Gjest Jørild Skrevet 7. mars 2014 #3581 Del Skrevet 7. mars 2014 Hun har helt tilfeldig fått penger for sex? Å kjære.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. mars 2014 #3582 Del Skrevet 7. mars 2014 Husker dere hun som IKKE hadde solgt sex? Denne sto på statusen hennes i dag: "Åhhh, kjenner jeg blir så SUR!! Noen mennesker er ONDSKAPSFULLE altså! Får ikke LOV å si så mye, men vet dere hva - jeg bryr meg IKKE! Det er MIN unge, så da må vel JEG få bestemme hva jeg vil si om saken!!! Noen startet ett SKIKKELIG ufint RYKTE(!!!!) for en stund siden, og noen har altså sendt en BEKYMRING til BV!!!!! Jenta mi har det PERFEKT hos meg, og at det skal bli så mye STYR av ett rykte, er helt SYKT!! At jeg HYGGER MEG på fritida trenger ikke bety at jeg gjør noe ULOVLIG selv om jeg tilfeldigvis (ja, det er HELT tilfeldig) har fått litt penger av og til. Fysj altså, tenk at folk kan tro jeg driver med SÅNT! HORE, du liksom! Jeg har da VERDIGHET.SÅ, nå vet dere hva greia er, men jeg er STERK, så dette står jeg gjennom, for min skyld og IKKE MINST for gulljenta xxx sin skyld. <3 <3 <3" Å herregud. Trashy!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 7. mars 2014 #3583 Del Skrevet 7. mars 2014 Er det bare meg eller? Virker ikke helt oppegående de som stadig vekk kommer borti capslocken... Ikke at det hadde hjulpet med småbokstaver på statusen over, altså 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 7. mars 2014 #3584 Del Skrevet 7. mars 2014 Hun har helt tilfeldig fått penger for sex? Å kjære.. Kunne ha skjedd, en kompis av meg hadde en ONS og la igjen 400 kr på nattbordet siden taxiregningen hjem til henne hadde vært så dyr. Da han kom hjem innså han hva det kunne insinuere Nok digresjon, jeg vil gjerne høre mer av denne fantastiske dama 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 7. mars 2014 #3585 Del Skrevet 7. mars 2014 Husker dere hun som IKKE hadde solgt sex? Denne sto på statusen hennes i dag: "Åhhh, kjenner jeg blir så SUR!! Noen mennesker er ONDSKAPSFULLE altså! Får ikke LOV å si så mye, men vet dere hva - jeg bryr meg IKKE! Det er MIN unge, så da må vel JEG få bestemme hva jeg vil si om saken!!! Noen startet ett SKIKKELIG ufint RYKTE(!!!!) for en stund siden, og noen har altså sendt en BEKYMRING til BV!!!!! Jenta mi har det PERFEKT hos meg, og at det skal bli så mye STYR av ett rykte, er helt SYKT!! At jeg HYGGER MEG på fritida trenger ikke bety at jeg gjør noe ULOVLIG selv om jeg tilfeldigvis (ja, det er HELT tilfeldig) har fått litt penger av og til. Fysj altså, tenk at folk kan tro jeg driver med SÅNT! HORE, du liksom! Jeg har da VERDIGHET. SÅ, nå vet dere hva greia er, men jeg er STERK, så dette står jeg gjennom, for min skyld og IKKE MINST for gulljenta xxx sin skyld. <3 <3 <3" Kan ikke hjelpe for at fordommene mine sier meg at barnevernet kanskje ikke er heeelt feil her... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #3586 Del Skrevet 7. mars 2014 Tror det er på sin plass med barnevernet jeg. Jeg blir skremt over hvor korttenkte enkelte mennesker er :o Anonymous poster hash: 42a8a...106 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 8. mars 2014 #3587 Del Skrevet 8. mars 2014 Husker dere hun som IKKE hadde solgt sex? Denne sto på statusen hennes i dag: "Åhhh, kjenner jeg blir så SUR!! Noen mennesker er ONDSKAPSFULLE altså! Får ikke LOV å si så mye, men vet dere hva - jeg bryr meg IKKE! Det er MIN unge, så da må vel JEG få bestemme hva jeg vil si om saken!!! Noen startet ett SKIKKELIG ufint RYKTE(!!!!) for en stund siden, og noen har altså sendt en BEKYMRING til BV!!!!! Jenta mi har det PERFEKT hos meg, og at det skal bli så mye STYR av ett rykte, er helt SYKT!! At jeg HYGGER MEG på fritida trenger ikke bety at jeg gjør noe ULOVLIG selv om jeg tilfeldigvis (ja, det er HELT tilfeldig) har fått litt penger av og til. Fysj altså, tenk at folk kan tro jeg driver med SÅNT! HORE, du liksom! Jeg har da VERDIGHET.SÅ, nå vet dere hva greia er, men jeg er STERK, så dette står jeg gjennom, for min skyld og IKKE MINST for gulljenta xxx sin skyld. <3 <3 <3" VÆR SÅ SNILL å post mer fra denne dama. PLEASE! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 8. mars 2014 #3588 Del Skrevet 8. mars 2014 VÆR SÅ SNILL å post mer fra denne dama. PLEASE! Kan bare skrive under på dette. Denne dama er definitivt på topp 5 av hva vi har sett i denne tråden Mine "gærne" FB-venner virker jo plutselig veldig seriøse i forhold... