Gå til innhold

En helt ny bok


Kvist

Anbefalte innlegg

uff da kvisten min :klemmer:

vi kan dessverre ikke velge foreldrene våre.

Men hun har jo gjort noe bra i livet da - deg! Jeg ville ikke vært uten deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å ha et trøblete forhold til moren sin, har slitt med min mor jeg også. Vekten min har bl.a. vært et emne, ikke veldig populært hos meg kan du si.

:klemmer: til deg i dag.

Takk. Klemmer er veldig velkomment :)

Skjønner ikke hvorfor mødre gjør sånn, er det noe jeg aldri skal gjøre så er det å snakke nedsettende, frekt og direkte slemt om dattera mi, kroppen hennes, vekta hennes, utseende hennes etc. ALDRI!

uff da kvisten min :klemmer:

vi kan dessverre ikke velge foreldrene våre.

Men hun har jo gjort noe bra i livet da - deg! Jeg ville ikke vært uten deg :klemmer:

Haha, vet ikke helt om det er hun som skal ha "skylda" for at jeg er som jeg er jeg.

:klemmer: Nå må du se å blåse vekk noe fra den kalenderen din vettu. Jeg trenger litt bestevenninnetid snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist kveldsmat :ler:

Føles mye lurere enn nattmat i hvertfall.

Men mest av alt har jeg lyst på kake. Brownies! Vi snakket om brownies på skolen i dag, og jeg har tenkt på det siden. Tror jeg må bake brownies snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vet ikke helt om det er hun som skal ha "skylda" for at jeg er som jeg er jeg.

:klemmer: Nå må du se å blåse vekk noe fra den kalenderen din vettu. Jeg trenger litt bestevenninnetid snart!

Neeeei....tenkte mer på at ho har jo faktisk føda deg!

Du er jo til fordi hun valgte å få barn. Og det er jeg glad for :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fikk deg kveldsmat, så kanskje du slapp å spise i natt?

Kjedelig når moren din sier sånt da :( Du ser jo så flott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsmat er lurt nå ja ;) Jeg har vært oppe noen netter for å spise selv om jeg spiser det hver dag :sjenert: Heldigvis gjør en av kollegene mine det samme.

Tåpelig av moren din å si slike ting :kjefte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er elendig!

Bihulebetennelse er virkelig noe dritt. Hele hodet føles som om det er fullt av snørr og gørr. Det er vel ikke så lurt å ta nesespray nå, men jeg må innrømme at i går kveld føltes det som om det var to valg, nesespray eller døden :gjeiper:

Måtte gå hjem midt i skoledagen i går også, satt og skalv, hakket tenner og nøs i ett.

Nå er jeg så utrolig lei av å være syk, enten det er hormonellt eller bakterier som gjør det.

Heldigvis var snuppa frisk nok til barnehagen i dag, etter to dager hjemme med pappaen. Så vi lå og dro oss i senga en stund og så dro vi i barnehagen i titida, passe tid til foreldresamtalen jeg skulle ha med pedleder. Snuppa får masse skryt, flink, sosial, har empati og veldig god motorikk og konsentrasjonsevne. Og nå begynner språket å komme for fullt også, sånn at andre skjønner hva hun sier også. Også sa han at de jobber litt med å lære henne å bruke innestemme når de er inne. Hehe, må innrømme at jeg ikke var overasket over akkurat det nei.

Nå har jeg og snuppa spist middag, og flatet ut i hver vår sofa. Mannen prøver å ta igjen for to dager borte så han jobber sent i dag. Blir en sløv ettermiddag og kveld kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bihulebetennelse som gravid uten neseblod var vel en utopi ja. *lete etter neseblodsmiley*

Herremin dette er slitsomt!

Nå skal jeg straks avgårde til fysioterapi, lastet med snytepapir. Hehe, hun blir sikkert glad for en sånn avslutning på uka si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker i dag!

Og nyyyyydelig rosebukett fra mannen står på bordet, i anledning at vi har vært gift 6 år på søndag. :bryllup:

Nå har jeg gjort de øvelsene jeg fikk av fysio i dag, eller ca halvparten da, for jeg mangler passende vekter til armøvelsene.

Også viser tickeren en appelsin :) Opp fra sitron forrige uke, og fra valmuefrø da jeg la den inn første gangen.

Endret av Kvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire uker til ordinær ultralyd og noen har begynt å tippe kjønn allerede så jeg lager like greit en tippeliste her jeg. Moro å se hvem som får rett.

:babyjente:

Kommende storesøster

:babygutt:

Tidligere kollega I (var veldig veldig "sikker")

Selv har jeg ingen sterk følelse denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tippes det :)

:babyjente:

Kommende storesøster

Pusilus

Lucky?

