Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å, herregud... "Er du redd???" I 17. mqai-tog med pappa? Sikkert... :filer:

Lyser gæren kjerring lang vei.



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatert status på den "savnede" gutten:

17661734-2DBD-4C52-9BBF-59B0C91AE51E-333

Er også en del statuser som "stakars gutten min! Hvor er du? Er du redd? Får du gå i tog på 17.mai?"

Og han er sist observert på en skole i tog med sin far.

Hun høres ikke helt stabil ut hun her!!

Fy flate.... stakkars gutt, og stakkars barnefar.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje avbildet foran huset i bunad:

Kari: Kan jeg spørre hva fargen på residensen deres heter?

Silje: Den er svart, er så fornøyd med den :)) Hjerte, hjerte, hjerte

Kari: Du er veldig fin i bunaden din, men lurte på hva fargen på residensen (huset) deres heter?

Jeg er ikke venn med Silje, men hun har åpen vegg - flust med statuser om verdens beste mann, og klissete ordtak...



Anonymous poster hash: bc190...fcf
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert status på den "savnede" gutten:

17661734-2DBD-4C52-9BBF-59B0C91AE51E-333

Er også en del statuser som "stakars gutten min! Hvor er du? Er du redd? Får du gå i tog på 17.mai?"

Og han er sist observert på en skole i tog med sin far.

Hun høres ikke helt stabil ut hun her!!

Å nei, gud.. Så flaut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den statusen om den savnede gutten havnet hos meg også, en Facebook-venn av meg hadde kommentert statusen. Han er visst "funnet" igjen nå. Meget spesielt.. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne statusen dukket opp på newsfeeden min.

"Tusen takk for at du pulte eksen min, jeg har støtta opp under alle dine psykiske problemer. Feige dumme kjærring!"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er NOEN av de rare jeg har fått opp på newsfeeden min:

"Grethe jeg har hatt diaré siden torsdag og hemoroiden er veldig sår og rå, er det trygt å bruke våtserviettene?" - En dame i 50 årene skrev det på statusen sin

"d værste mæ å shite e når man e ferdig og har røyst seg og rævhålle endå ikkje har lukka seg og dæ liksom bære står å pulsere i et par minutt!"

"NOTE TO SELF! ikke dra på frisvømming når man har mensen og bruker tampong.... Barn har en tendens til å dra i alle tråder de ser hengende!" #flaut #blodbad #YOLO

en jente hadde også logget seg inn på typen sin facebook profil og skrev som hans status: "Hei hei guttebassen min! <3 Jeg er bare inne på FB din for å se til at du ikke snakker med noen andre jenter, hehe :) <3 og det gjorde du ikke :-* Jeg er jo den besteste deiligjenta di vettu. elsker deg vennen min,, hilsen den besteste beste jenta di i veeeerden Christine Vicktoria <3<3<3



Anonymous poster hash: db38f...0b9
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aargh.. Folk som siar A men ikke B og som regell kun for å få oppmerksomhet.

"Uff. Trist nå. Nesten bare å legge seg ned å dø. Tenk at noe sånn kan skje. Blir en lang natt ja."

Og om noen skulle være så uforskammet å kommentere "Går det bra med deg? Hva har skjedd?" eller "Så leit at du har det vondt. Du vet du kan snakke med meg om alt." Så får de bare slengt tilbake om at det har de ingenting å bry seg med, det er privat og at hun over hodet ikke vil snakke med NOEN om det.

DOOH!! Hvorfor legger du det ut offentlig på facebook om du ikke vil at noen skal spørre eller snakke om det??

Folk, assa!!



Anonymous poster hash: 92e58...8fe
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tigger etter ting!

"Hei jeg skal flytte fra Kjelsås til Holmlia! Trenger flyttehjelp! Vi begynner lørdag kl 06:00 og kjobber til søndag kl 03:00. Gidder ikke betale for flyttebil, så vi må bruke bussen. Ta med en kasse øl slik at det blir stemning"

(eksempelstatus)

Haha, ja! Minner meg om en på Facebook som er helt ekstrem på dette, tigger ofte!

Kommer gjerne med statuser som:

"Fort! Trenger noen til å sy inn en bunadsskjorte, den er for vid! Noen som gidder å hjelpe?? Bare legge den inn litt, har ikke råd å betale." (dette ble skrevet 16. mai -.-)

"Trenger hjelp til å jobbe ute på terrassen i dag, hvem kommer?" (Gratis så klart)

Og dette er en av tjenestene han tilbyr tilbake:

"Hei! I dag reiser jeg og familien til Ikea, er det noen som vil vi skal ta med noe? :) Skriv til meg på inbox, jeg tar 50 kr for hver ting jeg tar med til deg. :)"

Ehhh, ja.. Alt skrevet med masse skrivefeil osv så klart :P

Endret av Amananas
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! Minner meg om en på Facebook som er helt ekstrem på dette, tigger ofte!

Kommer gjerne med statuser som:

"Fort! Trenger noen til å sy inn en bunadsskjorte, den er for vid! Noen som gidder å hjelpe?? Bare legge den inn litt, har ikke råd å betale." (dette ble skrevet 16. mai -.-)

"Trenger hjelp til å jobbe ute på terrassen i dag, hvem kommer?" (Gratis så klart)

Og dette er en av tjenestene han tilbyr tilbake:

"Hei! I dag reiser jeg og familien til Ikea, er det noen som vil vi skal ta med noe? :) Skriv til meg på inbox, jeg tar 50 kr for hver ting jeg tar med til deg. :)"

Ehhh, ja.. Alt skrevet med masse skrivefeil osv så klart :P

Hvordan HAR slike folk fortsatt venner???!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja! Minner meg om en på Facebook som er helt ekstrem på dette, tigger ofte!

