oppdateringen skapte visst furore når den kom, siden man ikke kan se hvem folk snapper mest med. Det ble skrevet mye om dette i media.

Ei på vennelista mi kommenterte på en av disse avisartiklene noe sånt som: "jeg har en god idé, hva om folk bare logget av facebook, snapchat insta etc og kom seg ut!" Da måtte jeg le. Hun dama der poster minst ti statuser om dagen, om hverdagen sin og alt mulig uinteressant, og hvis ingen kommenterer på statusene så gjør hun det selv med oppdaterende kommentarer. Attpåtil kommenterer hun på veldig mange avisartikler gjennom dagen, som da såklart popper opp i newsfeeden min.

Samme dame lå også i kø for å få tak i billetter til Hobbiten-premieren, da var det "Hobbitkøen - minutt for minutt" med oppdateringer. Holdt på å bli tullete av all spammingen på facebook. Hun har et vanvittig oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov, og hadde hun ikke vært en ufordragelig megge så skulle jeg syntes synd på henne. Og ja, skulle gjerne ha slettet henne som venn, men det er nå en gang slik at sånne personer gir meg et aldeles nydelig perspektiv på mitt eget liv! :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten en jeg studerer med, som kommenterte på en artikkel fra God Morgen Norge som skriver at dersom du lurer på noe om barneoppdragelse så spørr her! Denne frøkna har ikke barn, så vidt jeg vet, singel, og ikke gravid. Hun spørr "vordan ha sex når barna sover med foreldrene?" :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler heller ikke NRK-lisens. Jeg ser ikke på NRK.

Anonymous poster hash: 62716...264

Poenget var at de generelt er imot alt som blir vist på TV, men likevel skal ha TV...

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på FB som la ut at han hadde fått politiattest idag.

MED bilde av politiattesten.

Er det lov?

Ah, husker perioden hvor alle i kullet mitt fikk lappen... og la ut bilde av det midlertidige førerbeviset med synlig personnummer. :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på FB som la ut at han hadde fått politiattest idag.

MED bilde av politiattesten.

Er det lov?

Ser ikke hvorfor det ikke skulle være lov. Det er jo ikke et hemmelig dokument.

Man bør sladde personnr sitt for sikkerhetshensyn da.

Min politiattest stod det bare navn, adresse, personnr og "intet å bemerke".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ikke hvorfor det ikke skulle være lov. Det er jo ikke et hemmelig dokument.

Man bør sladde personnr sitt for sikkerhetshensyn da.

Min politiattest stod det bare navn, adresse, personnr og "intet å bemerke".

Kanskje ikke veldig lurt å dele personnr med hele FB? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke veldig lurt å dele personnr med hele FB? :)

Ja, det sa jeg jo. Men ulovlig er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sa jeg jo. Men ulovlig er det ikke.

Beklager, "Er det lov??" er en måte å si at noe ikke er greit/lurt på min dialekt.

Skal formulere meg bedre neste gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, "Er det lov??" er en måte å si at noe ikke er greit/lurt på min dialekt.

Skal formulere meg bedre neste gang

My bad. Kjenner nok ikke din dialekt.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...