Gå til innhold

En helt ny bok


Kvist

Anbefalte innlegg

En helt ny bok, for et helt nytt håp!

En håpebok for lykkelige stunder og en grublebok for grublestunder, og absolutt ikke en grinebok for triste stunder. Denne bok skal være full av glede! Nå er det jammen meg min tur!

Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men litt grining for at man blir så innmari glad blir det nok :grine:

Herregud, du fortjener dette så mye.

Helt enig at nå er det DIN tur. Basta!

Dette skal bli et flott år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en liten Målfrid :)

En merkelig følelse dette, 4 uker og to dager på vei. Testet positivt i går, og i dag.... og mest sannsynlig i morgen også. Og på grunn av litt lange sykluser ventet jeg egentlig ikke mensen før ca tirsdag. Alikevel har jeg "visst" det i godt over en uke.

Hvorfor "visste" jeg det denne gangen? Hvorfor tok jeg en test før jeg var forsinket med mensen? Det pleier jeg jo aldri å gjøre, og når man har vært prøver så lenge som meg så har jeg ikke noe tro på at det bare er innbilning heller.

Målfrid har prøvd å fortelle meg noe :) Noe fantastisk flott!

Velkommen Målfrid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Ja, det blir jo kjempekjekt med Mildrid og Målfrid :fnise:

Jeg er sååå glad for at dere har klart det, kommer til å krysse alt jeg har fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huh, hva mener folk med 'din tur' osv?

At etter mange år med ønsking og prøving, smerter, medisiner, aborter og annet faenskap så er det nå endelig min tur til å ha et normalt sunt svangerskap...

Det er i alle fall det jeg mener med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

At etter mange år med ønsking og prøving, smerter, medisiner, aborter og annet faenskap så er det nå endelig min tur til å ha et normalt sunt svangerskap...

Det er i alle fall det jeg mener med det.

Gratulerer og håper det går bra framover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kribler i hele kroppen, hjernen tenker kun babylykke og jeg koooooooser meg med hemmeligheten vår.

Herlig følelse!

Foreløpige symptomer er:

Trøtthet, sover etter middag og legger meg tidlig :)

Småkvalme når det er lenge siden jeg har spist. Heldigvis ikke så mye av det da ;)

Ømme og "tunge" pupper

Bittelitt "rar" utflod

Lurer litt på hvor superluktesansen min er hen? Den har kommet først de andre gangene... Men veldig deilig å ikke kjenne vaskepulverlukt av forbipasserende eller håndsåpelukt i tre kvarter etter at sidemannen vasket hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wanita: Hvorfor er tickeren din så rar?

Jeg har 251 dager igjen og du har 215... det er 36 dager forskjell det. Og så er du bare 17 dager mer gravid enn meg.

Har du juksa eller? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn :)

Ble det bedre syns du? ;)

Fikk til og med retta opp de to dagene som er feil. (jeg tror de er feil ihvertfall) :gjeiper:

Vet ikke hvordan den klarte å få 6+6 dager til å bli 215 dager igjen, når 6+4 ble 234 dager igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gladgrining er herlig!

Nå er jeg bare innom for å oppdatere symptomlista. Kvalmen har kommet. Blandet "fryd" over det... Jeg elsker grunnen, men blir aldri helt venn med brekninger.

Bare å ta seg sammen vel, skal i et møte nå og har store planer om å smile pent og holde på både mageinnhold og hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bekkenløsningssmertene er på plass ja.

Kjenner det godt i hoftene nå på kvelden, enda jeg egentlig ikke har gjort noen sprell i det hele tatt i dag. Tettpakket skoledag betyr mye stillesitting. Jeg prøver å være flink å ikke sitte med beina i kryss da, og å unngå å stå med vekten ujevnt fordelt.

Tror jeg må finne yogamatta mi jeg, se om jeg finner noen gravidyogatips på nett.

Og så har jeg fått time til første kontroll, neste tirsdag :) Jeg ba om ekstra tett oppfølging, pga historikken, dama i telefonen var positiv til det så håper legen er også. Litt blandede følelser, jeg bestillte jo sånn time sist også, og da husker jeg godt at jeg ringte gråtkvalt for å avbestille samme morgen fordi jeg mistet dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig morgen!

Svigermor ringte i går og ville gjerne ha besøk av jenta vår, så mannen tok henne med seg på jobb i dag tidlig (samme vei) så svigermor skulle hente henne der. Og jeg har ingen forelesninger i dag. Så jeg sov lenge, eller til halv ni i hvertfall. Spiste litt frukt og har nå tatt en times yoga på stuegulvet. Merker det er litt uvant ja, men følger sånt som er for gravide tidlig i graviditeten og det kjennes deilig!

Nå skal jeg lage meg en latte og ta den med meg ut på trappa i sola. Hipp hurra for våren!

Nytt symptom på symptomlista kan også noteres i dag, herregud det raser jo bare på jo, var ikke sånn sist. Tissetur om natta/grytidlig morgen. Hehe, mannen kommenterte det også. Du ER virkelig gravid du, du tisser om natta og holder på puppene dine når du går i trappa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...