Kommer gjerne med statuser som:

"Fort! Trenger noen til å sy inn en bunadsskjorte, den er for vid! Noen som gidder å hjelpe?? Bare legge den inn litt, har ikke råd å betale." (dette ble skrevet 16. mai -.-)

"Trenger hjelp til å jobbe ute på terrassen i dag, hvem kommer?" (Gratis så klart)

Og dette er en av tjenestene han tilbyr tilbake:

"Hei! I dag reiser jeg og familien til Ikea, er det noen som vil vi skal ta med noe? :) Skriv til meg på inbox, jeg tar 50 kr for hver ting jeg tar med til deg. :)"

Ehhh, ja.. Alt skrevet med masse skrivefeil osv så klart :P

Unnskyld meg, men er det altså sånn at dersom jeg spør om han kan ta med en søppelbøtte til 15 kr og en pakke telys til 15 kr, og i tillegg gir han de 30 kronene (forventer jo ikke at han skal legge ut for meg), så er det likvel sånn at fyren skal ha 50 kr for hver av tingene?

Anonymous poster hash: 097de...1de

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg, men er det altså sånn at dersom jeg spør om han kan ta med en søppelbøtte til 15 kr og en pakke telys til 15 kr, og i tillegg gir han de 30 kronene (forventer jo ikke at han skal legge ut for meg), så er det likvel sånn at fyren skal ha 50 kr for hver av tingene?

Anonymous poster hash: 097de...1de

Haha, slik jeg forstod det ja.. Han har jo ikke IQ da, så det hørtes vel ut som en fair deal for ham. Likevel rart at han er så gnien når han selv tilbyr tjenester, mens han forventer å få aaalt gratis selv ;O

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg drev og debatterte med en dame en gang om fordeler og ulemper med Facebook. Hun synes så godt som alt med Facebook var bare positivt, og spesielt at man kunne spørre om hjelp og tjenester der, for det kunne være flaut å spørre en venn om hjelp. Eh, ok, så da er det ikke flaut å spørre hele kontaktlisten om tjenester?



Anonymous poster hash: 31f3d...138
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg drev og debatterte med en dame en gang om fordeler og ulemper med Facebook. Hun synes så godt som alt med Facebook var bare positivt, og spesielt at man kunne spørre om hjelp og tjenester der, for det kunne være flaut å spørre en venn om hjelp. Eh, ok, så da er det ikke flaut å spørre hele kontaktlisten om tjenester?

Anonymous poster hash: 31f3d...138

Jeg har aldri spurt om tjenester på facebook selv, men akkurat det poenget der forstår jeg litt. Om en venn spør meg om for eksempel flyttehjelp, så føles det VELDIG kjipt å si nei. Jeg føler liksom at jeg MÅ, selv om jeg egentlig ikke har lyst/har tid.

Om han spør på facebook kan de som vil hoppe på, ingen føler noe press.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ei på facebook som legger ut slike ekstremt positive statuser hver eneste dag. Det er rett og slett litt patetisk. Hun elsker coaching og de greiene der, men det høres rett og slett ut som svada.

For en herlig dag! Etter utrolig mye mental jobbing, er i gang å sy sammen mitt foredrag til onsdag. Hjernen får skikkelig kjørt seg - loope - reflektere - snu og øve. Øve litt til og så ennå en gang! Joda, jeg har kontrollen og er snart inne i siste dans - en rolig, stødig, der jeg gir og får motstand - slik at sømmene blir harmoniske og åpner sinn og hjerter. Ha en herlig søndag i solen. Før siste dans, skal jeg gå ut i naturen å henter energi, slik at foredraget får et ekstra dryss fra min spirit. Stolt, lykkelig over ny mental vekst og innsikt i meg selv. Små steg mot store drømmer. Ha en fantastisk søndag alle sammen, og spør deg gjerne: hva slags innhold legger du til dine tanker idag ? Og hvis dette gjør at du ikke har en god dag, utfordrer jeg deg til å legge en ny mening og innhold til de. For du er mer enn dine tanker - og det er lov å ta en kvalitetskontroll!

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Har ei på facebook som legger ut slike ekstremt positive statuser hver eneste dag. Det er rett og slett litt patetisk. Hun elsker coaching og de greiene der, men det høres rett og slett ut som svada.

Mvh Yvonne :heiajente:

Helt greit å være en positiv person, men det der blir litt vel mye etter min smak. Kan sammenlignes med nyfrelste mennesker

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å være en positiv person, men det der blir litt vel mye etter min smak. Kan sammenlignes med nyfrelste mennesker

Ja, det er nettopp det. Ingenting i mot positivitet, men det blir litt vel mye. Hver eneste dag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på facebook som legger ut slike ekstremt positive statuser hver eneste dag. Det er rett og slett litt patetisk. Hun elsker coaching og de greiene der, men det høres rett og slett ut som svada.

Mvh Yvonne :heiajente:

Har en lignende. Frelst på pyramidespill og selvhjelpsbøker :ler: Utrolig slitsomt. Høres jo ut som en skikkelig religiøs ekstremist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...