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3589 Del Skrevet 9. mars 2014 En homofil bekjent av meg, som har vært supersuperlykkelig forelska helt siden han ble sammen med typen: Forrige lørdag la han ut dette: 18 måneder med min fantastiske kjærste, ett og halvt år, hvor har tiden gått hen??? Elsker deg så utrolig mye gutten min!!! Gleder meg til å tilbringe resten av mitt liv med deg xxx ! Mitt alt — feeling special. Og på søndag kom denne: 18 måneder varte det..... Anonymous poster hash: 994b7...95b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3590 Del Skrevet 9. mars 2014 En homofil bekjent av meg, som har vært supersuperlykkelig forelska helt siden han ble sammen med typen: Forrige lørdag la han ut dette: 18 måneder med min fantastiske kjærste, ett og halvt år, hvor har tiden gått hen??? Elsker deg så utrolig mye gutten min!!! Gleder meg til å tilbringe resten av mitt liv med deg xxx ! Mitt alt — feeling special. Og på søndag kom denne: 18 måneder varte det..... Anonymous poster hash: 994b7...95b Huff fikk vondt av han jeg. Anonymous poster hash: 42a8a...106 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 9. mars 2014 #3591 Del Skrevet 9. mars 2014 En homofil bekjent av meg, som har vært supersuperlykkelig forelska helt siden han ble sammen med typen: Forrige lørdag la han ut dette: 18 måneder med min fantastiske kjærste, ett og halvt år, hvor har tiden gått hen??? Elsker deg så utrolig mye gutten min!!! Gleder meg til å tilbringe resten av mitt liv med deg xxx ! Mitt alt — feeling special. Og på søndag kom denne: 18 måneder varte det..... Anonymous poster hash: 994b7...95b Uff da, fikk bare vondt av denne altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 9. mars 2014 #3592 Del Skrevet 9. mars 2014 Sex-dama har vært helt stille de siste dagene - jeg oppdaterer dere når det kommer noe mer! Bare så det er klart altså; jeg har ikke denne dama på vennelista mi, men hun har åpen profil og vi har felles venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. mars 2014 #3593 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Fikk opp denne da en av mine FB-venner kommenterte på den: "Jaja.. Det har i grunnen vært en strålende helg, bare for å våkne fyllesjuk med beskjed om at dama har slått opp for ørtende gang! Så da er det bare å vende seg til singeltilværelsen igjen" Hadde kanskje ikke vært så ille om mannen ikke var nesten 50 år Endret 10. mars 2014 av Britt Banditt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #3594 Del Skrevet 11. mars 2014 Oj. Har enda større grunn til å hate menn etter en særdeles stygg kommentar basert på mitt utseende. Jeg er ikke SÅ stygg at jeg ikke kan stille visse krav til en evt mann. Og nei, jeg er IKKE interessert i needy, kåte og uselvstendige menn uten lappen eller jobb. Fy faen, altså. For meg er ikke det er krav en gang, det er en selvfølge og noe som heter SOSIALE ANTENNER, men siden ikke alle MENN har skjønt at man ikke nevner "sex" eller "livshistorie" under første samtale, så må jeg altså SPESIFISERE dette i en annonse for så å bli dissa på bakgrunn av skeive tenner, stygghet og ekstra kg. Sorry, stygge vesen med et groteskt syn på kvinnekroppen; jeg ser faktisk ganske gjennomsnittlig ut, selv om det tok meg 11 år å akseptere at jeg aldri kommer til å se ut som barbiedoll... Anonymous poster hash: 9535f...a69 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 11. mars 2014 #3595 Del Skrevet 11. mars 2014 Oj. Har enda større grunn til å hate menn etter en særdeles stygg kommentar basert på mitt utseende. Jeg er ikke SÅ stygg at jeg ikke kan stille visse krav til en evt mann. Og nei, jeg er IKKE interessert i needy, kåte og uselvstendige menn uten lappen eller jobb. Fy faen, altså. For meg er ikke det er krav en gang, det er en selvfølge og noe som heter SOSIALE ANTENNER, men siden ikke alle MENN har skjønt at man ikke nevner "sex" eller "livshistorie" under første samtale, så må jeg altså SPESIFISERE dette i en annonse for så å bli dissa på bakgrunn av skeive tenner, stygghet og ekstra kg. Sorry, stygge vesen med et groteskt syn på kvinnekroppen; jeg ser faktisk ganske gjennomsnittlig ut, selv om det tok meg 11 år å akseptere at jeg aldri kommer til å se ut som barbiedoll... Anonymous poster hash: 9535f...a69 Alt folk legger på Facebook.