:babygutt:

Tidligere kollega I (var veldig veldig "sikker")

Når jeg ser på lista over mulige navneforslag jeg har skrevet, så heller det vel mot jente her også. Hehe, er i hvertfall mange flere fine jentenavn som passer kriteriene våre.

Nå har vi spist deilig lørdagsfrokost med arme riddere, syltetøy, kaffe og juice. Og snuppa er helt i hundre over å ha fått en gråblyant og et viskelær av pappaen sin. "Jeg har skolesaker! Ordentlig skolesaker!" Så nå er bordet fullt av viskelærrusk og øynene til en som vil være stor jente skinner av glede :)

Fortsatt snørrete av en annen dimensjon, men dundringen i panna har roet seg et par hakk heldigvis. Har brukt nesespray etter å ha søkt opp massevis av info på nett. Nå rydder mannen kjøkkenet og jeg er skoleassistent for snuppa... hehe. Snart går turen ut for å handle litt, kjenner jeg gruer meg allerede. Bare en tur i matbutikken, men alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en liten til.

Det er utrolig hygglelig å lese om at andre lykkes når de har hatt en trøblete fortid.

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

:babyjente:

Kommende storesøster

Pusilus

Lucky?

Venninne S

:babygutt:

Tidligere kollega I (var veldig veldig "sikker")

Gratulerer med en liten til.

Det er utrolig hygglelig å lese om at andre lykkes når de har hatt en trøblete fortid.

Lykke til! :klem:

Takk takk :) Veldig hyggelig å endelig kunne være litt solskinnshistorie!

I dag har jeg og mannen vært gift i seks år. Så rart at det har gått så lang tid, samtidig føles det jo som "for alltid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Piknik på stranda i solskinnet :) Snuppa har lekt i sanda, fant seg andre barn å leke med og koste seg skikkelig. Vi spiste gode smørbrød og brownies, sola oss, matet ender med restene. Mannen og snuppa gikk en liten tur og de sparket ball. Herlig fridag.

Godt å kunne være med litt i hvertfall. Med kjørevei nesten fram, krykker, pledd og benk med bord var det ikke altfor anstrengende for meg heller.

Og nå ligger jeg i hengekøya og sløver. Deilig å ha litt stemme igjen.

Vi bor i byen da, så det er litt tett. Nå ligger jeg og irriterer meg over ene naboen. Mor monterer møbler ute og spiller country-pop med kjærlighetssorgtema, tenåringssønn 1 spiller durete metall ut av et vindu og tenåringssønn 2 spiller techno/skrillex greier ut av et annet vindu. Og alle tre står nå ute og krangler høylydt om hvem som har vært dårligst til å hjelpe med møblene. Gahh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 6-års bryllupsdag :strix:

Herlig dag dere har hatt :) (utenom naboene som spiller musikk og krangler da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboene ble heldigvis enige om at begge tenåringene var dårlige til å hjelpe til, og at de skulle dra på stranda begge to siden ingen av dem gadd å hjelpe mora si. Så da ble det slutt på musikken og kranglingen heldigvis :)

Nå er det noe annet jeg er sint for.

Mannen og snuppa skulle sykle til byen for å se hva som var åpent av take-awaysteder i dag, hehe, en lat dag :gjeiper:

De tråkker av gårde, jeg ligger og sløver så lenge. Etter ganske lang stund hører jeg snuppas hikst i det de kjører inn på gårdsplassen.

Det viser seg at de har vært og kjøpt mat, noe kinesisk, og på vei hjem kjører en bil med russ med vanngevær forbi og spruter på dem. Mannen skvetter, blir sint og selv i rolig tempo på fortauet ender det i ustabil sykkel og kræsj utafor fortauskanten. Snuppa fikk skrubbsår på tommelen, ellers "bare" vettskremt for biler som spruter vann. Mannen fikk stort skrubbsår på kneet, stort på albuen og blir oppskrapet på siden av magen. Genseren hans er så møkkete at det ser ut som om den har hengt etter en bil i flere km, buksa er full av hull, kinamaten er spredd over dem begge og utover veien og telefonen hans er knust...

Ble dyr take-away ja. Og snuppa var så redd at hun skalv da hun fortalte meg hva som hadde skjedd. Stakkars stakkars ungen min!

Store planer om å ta en telefon til russestyrene ved de to sentrumsskolene i morra ja, for å høre om det er regnet som moro for russen i år å angripe småbarnsfamilier på sykkel. Synd ikke mannen klarte å få tatt nummeret på bilen, men han var naturlig nok mest opptatt av å skjerme snuppa for fallet.

Jævla drittunger med røde bukser!

Endret av Kvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f**n sånt burde ikke skje. Skjønner godt at du er sinna. :klemmer: til dere alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...