Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev tidligere om mora som la ut video av babyen sin mens hun bæsjet, hvor ingenting var utelatt eller sladdet. Dette opptaket er nå fjernet, heldigvis.

I dag la hun ut bilde av barnet og skrev "her er dopungen vår :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: " "lille jenta skal dopes i dag :hjerte::hjerte::hjerte: " bilder/video startet i går kveld, med hennes, mannen og jenta`s antrekk, pluss en drøss med hjerter.

Alt er dokumentert fra jenta fikk pupp, bleie, fikk på seg "dopsjola" oppi bilsete, inni bilen, på med "dopslua"

Nå har en eller annen familiemedlem tatt over mobilen til mora, for å oppdatere facebook. Nå er det live-sending fra kirken dere.



Anonymous poster hash: 6e253...16c
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev tidligere om mora som la ut video av babyen sin mens hun bæsjet, hvor ingenting var utelatt eller sladdet. Dette opptaket er nå fjernet, heldigvis.

I dag la hun ut bilde av barnet og skrev "her er dopungen vår :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: " "lille jenta skal dopes i dag :hjerte::hjerte::hjerte: " bilder/video startet i går kveld, med hennes, mannen og jenta`s antrekk, pluss en drøss med hjerter.

Alt er dokumentert fra jenta fikk pupp, bleie, fikk på seg "dopsjola" oppi bilsete, inni bilen, på med "dopslua"

Nå har en eller annen familiemedlem tatt over mobilen til mora, for å oppdatere facebook. Nå er det live-sending fra kirken dere.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Siste oppdatering: "Bebbissen til tante sover som en angel i guds hus :hjerte::hjerte::hjerte: " og ett bilde av "angelen" og en usladdet pupp.

Jeg burde egentlig kommet meg ut i sola, og gjøre noe fornuftig, men det er spennende å følge med denne "dopungen" i dag.

.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dopungen :daane: kan noen si fra til henne?! Hahahaha åh guri malla

Nå har noen av mannens familie kommentert og ønsket en fin DÅPsdag og siste statusen hennes i kirken var at ungen hennes er dåppet :fnise:

Men noen av kommentarene i den første statusen er herlige.

-Have a nice dopsdag, baby Isabeliana Ingunn (babyen heter ikke det, men noe lignende)

- Happy dop day baby :hjerte::hjerte::hjerte:

Masse bilder av maten, gaver og babyen har fått på seg nytt antrekk fra noe jeg tror er Burberry som matcher mammaen. Bilder av venninner i sexy antrekk, stylter (høye hæler), tungt sminka. De ser mer ut som de er klare for å gå på byen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har noen av mannens familie kommentert og ønsket en fin DÅPsdag og siste statusen hennes i kirken var at ungen hennes er dåppet :fnise:

Men noen av kommentarene i den første statusen er herlige.

-Have a nice dopsdag, baby Isabeliana Ingunn (babyen heter ikke det, men noe lignende)

- Happy dop day baby :hjerte::hjerte::hjerte:

Masse bilder av maten, gaver og babyen har fått på seg nytt antrekk fra noe jeg tror er Burberry som matcher mammaen. Bilder av venninner i sexy antrekk, stylter (høye hæler), tungt sminka. De ser mer ut som de er klare for å gå på byen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Moren er ikke norsk, eller? Derfor hun skriver sånn? :klo:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dopunge? Dagens beste!

Har en på vennelista, som skriver mye difuse greier med snodige skrivefeil. Her er en av dagens snodige statuser:

Når idiologien din krasjer og den negative kommer tydelig frem og enn inser at du ikke kan askeptere hele idiologien. Har du da egenlig forstått noe? Eller er det slik at det alltid er en bakdel og man ikke kan akseptere alt¿ for da er det umulig å slå seg til for en idiologi....



Anonymous poster hash: 42a8a...106
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har noen av mannens familie kommentert og ønsket en fin DÅPsdag og siste statusen hennes i kirken var at ungen hennes er dåppet :fnise:

Men noen av kommentarene i den første statusen er herlige.

-Have a nice dopsdag, baby Isabeliana Ingunn (babyen heter ikke det, men noe lignende)

- Happy dop day baby :hjerte::hjerte::hjerte:

Masse bilder av maten, gaver og babyen har fått på seg nytt antrekk fra noe jeg tror er Burberry som matcher mammaen. Bilder av venninner i sexy antrekk, stylter (høye hæler), tungt sminka. De ser mer ut som de er klare for å gå på byen.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Er mora fra Jersey Shore eller?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dopungen? :hoho: Er det "bare" skrivefeil, eller er det en sær dialekt eller noe? :ler: Å tro at dåp skrives dop, er i alle fall mer forståelig enn å tro at døpes skrives dopes....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Jeg skjønte ikke hva som var morsomt med en gang. Ikke før jeg leste svarene her :ler:

Men så snakker jeg svensk 50% av tiden, så dop betyr jo dåp for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok kommet i den alderen at sykdom er en stor del av tilværelsen for mine jevnaldrende venner på face. I hvert fall så er utrolig mange av vennene mine mye syke, og de deler det gjerne med omverdenen! Et par stykker skriver sykdomsstatuser 14 ganger om dagen, og ingen detaljer er utelatt. Her får man beskrivelser av farge på snørr, hard eller løs avføring, feber og svimmelhet. Det er grenser for hvor mange ganger om dagen man gidder skrive god bedring...

Og nei, verken jeg eller fb-vennene mine er 80 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud! Sånne folk hadde det jo vært veldig gøy å treffe i virkeligheten, tilfeldig på butikken, bare for å kunne si "hvordan er formen? Håper magen er bedre, det virka jo Ikke noe godt med så mye løs avføring og grønt snørr" med høy stemme! :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren er ikke norsk, eller? Derfor hun skriver sånn? :klo:Anonymous poster hash: 9535f...a69

Det stemmer. Det blir veldig spennende å se hvordan barnet deres blir, når hun er ca 1.40 og mannen er nesten 2meter høy og sikkert like bred også. Hun har oppdatert en drøss i hele dag, men fyllebilder fra dåpsfesten. Forhåpentligvis en dop-fri fest :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...