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #3596 Del Skrevet 11. mars 2014 Oj. Har enda større grunn til å hate menn etter en særdeles stygg kommentar basert på mitt utseende. Jeg er ikke SÅ stygg at jeg ikke kan stille visse krav til en evt mann. Og nei, jeg er IKKE interessert i needy, kåte og uselvstendige menn uten lappen eller jobb. Fy faen, altså. For meg er ikke det er krav en gang, det er en selvfølge og noe som heter SOSIALE ANTENNER, men siden ikke alle MENN har skjønt at man ikke nevner "sex" eller "livshistorie" under første samtale, så må jeg altså SPESIFISERE dette i en annonse for så å bli dissa på bakgrunn av skeive tenner, stygghet og ekstra kg. Sorry, stygge vesen med et groteskt syn på kvinnekroppen; jeg ser faktisk ganske gjennomsnittlig ut, selv om det tok meg 11 år å akseptere at jeg aldri kommer til å se ut som barbiedoll... Anonymous poster hash: 9535f...a69 Går det an? Da lurer jeg fælt på hva annet dette kreket legger ut på fjaseboka:)Anonymous poster hash: 6e253...16c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3597 Del Skrevet 12. mars 2014 Oj. Har enda større grunn til å hate menn etter en særdeles stygg kommentar basert på mitt utseende. Jeg er ikke SÅ stygg at jeg ikke kan stille visse krav til en evt mann. Og nei, jeg er IKKE interessert i needy, kåte og uselvstendige menn uten lappen eller jobb. Fy faen, altså. For meg er ikke det er krav en gang, det er en selvfølge og noe som heter SOSIALE ANTENNER, men siden ikke alle MENN har skjønt at man ikke nevner "sex" eller "livshistorie" under første samtale, så må jeg altså SPESIFISERE dette i en annonse for så å bli dissa på bakgrunn av skeive tenner, stygghet og ekstra kg. Sorry, stygge vesen med et groteskt syn på kvinnekroppen; jeg ser faktisk ganske gjennomsnittlig ut, selv om det tok meg 11 år å akseptere at jeg aldri kommer til å se ut som barbiedoll... Anonymous poster hash: 9535f...a69 Dette må vel nesten være sex-dama til Monstrum?! Anonymous poster hash: 916c5...5bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 12. mars 2014 #3598 Del Skrevet 12. mars 2014 Sex-dama har vært helt stille de siste dagene - jeg oppdaterer dere når det kommer noe mer! Bare så det er klart altså; jeg har ikke denne dama på vennelista mi, men hun har åpen profil og vi har felles venner. Har hun skrevet noe mer? :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 14. mars 2014 #3599 Del Skrevet 14. mars 2014 Oj. Har enda større grunn til å hate menn etter en særdeles stygg kommentar basert på mitt utseende. Jeg er ikke SÅ stygg at jeg ikke kan stille visse krav til en evt mann. Og nei, jeg er IKKE interessert i needy, kåte og uselvstendige menn uten lappen eller jobb. Fy faen, altså. For meg er ikke det er krav en gang, det er en selvfølge og noe som heter SOSIALE ANTENNER, men siden ikke alle MENN har skjønt at man ikke nevner "sex" eller "livshistorie" under første samtale, så må jeg altså SPESIFISERE dette i en annonse for så å bli dissa på bakgrunn av skeive tenner, stygghet og ekstra kg. Sorry, stygge vesen med et groteskt syn på kvinnekroppen; jeg ser faktisk ganske gjennomsnittlig ut, selv om det tok meg 11 år å akseptere at jeg aldri kommer til å se ut som barbiedoll... Anonymous poster hash: 9535f...a69 Ajajaj... Det forundrer meg alltid hvordan disse menneskene ikke ser at slike aggressive forsvarstaler overhodet ikke hjelper dem. Fullstendig menneskelig å reagere, og helt greit og lov å tenke de tingene hun skriver, evt prate fortrolig med noen nære om det, men når man poster det offentlig er det ett eller annet i resonneringen som går galt. Snakk om å stille seg selv i dårlig lys, helt på egen hånd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3600 Del Skrevet 14. mars 2014 Undersharing, egentlig, men...sukk. Både han og hun i et godt etablert par i 20-årene kommer plutselig med statuser av typen "Åh, herlige nyheter ramler inn! Nå blir det spennende tider fremover!". For så ikke å utbrodere mer, og når vennene spør "Hva skjer? Gravid? Smått på vei?" og lignende, så blir hun sur - for det er visstnok frekt å spørre om hun er gravid. Jammen så la være å skrive sånne halvkvedete statuser, da, for pokker. (Selv lot jeg bare være å kommentere, gidder ikke "belønne" fjottstatuser med kommentarer.) Anonymous poster hash: bb1b4...103 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå